quote:Welke site? De site van NathaN?
Op donderdag 7 november 2002 14:54 schreef Twoflower het volgende:[..]
*weblog gelezen heeft* Bedankt voor de tip. (Kende de hele site niet, maar weet nu dat ik \'m niet eens WIL kennen...)
zo vanavond een van m'n favo muzikanten interviewen
quote:wie?
Op donderdag 7 november 2002 15:00 schreef Sunjammer het volgende:
Ah OK....zo vanavond een van m'n favo muzikanten interviewen
quote:Moet vanavond naar Zoetermeer... naar de Boerderij. Een acoustisch optreden van Arena (favo band van me) en ik moet de zanger interviewen... Wel weer kewl in ieder geval
Op donderdag 7 november 2002 15:01 schreef Marc_mga het volgende:[..]
wie?
quote:Geen Jantje Smit, dus
Op donderdag 7 november 2002 15:02 schreef Sunjammer het volgende:
Moet vanavond naar Zoetermeer... naar de Boerderij. Een acoustisch optreden van Arena (favo band van me) en ik moet de zanger interviewen... Wel weer kewl in ieder geval
quote:Als ik Jantje Smit had moeten interviewen denk ik dat ik een bomaanslag had gepleegd. Ofzoiets in die richting
Op donderdag 7 november 2002 15:03 schreef NathaN het volgende:[..]
Geen Jantje Smit, dus
quote:lijkt me vet ja, word het nog opgenomen ofzo?
Op donderdag 7 november 2002 15:02 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Moet vanavond naar Zoetermeer... naar de Boerderij. Een acoustisch optreden van Arena (favo band van me) en ik moet de zanger interviewen... Wel weer kewl in ieder geval
quote:Zenkjoe
Op donderdag 7 november 2002 15:03 schreef Sunjammer het volgende:
Geinig zo'n weblog Nate
[Dit bericht is gewijzigd door NathaN op 07-11-2002 15:08]
quote:Misschien moet je dan ook eerst wat meer te melden hebben?
Op donderdag 7 november 2002 15:05 schreef NathaN het volgende:[..]
Zenkjoe
Kun je heerlijk frustraties in kwijt. Nou alleen nog wat meer regelmaat zien te vinden...
quote:Ik heb genoeg te melden, alleen vaak geen tijd/zin het gestructureerd te melden
Op donderdag 7 november 2002 15:08 schreef Twoflower het volgende:
Misschien moet je dan ook eerst wat meer te melden hebben?
quote:Te druk op ICQ?
Op donderdag 7 november 2002 15:11 schreef NathaN het volgende:[..]
Ik heb genoeg te melden, alleen vaak geen tijd/zin het gestructureerd te melden
quote:Het optreden nemen we op ja en dat wordt weer op een fanclub CD uitgebracht (heb een hekel aan het woord fan eigenlijk). Heb we nu een paar keer gedaan en dat bevalt goed.
Op donderdag 7 november 2002 15:04 schreef Marc_mga het volgende:[..]
lijkt me vet ja, word het nog opgenomen ofzo?
Wel leuk als je eigen geproduceerde CD's en concertregistraties goed lopen en goeie recensies krijgt
quote:Ik schrijf meestal lyrics om m'n frustraties enzo in kwijt te kunnen. Maar die zet ik lekker niet online
Op donderdag 7 november 2002 15:05 schreef NathaN het volgende:[..]
Zenkjoe
Kun je heerlijk frustraties in kwijt. Nou alleen nog wat meer regelmaat zien te vinden...
(edit: voor de updates, niet de frustraties)
quote:We hebben tot nu toe al twee keer Tivoli in Utrecht uitverkocht weten te krijgen met speciale Arena optredens enzo. Erg leuk
Op donderdag 7 november 2002 15:15 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Het optreden nemen we op ja en dat wordt weer op een fanclub CD uitgebracht (heb een hekel aan het woord fan eigenlijk). Heb we nu een paar keer gedaan en dat bevalt goed.
Wel leuk als je eigen geproduceerde CD's en concertregistraties goed lopen en goeie recensies krijgt
quote:stoer
Op donderdag 7 november 2002 15:15 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Het optreden nemen we op ja en dat wordt weer op een fanclub CD uitgebracht (heb een hekel aan het woord fan eigenlijk). Heb we nu een paar keer gedaan en dat bevalt goed.
quote:Leuk man, dat geeft vast veel voldoening
Op donderdag 7 november 2002 15:17 schreef Sunjammer het volgende:[..]
We hebben tot nu toe al twee keer Tivoli in Utrecht uitverkocht weten te krijgen met speciale Arena optredens enzo. Erg leuk
quote:zie "Poetry"
Op donderdag 7 november 2002 15:16 schreef Sunjammer het volgende:
Ik schrijf meestal lyrics om m'n frustraties enzo in kwijt te kunnen. Maar die zet ik lekker niet online
quote:De artwork van onze laatste CD:
Op donderdag 7 november 2002 15:17 schreef Marc_mga het volgende:[..]
stoer
![]()
quote:Mooi!
Op donderdag 7 november 2002 15:20 schreef Sunjammer het volgende:[..]
De artwork van onze laatste CD:
http://www.progart.com/bands/arena_unlocking/1.htm
quote:Very nice. Da's nog eens wat anders dan iedereen kan schilderen...
Op donderdag 7 november 2002 15:20 schreef Sunjammer het volgende:
De artwork van onze laatste CD:http://www.progart.com/bands/arena_unlocking/1.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |