En dat alternatief is net zo slecht als je huidige laptop?quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:11 schreef Gebruikersna het volgende:
En buiten dat heb ik ook gewoon een nieuwe laptop nodig want wat ik nu heb, wil ik elke dag wel door een bushokje tiefen van ellende
Niet het model waarvoor ik getekend heb en wat ze nu weer aanbieden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En dat alternatief is net zo slecht als je huidige laptop?
Ook dat anders model is niet zoveel mis mee als je hier vertelt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:11 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Niet het model waarvoor ik getekend heb en wat ze nu weer aanbieden.
Het is tijd die ik anders toch nutteloos FOK!kend doorgebracht had en daarbij kan ik niet tegen de oneerlijkheid van zulke bedrijven. Ik gun het oxxio gewoon niet dat ze er zo makkelijk mee wegkomenquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook dat anders model is niet zoveel mis mee als je hier vertelt.
Maar goed ga maar nog veel meer uren steken in je gelijk proberen te krijgen in die uren frustratie had je bij een werkgever al 3* elke laptop bij elkaar verdient.
Waarbij ik me verbaas dat de naming en shaming zolang door aan het gaan is in dit topic, normaliter zijn ze daar best streng in hier.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:14 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Het is tijd die ik anders toch nutteloos FOK!kend doorgebracht had en daarbij kan ik niet tegen de oneerlijkheid van zulke bedrijven. Ik gun het oxxio gewoon niet dat ze er zo makkelijk mee wegkomen
Ze snappen het wel, maar die informatie mgen ze jou niet geven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:46 schreef Gebruikersna het volgende:
Bij paradigit trof ik zo'n zeiksnor aan de telefoon die er geen snars van snapte.
"Klopt het dat de G40 vanaf 1 april leverbaar wordt als onderdeel van de Oxxio-actie?"
-"Weet ik niet."
"Kunt u dat voor me nagaan?"
- "Nee."
"Maar ik wil graag weten vanaf wanneer ik de G40 kan bestellen ipv de Flex 2"
-"U kunt kiezen wat er op de site staat, mevrouw."
"Ja, dat weet ik, maar Oxxio zegt dat vanaf 1 april het assortiment verandert. Klopt dat?"
-"U kunt kiezen wat er op de site staat, mevrouw."
Vervolgens mijn vraag en uitleg nog op 5 verschillende manieren herhaald, maar geen succes.
Bel straks nog wel een keer in de hoop iemand anders aan de lijn te krijgen.
De dubbele moraal van Fok.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarbij ik me verbaas dat de naming en shaming zolang door aan het gaan is in dit topic, normaliter zijn ze daar best streng in hier.
Ik snap niet dat er nog zoveel mensen rondlsingeren die de onzin van oxio geloven en hier in blijven trappen terwijl internet vol staat met verhalen waar je op moet letten bij deze leveranciers.
De reputatie van Oxxio was je nog niet bekend toen je besloot om er zaken mee te gaan doenquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:14 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Het is tijd die ik anders toch nutteloos FOK!kend doorgebracht had en daarbij kan ik niet tegen de oneerlijkheid van zulke bedrijven. Ik gun het oxxio gewoon niet dat ze er zo makkelijk mee wegkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |