Als het een echte hermafrodiet is, dus met zowel teelballen als eierstokken, dan zal het geen kloon zijn.quote:
Je staat nog dichter tot jezelf dan tot je vader of zus/broer en je houdt de genenpool zo heel erg beperkt.quote:is dit het toppunt van incest en krijg je een freak?
Vanaf daar ging het mis.quote:Op donderdag 12 maart 2015 07:47 schreef Rica het volgende:
Wat als je als hermafrodiet terug in de tijd wordt gestuurd en jezelf zwanger maakt.
En dat de baby ook hermafrodiet is, ontvoerd wordt en nog verder terug in de tijd gebracht wordt.
En dat die baby opgroeit en blijkt jezelf te zijn.
Eerder bij jouw geboortequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:40 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Eerder bij jouw geboorteBedankt he uiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben geen hermafrodiet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:28 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
TS is zo wanhopig en kijkt naar mogelijkheden tot zelfbevruchting..
quote:Op donderdag 12 maart 2015 07:47 schreef Rica het volgende:
Wat als je als hermafrodiet terug in de tijd wordt gestuurd en jezelf zwanger maakt.
En dat de baby ook hermafrodiet is, ontvoerd wordt en nog verder terug in de tijd gebracht wordt.
En dat die baby opgroeit als vrouwelijke hermafrodiet en sex heeft met een man uit de toekomst.
Maar die man ben je ook zelf, in de toekomst teruggestuurd om jezelf zwanger te maken.
Dan ben je je eigen vader, moeder en kind!
[ afbeelding ]
"I got the best story you ever heard."
Nee ik heb gewoon een vader en een moeder. 2 personen dus.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
Dan krijg je TS dus het is bewezen dat het kan
Weet je het zeker? Heb je daar bewijs voor?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een vader en een moeder. 2 personen dus.
Ik lijk heel erg op mijn vader en ook op mijn moeder.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Heb je daar bewijs voor?
Dat bewijst nog niets. Toch maar een DNA test doenquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik lijk heel erg op mijn vader en ook op mijn moeder.
Goede film wel, ik weet even niet meer hoe die heet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 07:47 schreef Rica het volgende:
En dat die baby opgroeit als vrouwelijke hermafrodiet en sex heeft met een man uit de toekomst.
Maar die man ben je ook zelf, in de toekomst teruggestuurd om jezelf zwanger te maken.
[ afbeelding ]
Dan krijg je een van de slechtste films van de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 12 maart 2015 07:47 schreef Rica het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |