quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:38 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Met de klok mee toch? Hij zit "ondersteboven"
Al draai je de kraan vier keer rond en ga je zelf ondersteboven in de ruimte hangen. Nog altijd tegen de klok in draaien.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:38 schreef Nixxor het volgende:
[..]
links=los. Met de klok mee is naar rechts....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:15 schreef Nixxor het volgende:
Als ik voor de kraan sta, en ik wil me perlator losdraaien dan moet ik hem linksom oftewel met de klok mee draaien?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:38 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanaf boven de kraan, waar jullie het dus vanuit de gootsteen gezien bekijken.quote:In de driedimensionale ruimte heeft dit begrip slechts betekenis indien men erbij zegt uit welke richting men kijkt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wijzerzin
Je draaid iets aan de onderkant af, dus van die kant bekijk je het ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:51 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanaf boven de kraan, waar jullie het dus vanuit de gootsteen gezien bekijken.
Maar om op de vraag van TS terug te komen, je een "verzonken" perlator hebt (kan ik niet zo goed op de foto zien) kan het ook zijn dat het een sleuteltje nodig hebt om hem te verwijderen:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |