Alle agenten zijn kut en de dader had gelijk?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Hij is wat minder kleinzerig dan die agente. Daarom heeft hij ook een sportcarriere en zij een schijtloon.
Bij Ayoub en Tannane ging dat net even anders.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Alleen als de KNVB ze een landelijk verbod hadden opgelegd oid was het mogelijk geweest om ze weg te sturen. Als Ajax dat nu doet is een investering weg qua tijd en geld en ontlopen ze dus gewoon een echte straf.
Dus ja, er zat weinig anders op dan dit.
Het past niet in mijn vooroordelen dat mensen roepen dat de vrouw niet had moeten toeteren en dat dit een excuus is om te slaan. Buiten het feit of het nieuwsbericht klopt of niet vind ik het kwalijk dat mensen in deze theoretische situatie wijzen naar de agente die beter had moeten weten.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:28 schreef riazop het volgende:
[..]
De straat was NIET geblokkeerd. Maar mevrouw vond dat de heren daar niet mochten stilstaan.
[..]
Een overtreding van de wet inderdaad. Wist je dat niet?
[..]
Nee.
Maar hier weten we niet wie met het handgemeen is begonnen. Dus zullen we gewoon even het onderzoek afwachten? Of past dat niet in je vooroordelen?
De dader bleek de agente dus...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alle agenten zijn kut en de dader had gelijk?
...
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:21 schreef riazop het volgende:
[..]
De dader bleek de agente dus...
En dat is vaker het geval ja. Dat merk je vaak als een draad op het forum ineens héél rustig wordt.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ja, vandaar dat Ajax ze keihard straft.
Weinig aan toe te voegen. Anderzijds, de politie heeft zelf ook een handje van rare fratsen waar enige eerlijkheid verwacht mag worden... wellicht dat mensen daarom een aandrang voelen zo te reageren?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het past niet in mijn vooroordelen dat mensen roepen dat de vrouw niet had moeten toeteren en dat dit een excuus is om te slaan. Buiten het feit of het nieuwsbericht klopt of niet vind ik het kwalijk dat mensen in deze theoretische situatie wijzen naar de agente die beter had moeten weten.
Samenvattend: als iemand toetert omdat die persoon vind dat mensen in de weg staan of de boel blokkeren is dat geenszins een reden om die persoon een tik te geven. Als je het daar niet mee eens bent heb je een tekort lontje, punt.
Je hebt geen idee hoe integer, geduldig, vriendelijk en nobel onze politieagenten zijn in vergelijking met de rest van Europa. Daar mag wel eens wat aan verandert worden. Onze agenten moeten veel harder worden en veel harder optreden. Als je als agent geslagen wordt, je wapen pakken en meteen knallen, de agent in kwestie zou dan vrijuit moeten gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:58 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Weinig aan toe te voegen. Anderzijds, de politie heeft zelf ook een handje van rare fratsen waar enige eerlijkheid verwacht mag worden... wellicht dat mensen daarom een aandrang voelen zo te reageren?
Oh, dus er is geslagen? Dat wist ik nog niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het past niet in mijn vooroordelen dat mensen roepen dat de vrouw niet had moeten toeteren en dat dit een excuus is om te slaan. Buiten het feit of het nieuwsbericht klopt of niet vind ik het kwalijk dat mensen in deze theoretische situatie wijzen naar de agente die beter had moeten weten.
Samenvattend: als iemand toetert omdat die persoon vind dat mensen in de weg staan of de boel blokkeren is dat geenszins een reden om die persoon een tik te geven. Als je het daar niet mee eens bent heb je een tekort lontje, punt.
Ze heeft zichzelf volgens jou mishandeld?quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:21 schreef riazop het volgende:
[..]
De dader bleek de agente dus...
En dat is vaker het geval ja. Dat merk je vaak als een draad op het forum ineens héél rustig wordt.
Jawel. Ze heeft onnodig getoeterd en daarmee de wet overtreden. Verder lijkt het er ook op dat ze is uitgestapt en dreigend op de drie mannen is afgelopen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die agente wordt nergens van verdacht.
Welke "zware" straffen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En Ajax zou ook niet zulke zware straffen uitdelen aan alle 3 de spelers als er niets aan de hand is.
Dat verzin je allemaal. Volgens het OM is er nog maar 1 verdachte en dat is Zakaria.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:51 schreef riazop het volgende:
[..]
Jawel. Ze heeft onnodig getoeterd en daarmee de wet overtreden. Verder lijkt het er ook op dat ze is uitgestapt en dreigend op de drie mannen is afgelopen.
Ach gossie. Als er een bankdirecteurtje tegenover ze staat poepen ze al in hun broek. En jij wil dat die agentjes hard optreden? Grapjas.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onze agenten moeten veel harder worden en veel harder optreden. .
Nee. Dat is wat de jongens aan hun omgeving hebben verteld. Of zij dat hebben verzonnen weet ik niet. Jij ook niet trouwens.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat verzin je allemaal. ...
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:57 schreef riazop het volgende:
[..]
Nee. Dat is wat de jongens aan hun omgeving hebben verteld. Of zij dat hebben verzonnen weet ik niet. Jij ook niet trouwens.
Ik heb op allerlei media, van twitter tot fb tot fora, verhalen over mevrouw de agente tot me kunnen nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
-Er is nergens in de media iets terug te vinden dat die agente ergens van verdacht wordt of ooit van verdacht is geweest. ...
Ik zei dat mevrouw de wet heeft overtreden, niet dat het OM de agente gaat vervolgen. Dat doet het OM namelijk zelden; een agent vervolgen. Dat ligt een beetje moeilijk geloof ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
....of dat zelfs het OM haar daar voor wil berispen/bestraffen is een verzinsel van jou.
Ze trainen gewoon door hoor. En worden doorbetaald.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
-Ajax heeft alle 3 de spelers geschorst, Azzouzi voor de rest van het seizoen en de andere 2 voor een maand. ...
Welnee. Onze voorstopper is net voor een jaar geschorst. Het voetbal staat bol van de schorsingen. Stelt allemaal weinig voor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
maar in de Nederlandse voetbalwereld zijn deze straffen uitzonderlijk en behoorlijk pittig.
Nee hoor, toeteren in die omstandigheid is toch echt een overtreding en dus heeft ze de wet overtreden.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee hoor, toeteren in die omstandigheid is toch echt een overtreding en dus heeft ze de wet overtreden.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee hoor, toeteren in die omstandigheid is toch echt een overtreding en dus heeft ze de wet overtreden.
Wat was hier onduidelijk aan?quote:Ongeoorloofd toeteren is overigens nog steeds een overtreding en geen misdrijf
Dus?quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En daarmee kan alles goedgepraat worden?quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hij ontkent al de hele tijd dat het toeteren wanneer het niet gebeurt om op agressie te wijzen een wetsovertreding is.quote:
Het is een wetsovertreding, maar wat heeft het verder met de mishandeling te maken?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hij ontkent al de hele tijd dat het toeteren wanneer het niet gebeurt om op agressie te wijzen een wetsovertreding is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |