Ja, nu moet ie zich vermaken met HoC. Zo zieligquote:
Het hele leven is een zwakke vervanger van goede seksquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nu moet ie zich vermaken met HoC. Zo zielig.
Wow. Diep deze.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het hele leven is een zwakke vervanger van goede seks
Je mag me afleiden met naakfoto's ofzo hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nu moet ie zich vermaken met HoC. Zo zielig.
Dat ga ik niet doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag me afleiden met naakfoto's ofzo hoor.
Je medelijden heeft zo zijn grenzen, zie ik.quote:
Goede seks gaat meestal diep jaquote:
Ik vind je niet het type dat medelijden nodig heeft.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je medelijden heeft zo zijn grenzen, zie ik.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je niet het type dat medelijden nodig heeft.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je niet het type dat medelijden nodig heeft.
Heb ik me daar even mooi uitgeluld, ehquote:
En dan ook dat hij het zelf nog even bevestigtquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik me daar even mooi uitgeluld, eh.
Je mag het altijd proberenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan ook dat hij het zelf nog even bevestigt
Mag ik dan zielig doen on zijn behalf?
Ah tooooooooeeeeeee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Voor nu. Er komt een moment dat je 'm terugkrijgt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik me daar even mooi uitgeluld, eh.
Ik zie 't wel verschijnenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor nu. Er komt een moment dat je 'm terugkrijgt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah tooooooooeeeeeee?
NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Euhm... Hij valt me lastig!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie 't wel verschijnen.
[..]
Nope.
Ik geloof je nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Euhm... Hij valt me lastig!!!
Beter?
Hij wil al zijn lusten op mij botvierenquote:
Ik zeg maar even niks.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:07 schreef MissMSX het volgende:
Hij wil al zijn lusten op mij botvieren
Daar komt-ie alweer aan
heb je daar tijd voor dan tijdens het aanranden?quote:
Heerlijk gedroomd ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |