Iemand hier niet mee eens?
Kom maar los
quote:niet helemaal mee eens. Q-Dance is goed bezig net als UDC (Dancevalley/Impulz)
Op donderdag 7 november 2002 13:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik en een maat van me hebben een klein bedrijfje dat dance-evenementen (op kleine schaal) organiseert. Nu wordt het ons erg lastig gemaakt door een bepaald bedrijfje, opgericht door Duncan Stutterheim. Wij zullen nooit op een evengrote schaal feesten organiseren dankzij ID & T. De macht van ID & T is TE groot, en moet snel beperkt worden.Iemand hier niet mee eens?
Kom maar los
quote:Ik denk dat ze die positie verdiend hebben. Ze zijn al jaaaaaaaaaren bezig, en ik zie het probleem dus niet zo. Als je er iets aan wilt doen, zal je met een heel origineel idee moeten komen denk ik.
Op donderdag 7 november 2002 13:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik en een maat van me hebben een klein bedrijfje dat dance-evenementen (op kleine schaal) organiseert. Nu wordt het ons erg lastig gemaakt door een bepaald bedrijfje, opgericht door Duncan Stutterheim. Wij zullen nooit op een evengrote schaal feesten organiseren dankzij ID & T. De macht van ID & T is TE groot, en moet snel beperkt worden.Iemand hier niet mee eens?
Kom maar los
Enne denk et nie...
Onder monoploie versta ik toch echt iets anders...
quote:Dan was ID&T al bezig toen hij nog niet eens naar de lagere school ging. I rest my case.
Op donderdag 7 november 2002 13:26 schreef vogeltje het volgende:
je bent van 1985 ? ga eerst nog maar ff een paar jaar heel wat feesten af...
ik wil een grote ID&T sticker voor op de achterruit van m'n auto, en de webshop is tamelijk onbereikbaar..
iemand een ideetje?
quote:Zelf één maken?
Op donderdag 7 november 2002 13:27 schreef extreme het volgende:
over ID&T gesproken,ik wil een grote ID&T sticker voor op de achterruit van m'n auto, en de webshop is tamelijk onbereikbaar..
iemand een ideetje?
quote:en waar denk je dat q-dance mee samenwerkt...!?
Op donderdag 7 november 2002 13:22 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
niet helemaal mee eens. Q-Dance is goed bezig net als UDC (Dancevalley/Impulz)
ze zijn niet écht onafhankelijk, en UDC begint hard terein te verliezen...
maar idd id&t is binnenkort de nederlandse berlusconi... ver gevorderde plannen voor een tv zender, daarnaast hij ie al een landelijke radiozender, strandtent, restaurant, discotheken, platenmaatschappij, tijdschrift, en de poll of je op id&t als politieke partij zou gaan stemmen komt ook neit helemaal uit de lucht vallen... kijk maar uit...
quote:ze maken wel verlies, 2 weken geleden nog 20 mensen ontslagen
Op donderdag 7 november 2002 13:28 schreef mabit het volgende:[..]
maar idd id&t is binnenkort de nederlandse berlusconi... ver gevorderde plannen voor een tv zender, daarnaast hij ie al een landelijke radiozender, strandtent, restaurant, discotheken, platenmaatschappij, tijdschrift, en de poll of je op id&t als politieke partij zou gaan stemmen komt ook neit helemaal uit de lucht vallen... kijk maar uit...
quote:Daaruit maak jij op dat ze verlies draaien?
Op donderdag 7 november 2002 13:29 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ze maken wel verlies, 2 weken geleden nog 20 mensen ontslagen
quote:Ik weet niet of je wel op die party wil stemmen...
Op donderdag 7 november 2002 13:28 schreef mabit het volgende:[..]
en waar denk je dat q-dance mee samenwerkt...!?
ze zijn niet écht onafhankelijk, en UDC begint hard terein te verliezen...
Ik heb liever mensen in de regering die niet naar dat soort feesten gaan...
Tenminste ik en mijn vrienden zouden het nie echt lukken denk ik..
Zijn we allemaal al een beetje te ver heen voor...
Beter nuchtere mensen daarzo hebben...
Ben benieuwd...
http://www.pzc.nl/regioportal/PZC/0,2622,2047-Algemeen-Regionieuws!!__1308645_,00.html
quote:vergis je je niet met CMG het andere 'paradepaardje' uit de familie stutterheim...
Op donderdag 7 november 2002 13:29 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ze maken wel verlies, 2 weken geleden nog 20 mensen ontslagen
quote:Ze draaien inderdaad verlies, maar dat kwam alleen door ID&T radio...was op AT5 een intervieuw met de grote baas van ID&T...vorige week ofzo.
Op donderdag 7 november 2002 13:30 schreef CloudBox het volgende:[..]
Daaruit maak jij op dat ze verlies draaien?
-er zijn andere andere grote aanbieders (UDC en Q-dance)
-vergeet de normale discotheken niet
-er zijn veel meer producers van dance cd's
quote:LOL....
Op donderdag 7 november 2002 13:40 schreef micha het volgende:
Ze zijn al zooooooooooo lang bezig, en daar kom jij, met je nog-nat-achter-de-oren koppie echt niet zomaar tussen. Zie eerst maar eens jezelf te bewijzen, want blijkbaar heeft nog niemand van je gehoord.
Probleem is natuurlijk ook dat om de mooie lokaties te kunnen krijgen je al enige ervaring moet hebben met feesten. Een nietszeggend nieuw bedrijfje kan echt niet zonder referenties de jaarbeurs boeken...
Succes met je probeersels iig, maar ik geef je zonder goeie achterliggende ideeen (zoals het uitbrengen van cd's en een goede promotie) weinig kans..
Trouwens, bij id&t zijn er vorige week 23 mensen uitgevlogen. Mij nog onduidelijk op welke afdelingen dit was en met welke reden.. Maar sinds de ID&T radiation tour ook van de baan is zullen ze daar ook wel aan het reorganiseren zijn.
quote:Q-dance IS van ID-T (kunstmatige concurentie)
Op donderdag 7 november 2002 13:22 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
niet helemaal mee eens. Q-Dance is goed bezig net als UDC (Dancevalley/Impulz)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |