SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is ingeschreven voor de peuterspeelzaal maar er is een lange wachtlijst (kinderen met een ontwikkelingsachterstand gaan voor)
Wij waren vanmorgen op het CB (niet voor inenting). En de nieuwe naalden zouden na 13.00 uur binnen gebracht worden. De oude (van een bepaald merk, kan dat?) namen ze geen risico mee, die gingen er per direct uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:17 schreef TimeJumper het volgende:
Goh iemand die uitzending gezien (gisteravond) van volgens mij 1 vandaag of iets dergelijks.
Waarbij het ging om injectienaalden waarbij onverharde lijm (soort epoxy of zo) werd meegespoten en die werden gebruikt bij inentingen.
Ik ga toch straks eerst eens informeren welke injectienaalden ons consultatiebureau gebruikt voordat ik straks als hij 4 wordt de volgende inenting laat zetten hoor.
Yep, kan het merk nou zo niet gelijk opnoemen maar het was 1 merk. 30% van de naalden had dat probleem.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:55 schreef agter het volgende:
[..]
Wij waren vanmorgen op het CB (niet voor inenting). En de nieuwe naalden zouden na 13.00 uur binnen gebracht worden. De oude (van een bepaald merk, kan dat?) namen ze geen risico mee, die gingen er per direct uit.
Heel soms... en vaak houdt hij het dan ook maar een minuut of vijf vol. Als er vriendjes of vriendinnetjes te spelen zijn, dan wel langer, maar da's dan weer niet "alleen boven spelen"quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:18 schreef Kyara het volgende:
Spelen jullie (grotere) peuters ook wel eens alleen boven? M gaf aan boven te willen spelen. Zonder mij. Ik hoorde hem op zolder in gesprek met de kat en inmiddels is hij weer op zijn kamer en legt hij zijn auto's in bed. Ik vind het weer even omschakelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |