abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150540411
Hallo,
ik heb een probleem met mijn laptop met Windows 8.1
Omdat mijn laptop langzaam liep, wilde ik deze opnieuw opstarten, maar dit ging alleen als hij ook de Updates wilde installeren.
Nu hangt hij zeker al 2 uur op het scherm: Windows voorbereiden. Schakel de computer niet uit.
Het cirkeltje draait overigens wel nog.
Ik heb hem al een paar keer uitgezet en weer aangezet, maar dit scherm komt automatisch weer tevoorschijn.
ik heb al geprobeerd om op f8 te drukken tijdens opstarten, maar dit doet niks.

Is er een manier om dit proces te onderbreken en weer in de computer te komen?

Alvast bedankt :)
  woensdag 11 maart 2015 @ 20:49:22 #2
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_150542192
Heb je ooit wel eens eerder updates gedaan?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_150542198
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:01 schreef annevrouwtje het volgende:
Hallo,
ik heb een probleem met mijn laptop met Windows 8.1
Omdat mijn laptop langzaam liep, wilde ik deze opnieuw opstarten, maar dit ging alleen als hij ook de Updates wilde installeren.
Nu hangt hij zeker al 2 uur op het scherm: Windows voorbereiden. Schakel de computer niet uit.
Het cirkeltje draait overigens wel nog.
Ik heb hem al een paar keer uitgezet en weer aangezet, maar dit scherm komt automatisch weer tevoorschijn.
ik heb al geprobeerd om op f8 te drukken tijdens opstarten, maar dit doet niks.

Is er een manier om dit proces te onderbreken en weer in de computer te komen?

Alvast bedankt :)
Vaak is dit een foutje met de update, in veilige modus kun je updates deïnstaleren.
pi_150543623
Ja, heb inderdaad al eens eerder updates gedaan.

Hoe kom ik met 8.1 in de veilige modus? Via alleen f8 werkt het niet.
pi_150571539
Instellingen voor het opstarten van Windows (inclusief de veilige modus)
Van toepassing op Windows 8.1, Windows RT 8.1

U kunt via de Windows-opstartinstellingen (voorheen Geavanceerde opstartopties genoemd) Windows in verschillende geavanceerde modi voor probleemoplossing opstarten, om u te helpen problemen op uw pc te detecteren en verhelpen.

Windows-opstartinstellingen bij Pc-instellingen weergeven

Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik achtereenvolgens op Instellingen en Pc-instellingen wijzigen.

Als je met een muis werkt, wijs je de rechterbenedenhoek van het scherm aan, beweeg je de muisaanwijzer naar boven en klik je achtereenvolgens op Instellingen en Pc-instellingen wijzigen.

Tik of klik op Pc-instellingen, vervolgens op Wijzigen en herstel en op Herstel.

Tik of klik onder Geavanceerde opstartopties op Nu opnieuw opstarten.

Tik of klik nadat uw pc is opgestart op het scherm Een optie selecteren op Probleem oplossen.

Als u de optie Opstartinstellingen niet ziet, tik of klik dan op Geavanceerde opties.

Tik of klik op Opstartinstellingen.

Tik of klik op Opnieuw opstarten.

Kies de gewenste instellingen in het scherm Opstartinstellingen.

Meld u bij uw pc aan met een gebruikersaccount dat administratorbevoegdheden heeft.

http://windows.microsoft.(...)p-settings-safe-mode
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')