abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2015 @ 21:17:23 #101
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150825996
Hier duurt t regelmatig 30-45 minuten voordat J. slaapt, hij spreekt eerst de hele dag door met zn knuffels. Ik laat m altijd maar, n ga echt pas naar m toe als hij begint te huilen/ jengelen. Huilen meteen als je m in bed legt betekent hier trouwens meestal oververmoeid, en is dus voor mij (na verhaaltje, knuffel en liedje) meestal even 5 minuten 'doorbijten', want daaran slaapt ie gewoon...
pi_150839001
Dr eigen tafeltje met dr eigen stoeltje. Gister met de kinderen in de klas besloten waar ze zitten mocht en het kindje tegen over haar stond te trappelen toen Zoë aan kwam lopen O+

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 09:24:56 #103
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150839127
Enthousiaste ontvangst van nieuwe klasgenootjes, wat leuk! Veel plezier op school Zoë!
pi_150859489
Wat een grote meid zo Tally

Ticootje :o wat is Bram ook groot.

Gaat echt snel. Vooral nu met de drukte van de tweeling erbij.
Hier gaat het goed. In Mei is S jarig. Alweer bijna 3!

Ik merk dat ze wat uitdaging nodig heeft. Ik doe mijn best om haar dingen te leren en koop 'leer'spelletjes vanaf 3jr. Ze heeft dingen snel door en het is dan al snel niet meer interessant. Soms hoef ik niet eens uit te leggen hoe een spel werkt.

Ze begint nu ook te klieren als ze zich verveelt dus ik ben op zoek naar uitdagende leerspelletjes/boekjes/?? voor kinderen vanaf 3 jaar.
Waar spelen jullie kindjes mee en waar leren ze van?

Wat S zoal doet;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is ingeschreven voor de peuterspeelzaal maar er is een lange wachtlijst (kinderen met een ontwikkelingsachterstand gaan voor)
pi_150864441
Maxi strijkkralen is leuk (maar niet echt leerzaam. Wel goed voor de motoriek).
Bambino loco
Domino
Memory
Hamertje tik
  vrijdag 20 maart 2015 @ 22:15:41 #106
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_150865953
Vandaag gesprekje op de psz gehad omtrent Draaks ontwikkeling. Ook daar was het opgevallen dat Draak het niet zo leuk meer vind. Ze speelt vaak alleen en heeft weinig tot geen interesse meer in de jongere kinderen. Psz onderkent hun probleem, zij kunnen haar de uitdaging niet bieden die ze graag wil. Zij staan er dan ook volledig achter om haar eerder te laten instromen. Besloten is om op korte termijn met de basisschooljuf en de psz-leidsters om tafel te gaan zitten over hoe dit te realiseren is.
pi_150866042
^O^ leuke ideeën danic
Dankje
pi_150877949
De bakker had onze bestelling niet goed genoteerd. Of wat dan ook.
Sta je daar met je bijna 3-jarige om zijn Bliksem McQueen taart voor vandaag op te halen.

Ze gingen 'm gauw maken. Kunnen 'm om half 1 alsnog ophalen. Ik hoop dat de banketbakker de dames er goed van langs geeft. Die zal het vast niet leuk vinden als blijkt dat de bestellingen niet goed gaan en daarvoor z'n bed uit moet :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150916926

[ Bericht 100% gewijzigd door Twinkle20 op 22-03-2015 17:09:33 ]
pi_150921768
Kuukse, hoe was de taart? Balen dat die nog niet eens af was zeg. Slechte planning

Vandaag naar het theater gegaan met Riley. Ze vond het echt super. Alleen de voorstelling duurde net iets te lang voor haar.
En we zijn uit eten gegaan. Ging erg goed. Ze werd een tikje ongeduldig tijdens het wachten. Maar niet vervelend. En ze heeft heerlijk zitten eten O+
pi_150922803
Kuukske niet tof dat het niet af was, smaakte hij wel lekker?

Ean is niet zo gezellig de laatste tijd sprong/moe/wat ziekig??? geen idee maar leuk is anders dat deze fase maar snel over mag zijn.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 15:17:39 #112
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_150986367
Goh iemand die uitzending gezien (gisteravond) van volgens mij 1 vandaag of iets dergelijks.
Waarbij het ging om injectienaalden waarbij onverharde lijm (soort epoxy of zo) werd meegespoten en die werden gebruikt bij inentingen.
Ik ga toch straks eerst eens informeren welke injectienaalden ons consultatiebureau gebruikt voordat ik straks als hij 4 wordt de volgende inenting laat zetten hoor.
Rayen 2½ jaar!
pi_150986890
De taart was heerlijk! :9.

