abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:40:58 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150738615
Alleen als de KNVB ze een landelijk verbod hadden opgelegd oid was het mogelijk geweest om ze weg te sturen. Als Ajax dat nu doet is een investering weg qua tijd en geld en ontlopen ze dus gewoon een echte straf.

Dus ja, er zat weinig anders op dan dit.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_150738811
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:45 schreef riazop het volgende:

[..]

Hij is wat minder kleinzerig dan die agente. Daarom heeft hij ook een sportcarriere en zij een schijtloon.
Alle agenten zijn kut en de dader had gelijk?

Verrassend.
pi_150739330
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Alleen als de KNVB ze een landelijk verbod hadden opgelegd oid was het mogelijk geweest om ze weg te sturen. Als Ajax dat nu doet is een investering weg qua tijd en geld en ontlopen ze dus gewoon een echte straf.

Dus ja, er zat weinig anders op dan dit.
Bij Ayoub en Tannane ging dat net even anders.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:16:43 #254
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_150775615
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:28 schreef riazop het volgende:

[..]

De straat was NIET geblokkeerd. Maar mevrouw vond dat de heren daar niet mochten stilstaan.

[..]

Een overtreding van de wet inderdaad. Wist je dat niet?

[..]

Nee.

Maar hier weten we niet wie met het handgemeen is begonnen. Dus zullen we gewoon even het onderzoek afwachten? Of past dat niet in je vooroordelen?
Het past niet in mijn vooroordelen dat mensen roepen dat de vrouw niet had moeten toeteren en dat dit een excuus is om te slaan. Buiten het feit of het nieuwsbericht klopt of niet vind ik het kwalijk dat mensen in deze theoretische situatie wijzen naar de agente die beter had moeten weten.

Samenvattend: als iemand toetert omdat die persoon vind dat mensen in de weg staan of de boel blokkeren is dat geenszins een reden om die persoon een tik te geven. Als je het daar niet mee eens bent heb je een tekort lontje, punt.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_150777891
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:46 schreef Specularium het volgende:

[..]

Alle agenten zijn kut en de dader had gelijk?

...
De dader bleek de agente dus...

En dat is vaker het geval ja. Dat merk je vaak als een draad op het forum ineens héél rustig wordt.
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:22:19 #256
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150777925
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:21 schreef riazop het volgende:

[..]

En dat is vaker het geval ja. Dat merk je vaak als een draad op het forum ineens héél rustig wordt.
:').

Ja, vandaar dat Ajax ze keihard straft :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:56:17 #257
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_150779015
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

:').

Ja, vandaar dat Ajax ze keihard straft :').
Wat heeft dat er mee te maken?

Je verwart Ajax met een rechtbank.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:58:34 #258
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_150779096
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:16 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Het past niet in mijn vooroordelen dat mensen roepen dat de vrouw niet had moeten toeteren en dat dit een excuus is om te slaan. Buiten het feit of het nieuwsbericht klopt of niet vind ik het kwalijk dat mensen in deze theoretische situatie wijzen naar de agente die beter had moeten weten.

Samenvattend: als iemand toetert omdat die persoon vind dat mensen in de weg staan of de boel blokkeren is dat geenszins een reden om die persoon een tik te geven. Als je het daar niet mee eens bent heb je een tekort lontje, punt.
Weinig aan toe te voegen. Anderzijds, de politie heeft zelf ook een handje van rare fratsen waar enige eerlijkheid verwacht mag worden... wellicht dat mensen daarom een aandrang voelen zo te reageren?

Ik vind het sws een enorm opgeblazen zaak.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
pi_150780992
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:58 schreef Jibberwism het volgende:

[..]

Weinig aan toe te voegen. Anderzijds, de politie heeft zelf ook een handje van rare fratsen waar enige eerlijkheid verwacht mag worden... wellicht dat mensen daarom een aandrang voelen zo te reageren?
Je hebt geen idee hoe integer, geduldig, vriendelijk en nobel onze politieagenten zijn in vergelijking met de rest van Europa. Daar mag wel eens wat aan verandert worden. Onze agenten moeten veel harder worden en veel harder optreden. Als je als agent geslagen wordt, je wapen pakken en meteen knallen, de agent in kwestie zou dan vrijuit moeten gaan.

Tevens moet geweld tegen de politie twee keer zo hard bestraft worden. En bij herhaling krijg je dan levenslang, wie de veiligheid van de rechtstaat tracht aan te tasten hoort niet in de samenleving thuis.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_150781643
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:16 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Oh, dus er is geslagen? Dat wist ik nog niet.

Mevrouw de agent is in burger, maakt zich niet als politie-agent bekend en stapt zelf uit. Klinkt als iemand die zelf een aandeel heeft in het ontstaan van een verkeersruzie. Sterker nog, als je de confrontatie zoekt als een agent terwijl je je niet als zodanig kenbaar maakt, dan krijg je sneller ruzie. Dat is natuurlijk een reeele mogelijkheid.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_150782121
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:21 schreef riazop het volgende:

[..]

Ze heeft zichzelf volgens jou mishandeld? :')

Die speler wordt verdacht van mishandeling van een agente en moet zich daarvoor verantwoorden voor de rechter. Die agente wordt nergens van verdacht. Ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat die agente de dader zou zijn. En Ajax zou ook niet zulke zware straffen uitdelen aan alle 3 de spelers als er niets aan de hand is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_150791401
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die agente wordt nergens van verdacht.
Jawel. Ze heeft onnodig getoeterd en daarmee de wet overtreden. Verder lijkt het er ook op dat ze is uitgestapt en dreigend op de drie mannen is afgelopen.
pi_150791536
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
En Ajax zou ook niet zulke zware straffen uitdelen aan alle 3 de spelers als er niets aan de hand is.
Welke "zware" straffen?
De heren zijn niet ontslagen hoor. Logisch, die vertegenwoordigen WAARDE.

Danny Blind die met zijn dronken hoofd iemand bijna dood reed kreeg ook geen straf van Ajax. Want anders zou zijn zoontje weg zijn gegaan. Nu hebben ze daar goed aan kunnen verdienen.
pi_150791577
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:51 schreef riazop het volgende:

[..]

Jawel. Ze heeft onnodig getoeterd en daarmee de wet overtreden. Verder lijkt het er ook op dat ze is uitgestapt en dreigend op de drie mannen is afgelopen.
Dat verzin je allemaal. Volgens het OM is er nog maar 1 verdachte en dat is Zakaria.
pi_150791661
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:53 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Onze agenten moeten veel harder worden en veel harder optreden. .
Ach gossie. Als er een bankdirecteurtje tegenover ze staat poepen ze al in hun broek. En jij wil dat die agentjes hard optreden? Grapjas.
pi_150791750
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat verzin je allemaal. ...
Nee. Dat is wat de jongens aan hun omgeving hebben verteld. Of zij dat hebben verzonnen weet ik niet. Jij ook niet trouwens.
pi_150792579
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:57 schreef riazop het volgende:

[..]

Nee. Dat is wat de jongens aan hun omgeving hebben verteld. Of zij dat hebben verzonnen weet ik niet. Jij ook niet trouwens.
:')
Leuk jouw verhalen.
En nu de feiten:
-De 3 jongens zijn alle 3 aangehouden, tijdelijk vastgezet en verhoord.
-Er is nergens in de media iets terug te vinden dat die agente ergens van verdacht wordt of ooit van verdacht is geweest. Dat iemand haar daar van beschuldigt of dat zelfs het OM haar daar voor wil berispen/bestraffen is een verzinsel van jou.
-Ongeoorloofd toeteren is overigens nog steeds een overtreding en geen misdrijf en ook daarvan wordt zij niet beschuldigd.
-Ajax heeft alle 3 de spelers geschorst, Azzouzi voor de rest van het seizoen en de andere 2 voor een maand. Daarnaast moeten ze alle 3 hun verontschuldigingen aanbieden aan al hun teamgenoten en moeten ze ook nog eens alle drie een presentatie geven aan al hun teamleden over wat er nu precies is gebeurt. Verder krijgt Azzouzi de hoogst mogelijke boete van Ajax dat contractueel mogelijk is.
-Azzouzi wordt verdacht van mishandeling en moet zich daarvoor nog voor de rechter gaan verantwoorden.

Nu kan jij best vinden dat de straffen die Ajax oplegt niet zwaar zijn, maar in de Nederlandse voetbalwereld zijn deze straffen uitzonderlijk en behoorlijk pittig. Ajax doet dit niet als zij niets misdaan zouden hebben.
pi_150795098
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

-Er is nergens in de media iets terug te vinden dat die agente ergens van verdacht wordt of ooit van verdacht is geweest. ...
Ik heb op allerlei media, van twitter tot fb tot fora, verhalen over mevrouw de agente tot me kunnen nemen.

Maar als "media" voor jou alleen De Telegraaf is, leef je nog in de oude wereld.

quote:

[..]

....of dat zelfs het OM haar daar voor wil berispen/bestraffen is een verzinsel van jou.
Ik zei dat mevrouw de wet heeft overtreden, niet dat het OM de agente gaat vervolgen. Dat doet het OM namelijk zelden; een agent vervolgen. Dat ligt een beetje moeilijk geloof ik.

quote:

[..]

-Ajax heeft alle 3 de spelers geschorst, Azzouzi voor de rest van het seizoen en de andere 2 voor een maand. ...
Ze trainen gewoon door hoor. En worden doorbetaald.

Hoe praktisch Ajax in deze zaken is heb je zelf kunnen zien in de zaak Blind.

quote:

maar in de Nederlandse voetbalwereld zijn deze straffen uitzonderlijk en behoorlijk pittig.
Welnee. Onze voorstopper is net voor een jaar geschorst. Het voetbal staat bol van de schorsingen. Stelt allemaal weinig voor.
Maar goed, als je het klootjesvolk daarmee rustig houdt...
pi_150800338
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat verzin je allemaal.
Nee hoor, toeteren in die omstandigheid is toch echt een overtreding en dus heeft ze de wet overtreden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150800363
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 01:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee hoor, toeteren in die omstandigheid is toch echt een overtreding en dus heeft ze de wet overtreden.
:')

Zo'n zielige "wet" is dat. "Zinloos" toeteren. Als idioten op de middenbaan blijven rijden toeter ik ook, en als ze niet luisteren ga ik er rechts langs. Zie die pittige kapsel-wijven dan kijken, dom kutvolk. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150801047
quote:

[..]

quote:
Ongeoorloofd toeteren is overigens nog steeds een overtreding en geen misdrijf
Wat was hier onduidelijk aan?
En het is sowieso allemaal dom gespeculeer, want nogmaals: die agente wordt helemaal nergens van verdacht.
pi_150802236
quote:

[..]

Dus?
pi_150802542
quote:

[..]

En daarmee kan alles goedgepraat worden?
Mevrouw toeterde dus verdiende ze een pak slaag. ;)
pi_150815126
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 08:10 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Dus?
Hij ontkent al de hele tijd dat het toeteren wanneer het niet gebeurt om op agressie te wijzen een wetsovertreding is.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150815213
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hij ontkent al de hele tijd dat het toeteren wanneer het niet gebeurt om op agressie te wijzen een wetsovertreding is.
Het is een wetsovertreding, maar wat heeft het verder met de mishandeling te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')