abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 november 2002 @ 13:21:51 #1
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_6674621
Ik en een maat van me hebben een klein bedrijfje dat dance-evenementen (op kleine schaal) organiseert. Nu wordt het ons erg lastig gemaakt door een bepaald bedrijfje, opgericht door Duncan Stutterheim. Wij zullen nooit op een evengrote schaal feesten organiseren dankzij ID & T. De macht van ID & T is TE groot, en moet snel beperkt worden.

Iemand hier niet mee eens?

Kom maar los

...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 7 november 2002 @ 13:22:58 #2
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_6674642
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik en een maat van me hebben een klein bedrijfje dat dance-evenementen (op kleine schaal) organiseert. Nu wordt het ons erg lastig gemaakt door een bepaald bedrijfje, opgericht door Duncan Stutterheim. Wij zullen nooit op een evengrote schaal feesten organiseren dankzij ID & T. De macht van ID & T is TE groot, en moet snel beperkt worden.

Kom maar los

niet helemaal mee eens. Q-Dance is goed bezig net als UDC (Dancevalley/Impulz)
  donderdag 7 november 2002 @ 13:25:09 #3
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_6674674
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:21 schreef InTrePidIvity het volgende:

Kom maar los

Ik denk dat ze die positie verdiend hebben. Ze zijn al jaaaaaaaaaren bezig, en ik zie het probleem dus niet zo. Als je er iets aan wilt doen, zal je met een heel origineel idee moeten komen denk ik.
Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
pi_6674693
je bent van 1985 ? ga eerst nog maar ff een paar jaar heel wat feesten af...
after turn the volume up, it's my beat !
  donderdag 7 november 2002 @ 13:26:47 #5
37444 SMOOGY
Ja ik wel..(ook doordeweeks)
pi_6674701
Impulz vond ik de laatste keer echt heel errug strak hoor...

Enne denk et nie...
Onder monoploie versta ik toch echt iets anders...

als je denk van wel..?? dan wat of.?
pi_6674708
Volgens mij is er heus wel behoefte aan kleinschalige housefeesten.
  donderdag 7 november 2002 @ 13:27:31 #7
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_6674713
Q-Dance organiseert feesten in samenwerking met ID & T. Het komt dus allemaal weer bij elkaar.
Mijn bedrijfje komt hier met geen mogelijkheid tussen. Tenzij er een samenwerking met ID & T aankomt (zie ik niet gebeuren).
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 7 november 2002 @ 13:27:54 #8
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_6674718
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:26 schreef vogeltje het volgende:
je bent van 1985 ? ga eerst nog maar ff een paar jaar heel wat feesten af...
Dan was ID&T al bezig toen hij nog niet eens naar de lagere school ging. I rest my case.
pi_6674719
over ID&T gesproken,

ik wil een grote ID&T sticker voor op de achterruit van m'n auto, en de webshop is tamelijk onbereikbaar..

iemand een ideetje?

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_6674721
hoezo wordt het jullie lastig gemaakt?
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  donderdag 7 november 2002 @ 13:28:24 #11
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_6674730
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:27 schreef extreme het volgende:
over ID&T gesproken,

ik wil een grote ID&T sticker voor op de achterruit van m'n auto, en de webshop is tamelijk onbereikbaar..

iemand een ideetje?

Zelf één maken? .
pi_6674731
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:22 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

en waar denk je dat q-dance mee samenwerkt...!?

ze zijn niet écht onafhankelijk, en UDC begint hard terein te verliezen...

maar idd id&t is binnenkort de nederlandse berlusconi... ver gevorderde plannen voor een tv zender, daarnaast hij ie al een landelijke radiozender, strandtent, restaurant, discotheken, platenmaatschappij, tijdschrift, en de poll of je op id&t als politieke partij zou gaan stemmen komt ook neit helemaal uit de lucht vallen... kijk maar uit...

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  donderdag 7 november 2002 @ 13:29:52 #13
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_6674761
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:28 schreef mabit het volgende:

[..]

maar idd id&t is binnenkort de nederlandse berlusconi... ver gevorderde plannen voor een tv zender, daarnaast hij ie al een landelijke radiozender, strandtent, restaurant, discotheken, platenmaatschappij, tijdschrift, en de poll of je op id&t als politieke partij zou gaan stemmen komt ook neit helemaal uit de lucht vallen... kijk maar uit...

ze maken wel verlies, 2 weken geleden nog 20 mensen ontslagen
pi_6674777
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:29 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Daaruit maak jij op dat ze verlies draaien?
  donderdag 7 november 2002 @ 13:32:13 #15
37444 SMOOGY
pi_6674806
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:28 schreef mabit het volgende:

[..]

en waar denk je dat q-dance mee samenwerkt...!?

ze zijn niet écht onafhankelijk, en UDC begint hard terein te verliezen...

Ik weet niet of je wel op die party wil stemmen...

Ik heb liever mensen in de regering die niet naar dat soort feesten gaan...
Tenminste ik en mijn vrienden zouden het nie echt lukken denk ik..
Zijn we allemaal al een beetje te ver heen voor...
Beter nuchtere mensen daarzo hebben...

pi_6674809
Hier in Goes (ZLD) gaan ze ook weer proberen dit week-end...

Ben benieuwd...

http://www.pzc.nl/regioportal/PZC/0,2622,2047-Algemeen-Regionieuws!!__1308645_,00.html

pi_6674821
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:29 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

vergis je je niet met CMG het andere 'paradepaardje' uit de familie stutterheim... pappa cor zit nu mooi werkloos thuis...
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_6674862
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:30 schreef CloudBox het volgende:

[..]

Daaruit maak jij op dat ze verlies draaien?

Ze draaien inderdaad verlies, maar dat kwam alleen door ID&T radio...was op AT5 een intervieuw met de grote baas van ID&T...vorige week ofzo.
pi_6674875
Oke.
pi_6674900
Hier in Nederland is op het gebied van Dance muziek sprake van een oligopolie! OK, ID&T is een groot bedrijf, maar...

-er zijn andere andere grote aanbieders (UDC en Q-dance)
-vergeet de normale discotheken niet
-er zijn veel meer producers van dance cd's

pi_6674943
ik snap trouwens de gedachte van de topicsstarter ook niet. Wil hij de grootste worden ofzo ? Ga eerst maar een paar jaar kleinschaligere feesten organseren en kijk hoe dat loopt.
after turn the volume up, it's my beat !
  donderdag 7 november 2002 @ 13:40:06 #22
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_6674986
Ze zijn al zooooooooooo lang bezig, en daar kom jij, met je nog-nat-achter-de-oren koppie echt niet zomaar tussen. Zie eerst maar eens jezelf te bewijzen, want blijkbaar heeft nog niemand van je gehoord.
  donderdag 7 november 2002 @ 13:41:06 #23
37444 SMOOGY
pi_6675005
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:40 schreef micha het volgende:
Ze zijn al zooooooooooo lang bezig, en daar kom jij, met je nog-nat-achter-de-oren koppie echt niet zomaar tussen. Zie eerst maar eens jezelf te bewijzen, want blijkbaar heeft nog niemand van je gehoord.
LOL....
Maarre je heb wel gelijk....
pi_6675248
Je kan zeker niet zomaar uit het niets een leading company op het gebied van feesten geven worden. Velen organisaties proberen het maar stranden. Ook heb ik idd vaak gehoord dat ID&T tegenwerkt als ze merken dat je een concurent bent en in hun straatje feesten organiseert. Toch vind ik dat de HQ feesten de goeie kant opgaan en ook zeker Bitte-ein-Beat zullen we in de toekomst wel ergens in een grote hal mogen verwachten..

Probleem is natuurlijk ook dat om de mooie lokaties te kunnen krijgen je al enige ervaring moet hebben met feesten. Een nietszeggend nieuw bedrijfje kan echt niet zonder referenties de jaarbeurs boeken...

Succes met je probeersels iig, maar ik geef je zonder goeie achterliggende ideeen (zoals het uitbrengen van cd's en een goede promotie) weinig kans..

Trouwens, bij id&t zijn er vorige week 23 mensen uitgevlogen. Mij nog onduidelijk op welke afdelingen dit was en met welke reden.. Maar sinds de ID&T radiation tour ook van de baan is zullen ze daar ook wel aan het reorganiseren zijn.

Where facts are few, experts are many.
  donderdag 7 november 2002 @ 13:54:03 #25
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_6675292
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:22 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Q-dance IS van ID-T (kunstmatige concurentie)
Goedenmiddag, u kunt wel gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')