Ik heb gehoord van die naalden TJ. Hopelijk wordt er iets mee gedaan.
pi_150988941
:O ean is gisterenavond ziek geworden. We hebben 4x het bed en kind verschoond. Als ik 3uur geslapen heb is het veel. Ze is nu wel weer opgeknapt gelukkig.
pi_150989647
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 15:17 schreef TimeJumper het volgende:
Goh iemand die uitzending gezien (gisteravond) van volgens mij 1 vandaag of iets dergelijks.
Waarbij het ging om injectienaalden waarbij onverharde lijm (soort epoxy of zo) werd meegespoten en die werden gebruikt bij inentingen.
Ik ga toch straks eerst eens informeren welke injectienaalden ons consultatiebureau gebruikt voordat ik straks als hij 4 wordt de volgende inenting laat zetten hoor.
Wij waren vanmorgen op het CB (niet voor inenting). En de nieuwe naalden zouden na 13.00 uur binnen gebracht worden. De oude (van een bepaald merk, kan dat?) namen ze geen risico mee, die gingen er per direct uit.
Make my day!
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:00:48 #116
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_150991443
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:55 schreef agter het volgende:

[..]

Wij waren vanmorgen op het CB (niet voor inenting). En de nieuwe naalden zouden na 13.00 uur binnen gebracht worden. De oude (van een bepaald merk, kan dat?) namen ze geen risico mee, die gingen er per direct uit.
Yep, kan het merk nou zo niet gelijk opnoemen maar het was 1 merk. 30% van de naalden had dat probleem.
Maar ja, je zou maar bij die 30% zitten.
En omdat Rayen bij een keer na die inenting daarna 4 uur aan een stuk heeft gekrijst ben ik nogal "allergisch" ;) voor die inentingen.
Dit nieuwsbericht draagt er nou niet aan bij dat ik onbezorgder wordt :+
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:30:06 #117
159615 PureEvil
Everybody Lies.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:37:28 #118
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150997843
Geen fijne berichten inderdaad :(

Wij gaan morgen voor de eerste keer naar de tandarts. Gezellig gezinsuitje :')
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:58:10 #119
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_150998855
Anouk vindt de tandarts leuk. Ze gaat ook al sinds ze klein is met mij mee, ik denk sinds vorig jaar (3 keer nu, bedenk ik mij net) dat de tandarts haar tandjes gaat tellen O+
Maar je gaat dus net zn allen? Succes dan maar denk ik ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_151027440
Hoe ging het Kyara?

Doet me er voor de zoveelste keer aan herinneren dat ik ook de tandarts nog moet bellen :'). Sinds carnaval roep ik dat al. Afin.

Billie heeft vanmiddag 2,5 uur liggen slapen op de bank. Ik vermoed dat ie iets onder de leden heeft :{
pi_151030868
Aan de foto's op facebook te zien wel okay geloof ik! ^O^
Wij namen Djen voor de eerste keer mee toen ze 1,5 was geloof ik. Toen omdat we zelf op controle moesten. Nu gaat ze gewoon mee en dan laten we tandarts Sjoerd ook even kijken en ze pikte het tot nog toe altijd prima gelukkig ^O^
  woensdag 25 maart 2015 @ 21:50:50 #122
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_151036851
:D

Het ging best goed. Papa ging eerst, kinderen keken mee. J wilde niet op papa's schoot in de tandartsstoel, D ook niet maar wel op mama's schoot. Deed wel mondje open maar niet zo ver. Ver genoeg om iets te zien. J wilde niet echt maar tandarts had op haar gehemelte een plekje gezien wat toch even gecheckt moest worden, was gelukkig niets. M ook niet in de tandartsstoel maar op papa's schoot op gewone stoel. Wel goed mond wijs open en tandjes tellen. Tandarts heeft alle instrumenten laten zien en alles heel leuk uitgelegd (en de aflevering van het Zandkasteel over de tandarts ter voorbereiding hielp ook wel mee). Daarna nog cadeautje uitzoeken en toen was het weer klaar.

Maar viel niet tegen, maar is natuurlijk wel een onderneming zo met 3 kinderen. Die neem je dus ook niet even mee naar een reguliere afspraak ;)
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:18:44 #123
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_151060463
Spelen jullie (grotere) peuters ook wel eens alleen boven? M gaf aan boven te willen spelen. Zonder mij. Ik hoorde hem op zolder in gesprek met de kat en inmiddels is hij weer op zijn kamer en legt hij zijn auto's in bed. Ik vind het weer even omschakelen.
pi_151060605
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:18 schreef Kyara het volgende:
Spelen jullie (grotere) peuters ook wel eens alleen boven? M gaf aan boven te willen spelen. Zonder mij. Ik hoorde hem op zolder in gesprek met de kat en inmiddels is hij weer op zijn kamer en legt hij zijn auto's in bed. Ik vind het weer even omschakelen.
Heel soms... en vaak houdt hij het dan ook maar een minuut of vijf vol. Als er vriendjes of vriendinnetjes te spelen zijn, dan wel langer, maar da's dan weer niet "alleen boven spelen" ;)

Wel lief... auto's in bed leggen O+
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:25:04 #125
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_151060686
Ja, en de gesprekken met de kat zijn ook zo lief. Laatst was hij verdrietig en toen ging hij ook (alleen ) naar de kat. "Ben jij ook wel eens verdrietig? Moet je dan ook huilen? Waarom ben jij dan verdrietig? Omdat je geen kattenbrokjes meer hebt?" O+ :'( O+ :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')