abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 maart 2015 @ 01:40:18 #201
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150623675
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 01:29 schreef El_Matador het volgende:
Dank Perico, "bewezen" was ook niet om je af te vallen, alleen om een slagje om de arm te houden, ik vind dat je deze helemaal hebt dichtgetimmerd. Wat anderen vinden moeten zij weten maar goed dat je nog een keer uitlegt hoe je erbij kwam.
Ja, geen probleem, ik zag het ook niet als aanval .. het is goed om dingen te herhalen, je mag of hoeft van niemand te verlangen dat hij alle kennis paraat heeft en herhalen blijft goed voor alle nieuwe geinteresseerden en meelezers.

Het is ook allemaal geen waterdicht bewijs.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 01:41:26 #202
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150623689
Voor vraag 8 vond ik onderstaande verklaring nog ergens:

8 - Hoe kan een stuk huid van Lisannes dijbeen 4,5+ maanden overleefd hebben in een zeer vochtig en warm klimaat terwijl de rest van haar lichaam (erg) vergaan was?

•a Dat stuk huid was bedekt met aarde en daardoor beschermd tegen bederf.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 01:43:56 #203
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150623716
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 01:41 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Voor vraag 8 vond ik onderstaande verklaring nog ergens:

8 - Hoe kan een stuk huid van Lisannes dijbeen 4,5+ maanden overleefd hebben in een zeer vochtig en warm klimaat terwijl de rest van haar lichaam (erg) vergaan was?

•a Dat stuk huid was bedekt met aarde en daardoor beschermd tegen bederf.
•c Dat stuk huid lag onder koud snelstromend water en was daardoor beschermd tegen bederf.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  zaterdag 14 maart 2015 @ 01:44:50 #204
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150623725
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 23:54 schreef lekarO het volgende:

[..]

Holy **** wat een werk.

Kennen jullie deze link al:

http://mostlymystery.com/found/

Komt deze lijst in voor die aangevuld en uitgezocht moet worden, wieowie ik ga zo pitten

BONES
How is it that certain bones appear together on the banks of the river Culebre? Why so few bones and why mostly fragments? Where are the rest of them?
Why is there tissue attached to Lisanne’s bones but not to Kris’?
Why does the Prosecutor declare the girls died by dragging in the river when the pathologists say the bones show no sign of abrasion?
Why did the Prosecutor cite wild animals as a possible secondary cause when there were no signs of animal activity on the bones or clothes?
Why did Lisanne’s foot “break off” at the ankle — without trauma?
How did Kris’ bones come to have high levels of phosphorus? How were they “Chemically Treated?”
Why would the skeletons be completely smashed but cheap and fragile sunglasses remain undamaged?

BOOTS
Why was Lisanne’s foot, still in her boot, found behind a tree?
Was the boot rinsed between the time it was found and the time it was laid out on plastic near the scene, thus removing a possible crystalline crust on the bottom? (In the in situ picture the boot is dry; on plastic it is wet; both photos were presumably taken on the day Prosecutor Pitti and her team arrived at Altos Los Romeros. Hat tip: websleuths.com)
How can the second boot found (blue) be reconciled with the photos of Kris and Lisanne, who are shown wearing brown boots?

MESSAGES
Why is there not a single “help me” marker — initials scraped into a tree, arrows, an SOS sign, etc?
Why are there no messages of any kind?

PHONES & CAMERA
Why the intervals in phone use? Why the specific pattern?
Why are there no stored text messages in the phone to their parents?
Why the 87 black photos? (Note: 90 pictures were taken the early morning of the 8th. The families have released two but there is a third that is believed to contain images. We do not know when or if this picture will be released.)
Why didn’t they document what happened to themselves in photos — i.e. there are no pictures of their route, injuries, threatening animals, etc. after 2 p.m.
What do the two nighttime pictures of stones mean, especially the red bags and sticks?

CLOTHES
Why did Kris take her shorts off?
Why were both bras of the girls taken off and put in the backpack?
Why have there been no other undergarments found?
Why are Kris’ shorts neatly laid out?

OTHER PERSONAL EFFECTS
If the backpack had been in the water, why weren’t the contents decayed and why were they in such good condition?
Was the backpack planted? Prosecutor Pitti calls such insinuations “Irresponsible” and “without foundation.” (Panama News)

MISCELLANEOUS (BUT IMPORTANT)
Why do the statements of all five witness contradict the photo evidence?
Why was there no contact for 11 days when the girls had to have come near habitations and other people (presuming they were not abducted)?
Why didn’t they turn back after they placed their 1st emergency call?
Since they got into trouble so early in the trip, as evidenced by their emergency calls, how could they have fallen into a river 12 hours away?
A French couple hiked the same trail the next day and were told by a guard they encountered that he had heard screams the day before. Have these people been questioned? Has the guard been?
Dank. Ik zal deze vragen toevoegen aan De Lijst.
pi_150623726
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 01:41 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Voor vraag 8 vond ik onderstaande verklaring nog ergens:

8 - Hoe kan een stuk huid van Lisannes dijbeen 4,5+ maanden overleefd hebben in een zeer vochtig en warm klimaat terwijl de rest van haar lichaam (erg) vergaan was?

•a Dat stuk huid was bedekt met aarde en daardoor beschermd tegen bederf.
Ik wil niet zeikerig overkomen -doe ik wel, sorry :* - maar juist aarde heeft allemaal bacteriën en andere micro-organismen in zich. Het gaat wel om 4,5 maand.

OF het is een aanwijzing dat Lisanne echt nog achterlijk lang geleefd heeft na 11 april, maar dat ze dan niet gevonden is is wel echt heel vreemd.

Dus prima antwoord nog steeds, maar ik heb bij deze verklaring grote twijfels.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 14 maart 2015 @ 01:47:21 #206
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150623759
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 01:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik wil niet zeikerig overkomen -doe ik wel, sorry :* - maar juist aarde heeft allemaal bacteriën en andere micro-organismen in zich. Het gaat wel om 4,5 maand.

OF het is een aanwijzing dat Lisanne echt nog achterlijk lang geleefd heeft na 11 april, maar dat ze dan niet gevonden is is wel echt heel vreemd.

Dus prima antwoord nog steeds, maar ik heb bij deze verklaring grote twijfels.
Ja, ik vind het zelf ook geen bevredigende verklaring, maar bij gebrek aan beter is dit vooralsnog de "beste" verklaring.
pi_150623782
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 01:47 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ja, ik vind het zelf ook geen bevredigende verklaring, maar bij gebrek aan beter is dit vooralsnog de "beste" verklaring.
Die van Domnivoor is nog beter vind ik. Koud water vertraagt het ontbindingsproces.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 14 maart 2015 @ 01:51:02 #208
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150623805
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 01:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die van Domnivoor is nog beter vind ik. Koud water vertraagt het ontbindingsproces.
Mee eens. Ik zet die erin als 1e verklaring.
pi_150623828
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 01:51 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Mee eens. Ik zet die erin als 1e verklaring.
Top, en aangezien jij zo druk bezig bent aan die lijst, heb ik je "belpatroonverklaring" even opgesnord. :*

BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #119 - Lullen als Brugman...............
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 14 maart 2015 @ 01:56:14 #210
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150623862
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 01:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Top, en aangezien jij zo druk bezig bent aan die lijst, heb ik je "belpatroonverklaring" even opgesnord. :*

BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #119 - Lullen als Brugman...............
Heel erg bedankt! Ik had al aardig wat topics doorgezocht, maar tevergeefs...
pi_150623873
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 01:56 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Heel erg bedankt! Ik had al aardig wat topics doorgezocht, maar tevergeefs...
No problem, zo helpen we elkaar.

Zoeken met google is het makkelijkste, zeker toen je "belpatroon" zei (ik zocht op "scenario kloothommel").

Nu ff schappies doen. Later.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150624221
16 - Waarom hebben de helikopters, die vanaf 5 april t/m 15 april (Plinio) over het gebied vlogen Lisanne en Kris niet opgemerkt/zij hun aandacht niet weten te trekken?
•a De afstanden en het gebied waren te groot.
•b Domme pech.
•c De helicoperbemanning was niet gemotiveerd; het was immers helemaal niet zeker dat K. en L. zich daar bevonden.
d Kris en Lisanne zaten verscholen onder het bladerdek; bevonden zich niet langs de rivier/2e quebrada maar ergens in het bos en in al die dagen geen mogelijkheid om naar de open paddocks te komen [nu ik erover nadenk zijn ze daar ook niet geweest toen ze al "verdwaald" waren, anders waren ze makkelijk gespot door de helikopters]
•e Lisanne was gescheiden van Kris maar kwam niet op het idee [dat zou ik doen in zo'n situatie] om de rugzak te openen (de binnenkant is heel fel van kleur en steekt af tegen de omgeving) en neer te leggen bij haar "basiskamp".


19 - Op wiens initiatief is men van Sinaproc juist rond de Barú gaan zoeken terwijl Kris en Lisanne daar op zaterdag 5 april met Feliciano heen zouden gaan?
•a Pittí.


Zwaaaaar verdacht dus dit, zeker omdat ze Feliciano geconsulteerd moeten hebben als een van de meest betrokken getuigen.

Ik zou willen toevoegen

•b Men deed maar wat en was vooral bezig om goed over te komen op iedereen die maar keek, niet geleid door de juiste zoekroutes of mensen met kennis
•c Iedereen betrokken bij een misdrijf stuurde Sinaproc expres de verkeerde kant op, zelfs Ingrid L.... :')

26 - Had Lisanne daadwerkelijk last van astma of hoestte ze gewoon wat veel op 31 maart?
a Ze had een acute bronchitis.
b Vertaal- en interpretatiefouten in de media [wel een punt dat de ouders zouden kunnen ophelderen, Martijn heeft er nooit iets over gezegd].[/i]
c Lisanne had wel degelijk astma[/i]

22 - Waarom zijn er geen video's gemaakt als ze nog zoveel batterij in hun camera hadden om hem 3 uur lang te gebruiken?
a Kris en Lisanne waren gescheiden en Lisanne had de camera, ze is al die tijd bezig geweest om Kris te zoeken en daarom geen noodzaak voor video's, op of vlak voor die vreemde nacht vond ze Kris en erna was de batterij van de camera leeg
23 - Wat is de betekenis van de zeer vreemde rode zakjesfoto _550?
a markeringspunt achtergelaten voor de zoekteams [na 7 dagen en wat helikopters weet je wel dat ze naar je op zoek zijn]
b bedoeld om te mee te zwaaien en seinen naar overvliegende helikopters/vliegtuigen/whatever [de nood was na een week echt bizar hoog, vreemde is dat je dan niet de zakjes anders knoopt zodat het oppervlak veel groter wordt]
c achterlaten als "trofee" [2 (ge)dode meisjes] door derden
d soort van grafsteen, Kris is dood en Lisanne voelt haar einde ook snel naderen [vreselijke situatie, maar sorry, zo beschrijf ik het even]
e gebruikt om water uit de rivier te scheppen/dauw/schoon regenwater mee op te vangen [lijkt me zelf echt een vreemde verklaring, maar hier gelezen, sowieso waarom dan 2 zakjes bij het rivierwaterschepscenario?]
f om muggen mee te verjagen [idem, onzin denk ik]
g dit "ding" is niet door Lisanne gemaakt, maar door Kris. Die had toen ze van Lisanne gescheiden raakte alleen die twee zakjes bij zich, de rest had Lisanne. Het broekje had ze al achtergelaten bij de 2e kabelbrug (niet gevonden door Lisanne) en dit ding had ze hier achtergelaten om zoekteams en haar vriendin te lokken. Juist op deze nacht vond Lisanne het ding en maakte er een duidelijke foto van

Deze foto is voor mij echt de meest bizarre van de hele zaak en de enige echte aanwijzing imo voor "derden" (optie c). Het is zo macaber, zo vreemd, zoveel "rust" uitstralend, zo NIET passend in al het andere.

24 - Heeft Lisanne in haar dagboek een hint gegeven naar de Pianista/heeft ze daar op maandagavond 31 maart nog in geschreven?
a Nee, anders waren de zoekteams gelijk en alleen op de Pianista gaan zoeken omdat Feliciano het dagboek van Lisanne had ingezien
b Ja, maar omdat Feliciano geen Nederlands kon lezen wist hij niet precies wat er stond, hij vergat het ook aan een Nederlandssprekende te geven
c Ja, maar het dagboek werd pas veel later gevonden in de kamer, nadat de zoektochten al opgestart waren
c Nee, en het dagboek werd pas veel later gevonden in de kamer, nadat de zoektochten al opgestart waren

[ Bericht 9% gewijzigd door El_Matador op 14-03-2015 03:53:55 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 14 maart 2015 @ 02:47:09 #213
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150624279
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 02:38 schreef El_Matador het volgende:

[...]
•b Men deed maar wat en was vooral bezig om goed over te komen op iedereen die maar keek, niet geleid door de juiste zoekroutes of mensen met kennis

Er keek een belangrijk iemand mee: De Nederlandse ambassadeur. En die was 'vol lof over de inzet van de lokale autoriteiten'.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_150624298
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 02:47 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Er keek een belangrijk iemand mee: De Nederlandse ambassadeur. En die was 'vol lof over de inzet van de lokale autoriteiten'.
Ja, net als de ouders in het begin.... :{

Window dressing, mooi weer spelen, goed gezicht tonen. Zo typisch latino. :D of eerder :X
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 14 maart 2015 @ 03:39:44 #215
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_150624549
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 01:27 schreef El_Matador het volgende:
4 - Waarom zijn ze verder gelopen na de Mirador?
•c Ze hadden de verkeerde veronderstelling dat ze juist richting Boquete liepen, op weg naar huis.


Na het zien van het bericht van Martijn F. dat ze wel een (brak, "Efteling") kaartje hadden acht ik persoonlijk dit echt nog meer uitgesloten dan eerst...
Is dat het kaartje dat in een tv-uitzending werd getoond? Aan de hand van een screenshot zag ik dat dat een slecht getekende, nauwelijks bruikbare kaart van Boquete was. Bovendien stond restaurant Il Pianista er al net niet meer op.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_150624567
Kan zo'n NFI-rapport eigenlijk niet worden opgevraagd bij de OvJ als het onderzoek gesloten is? Een verzoek tot openbaar maken ofzo.
De Telegraag mocht het toch ook inzien.. :{
pi_150624578
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 03:39 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Is dat het kaartje dat in een tv-uitzending werd getoond? Aan de hand van een screenshot zag ik dat dat een slecht getekende, nauwelijks bruikbare kaart van Boquete was. Bovendien stond restaurant Il Pianista er al net niet meer op.
Gorraay, jij als kritische denker kan ook met de vragen heel veel helpen, heb je er meer en ook meer antwoorden?

Ja, het was een brak kaartje, maar Il Pianista stond er wel op volgens mij, want Martijn wees ook de Alto de Lino trail aan, nog verder naar het westen.

Hier de samenvatting en link naar de uitzending:

BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #175 - taxichauffeur verdronken(?)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150624581
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 03:43 schreef Physsic het volgende:
Kan zo'n NFI-rapport eigenlijk niet worden opgevraagd bij de OvJ als het onderzoek gesloten is? Een verzoek tot openbaar maken ofzo.
De Telegraag mocht het toch ook inzien.. :{
Ik weet van die VOB-verzoeken echt niks, maar volgens mij gelden dat soort zaken alleen voor overheidsgerelateerde dingen.

Dit is een privé-zaak, van de ouders en Panama. Lijkt me erg bizar als het grote publiek recht zou hebben op de data van hun dochters. Moeten we denk ik ook niet willen, we zijn "maar" amateurs... ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150624601
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 03:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik weet van die VOB-verzoeken echt niks, maar volgens mij gelden dat soort zaken alleen voor overheidsgerelateerde dingen.

Dit is een privé-zaak, van de ouders en Panama. Lijkt me erg bizar als het grote publiek recht zou hebben op de data van hun dochters. Moeten we denk ik ook niet willen, we zijn "maar" amateurs... ;)
Klopt. Als ik me bedenk of ik wil dat na mijn mysterieuze dood een groepje mafkezen op een forum allerlei privegegevens (uit mijn telefoon enzo) krijgt, hmmm, nahh. :p
pi_150624609
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 03:59 schreef Physsic het volgende:

[..]

Klopt. Als ik me bedenk of ik wil dat na mijn mysterieuze dood een groepje mafkezen op een forum allerlei privegegevens (uit mijn telefoon enzo) krijgt, hmmm, nahh. :p
Ja precies.

Nog een update van de getuigen (na het scannen van oude delen op zoek naar Kloothommels belpatroon-scenario):

44 - Wie waren de "19 getuigen" over wie Hans K. het had?
•a 1-Feliciano G.,2-Eileen,3-Sigrid,4-Leonardo M. (RIP),5-Myriam G.,6-Peter C. (Casa Pedro), 7-Giovani (Casa Pedro),8-Frank A.R.,9-Oliva de K.,10-Martina,11-Leonardo G.,12-Barman Nelvis,13-Plinio M., 14-Lazaro (wie is dit, kwam zijn naam tegen maar geen idee wie het is; is Lazaro dezelfde als Barman Nelvis??) ...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150624626
28 - Waarom kozen de meiden voor de Pianistatrail en niet voor de Quetzales/Cascadas Perdidas?
•a Barman Nelvis tipte ze op 31 maart
•b Quetzales en Perdidas waren onderdeel van de "aardbeientour" en dus kozen ze na bij Feliciano geboekt te hebben voor de Pianista omdat dat een makkelijke "pleasant day hike" was die zonder gids te doen was
•c ze hadden een afspraak met onbekende jongens voor de Pianista
•d als b, maar ze hadden een afspreek met onbekende jongens voor die andere trail(s)
•e op 31 maart deden ze de Alto de Lino-poging en dus de Pianista op dinsdag 1 april omdat die het dichtste daarbij lag en het de dag ervoor al te laat was


29 - Toen een van de meiden (Kris?) 's ochtends op 1 april in de hangmat lag, heeft ze toen liggen appen/internetten? Heeft ze toen niemand verteld dat ze de Pianista zou gaan lopen?
•a Kris was niet bezig met de tours, maar miste haar vriendje/zat op Facebook (of FOK! :P ) en Lisanne regelde de trails

30 - Als je om 14:00 bij de 1e quebrada bent, tot waar zou je in theorie door kunnen lopen voordat het donker wordt?
•a tot aan H12?

32 - Zijn er selfies/"we-fies" gemaakt van hen samen door de meiden op de Mirador/andere plekken?
•a nee
•b ja, een van de 6 foto's rond 13:00 was een "we-fie"
•c ja, een van de 8 foto's van 13:00 en 13:06 was een "we-fie"
•d ja, een van de 8 + x foto's (iPhone en/of Samsung) was een "we-fie"

33 - Hebben Kris en Lisanne daadwerkelijk "enorme hoeveelheden" muggenolie gekocht of waren dat toch andere meiden? Is er ook maar 1 flesje van die muggenolie in hun kamer aangetroffen?
•a nee, het waren andere meiden die dat kochten/getuigenis klopt niet
•b ja, maar ze lieten een deel achter in het hostel en namen 1 flesje mee op de wandeling
•c ja, en ze lieten alles achter in het hostel
•d ja, en ze hadden alles meegenomen op de wandeling :')

34 - Hebben Kris en Lisanne 's avonds op 31 maart met Myriam G. besproken wat leuke trails zouden zijn/de Pianista besproken?
•a ja, want op 31 maart zochten ze al naar de Pianista maar deden het stukje Alto de Lino
•b nee, ze bespraken geen trails met Myriam G. door hun onvoldoende Spaans, maar zochten al wel op 31 maart en deden het stukje Alto de Lino
•c nee, ze dachten er niet aan om trails met Myriam G. te bespreken, die regelden ze op andere manieren

35 - Het plakband dat bericht werd om "de telefoons bij elkaar te houden", van wie was dat afkomstig?
•a slordigheidje van de Panamezen
•b Kris en Lisanne hadden zelf plakband bij zich

36 - Is er in de telefoonlogs activiteit geregistreerd van de kompasfunctie op de iPhone?
•a nee, anders was dat wel in de media gekomen
•b nee, Kris wist helemaal niet dat ze een kompas op haar telefoon had
•c ja, maar dat kompas werkt alleen als je netwerk hebt - dat is te controleren, iemand een iPhone?
•d ja, maar niet in de media gekomen
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 14 maart 2015 @ 04:22:22 #222
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_150624633


Dit is het kaartje dat Martijn toonde. De rivieren zijn de Caldera en in het verlengde daarvan links de benedenloop van de Pianista. De kaart is dus t.o.v. van het noorden 75 of 80 graden naar links gedraaid. Links op de kaart, boven de rivier zie je de weg naar Alto Jaramillo en verder links de weg naar het Boquete Tree Trek Mountain Resort bij Palo Alto. Helemaal aan de rand van de kaart zit je denk ik bij het begin van de koffieplantage vlak bij het restaurant. Maar het is allemaal zo slecht getekend dat ik zelfs met een goede plattegrond ernaast moeite heb om te zien wat wat is. De Pianista Trail staat er niet op, zoveel is zeker.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_150624653
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 04:22 schreef Gorraay het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is het kaartje dat Martijn toonde. De rivieren zijn de Caldera en in het verlengde daarvan links de benedenloop van de Pianista. De kaart is dus t.o.v. van het noorden 75 of 80 graden naar links gedraaid. Links op de kaart, boven de rivier zie je de weg naar Alto Jaramillo en verder links de weg naar het Boquete Tree Trek Mountain Resort bij Palo Alto. Helemaal aan de rand van de kaart zit je denk ik bij het begin van de koffieplantage vlak bij het restaurant. Maar het is allemaal zo slecht getekend dat ik zelfs met een goede plattegrond ernaast moeite heb om te zien wat wat is. De Pianista Trail staat er niet op, zoveel is zeker.
ehh, ik zie het niet voor me eigenlijk.

Ik dacht dat dit kaartje gewoon noord-zuid was en die bergen die je dus aan de bovenkant ziet de CD?

Ik zou de Pianista leggen op het pad dat zo slingerend de bergen ingaat, ongeveer in het midden (iets rechts ervan) van de kaart?

Links ernaast is waar Martijn de Alto de Lino aanwees?

Die rechthoek in het midden wijst op Bajo Boquete en de bovenste horizontale lijn van dat vlak waar die de -in mijn ogen- Pianista kruist ligt Il Pianista?

Zo dus?



[ Bericht 3% gewijzigd door El_Matador op 14-03-2015 04:53:51 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150625210
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]
.

Jij redeneert steevast naar je eigen straatje toe. Je hebt 1 verhaal en alles wat erin past neem je mee. Alles wat er niet in past, wuif je weg.

Jij denkt dat jij een zaak kan oplossen die anderen (nogmaals; met alle data) NIET kunnen oplossen. Die zelfoverschatting vind ik stuitend. Die tunnelvisie geen verstandige.
Goede zelfreflectie post van je Mata!

En nee ik ga je niet dmén maar ik erger me al heel lang aan jouw dominante manier van posten en de manier waarop jij steeds weer meent anderen jouw les te moeten leren.

Jij gedraagt je in vele topics alsof je de eigenaar bent, alles wat niet in jouw straatje past wordt bekritiseerd en vernederd.

Gelukkig zijn er nog steeds wel users die daar niet in meegaan en je een weerwoord durven en kunnen geven.

Ik ga er in ieder geval verder niet meer op in . Zonde van mijn tijd en energie en helaas ook zinloos en aan dovemansoren gericht.

Take Care,
Fijn Weekend.
pi_150625411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef jackie12 het volgende:
Als er iets in of uit de OP moet laat het me dan even weten!
Ik mis dat mooie schema met het telefoon gebruik. Hierin stonden nl. Ook de tijden dat de telefoons zijn aan en uitgezet, zonder belpogingen. Dat is nl. Een van de weinige echt harde feiten dat de meiden of een van hen nog leefde (gesteld dat ze dit zelf hebben gedaan).
Ik vind dat cruciale info die nu nergens meer te vinden is.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')