Misschien heeft iemand advies was ik het beste kan doen, toch maar verkopen en de helft er maar voor terug krijgen of laten staan met alle gevolgen van dien en hopen dat het over een paar jaar hersteld?
Een paar fonden die ik heb, nederlands fond, amerika fond, ict fondsen, wereldmerken fonds etc
met andere woorden: als je het geld niet dringend nodig hebt, kan je het beste afwachten op betere tijden.
[Dit bericht is gewijzigd door Hitman op 07-11-2002 14:36]
quote:Bang? dan moet je er niet aanbeginnen he slimpie, want dit risico hoorde er bij. Maar heb je het geld nodig? Als je het toch niet nodig hebt, zou ik ze lekker houden. En zo te zien waren de meeste postbank beleggingsfonsen. En die schommelen toch iets minder hard dan gewone aandelen.
Op donderdag 7 november 2002 14:31 schreef Darkinforcer het volgende:
nu ben ik bang wanneer ze Irak gaan aanvallen dat ik helemaal niets meer over hou!!
De bevolking zal meer een vertrouwen hebben en meer aankopen doen. Het grootste gedeelte van de bevolking steunt aanvallen op Irak. Dit is mede bevestigd door de overwinning van de Republikeinen een aantal dagen geleden....
Het blijft natuurlijk alleen maar gissen!!!
Raar mensen die Amerikanen!!!
quote:tuurlijk.....
Op donderdag 7 november 2002 14:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nooit verkopen. Ooit (ook al duurt het een paar jaar) staat bijna alles hoger dan waar je het voor kocht. Gewoon even niet naar kijken. En zelfs als er oorlog met Irak komt, die gaat ook wel weer eens over.
quote:Weer zo'n beurswijsheid
Op donderdag 7 november 2002 14:35 schreef Hitman het volgende:
"Wie geknipt wordt, moet stil blijven zitten"
quote:Yep
Op donderdag 7 november 2002 14:49 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Weer zo'n beurswijsheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |