I can handle itquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Watch out or there will be war in your panties with this bunch of "nerds".
Ik ben zelf een gigantische nerdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
That's a challenge if I ever saw one.
Bedankt voor de radio fokkie.quote:
beetje welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:20 schreef Fokker89 het volgende:
Dit is geen SC
grgr
Hier verder
ONZ / [ONZ-SC #831] Runescape
grgr
Alleen tijdens shows.quote:
Voor mijn oren.quote:
Vind je dat niet een beetje zonde van die Nibb-its ®?quote:
Hoef er maar 2 op te offeren. In het verleden werden de Nibb-its ook weleens gedeeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje zonde van die Nibb-its ®?
Hebben wij een reclame contract met Smiths chips ofzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoef er maar 2 op te offeren. In het verleden werden de Nibb-its ook weleens gedeeld.
Nee, maar dat past gewoon het makkelijkst in je gehoorgang. Je mag Pringles proberen maar mij lukte het niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hebben wij een reclame contract met Smiths chips ofzo?
Je kan ook gewoon thee halen, maar volgens mij gaat ze geen metal draaien.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar dat past gewoon het makkelijkst in je gehoorgang. Je mag Pringles proberen maar mij lukte het niet.
Ja ook, maar ik heb zulke grote glazen, dan moet ik de hele nacht zeiken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon thee halen, maar volgens mij gaat ze geen metal draaien.
Zeiken doe je overdag ook al behoorlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ook, maar ik heb zulke grote glazen, dan moet ik de hele nacht zeiken.
Nou vandaag zeker.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeiken doe je overdag ook al behoorlijk.
Nee, ik ga om 20u een vriendin bellen, dus ik zal rond 4u vannacht wel terug zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:02 schreef Fokker89 het volgende:
Trouwens niemand anders die gaat draaien vanavond?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ga om 20u een vriendin bellen, dus ik zal rond 4u vannacht wel terug zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |