Trebo | woensdag 11 maart 2015 @ 07:00 |
Dit potentiële pareltje van Paradox komt 10 maart 2015 uit. De screenshots zien er, naar mijn inziens, veelbelovend uit. Pre-release streams op Twitch http://www.twitch.tv/directory/game/Cities:%20Skylines Let's play youtube clips https://www.youtube.com/r(...)uery=cities+skylines Alvast een paar mooie features in dit spel. • In het spel krijg je een 'Asset editor' waar je gebouwen, voertuigen, mensen, wegen en 'props' kan wijzigen. Volledige steam workshop support waar je vanuit het spel al je creaties kan delen zonder enige moeite. • maximaal 36km2 aan ruimte om te bouwen • Elke inwoner van de stad zou je kunnen volgen, heeft een vaste verblijfplaats en vast werk dus het werkt niet puur op statistieken en ook niet op opgeblazen nummers • Je kan districten maken en in die districten zogeheten policies instellen zodat een beleid voor een verplichte roetfilter alleen in de industrie geld en niet in een woonwijk bijvoorbeeld of maak het zo gek als je zelf wil • Alle soorten wegen waar je wild mee kan gaan • Openbaar vervoer die je redelijk diep in kan stellen (Niet zo diep als in Cities in Motion natuurlijk) • Meerder klimaten om in te spelen (heeft nog geen effect op het soort huizen die er gebouwd worden helaas) Noordelijk, Warm en Tropisch • Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken. | |
SuperHarregarre | woensdag 11 maart 2015 @ 07:09 |
Ik heb 'm nog niet maar ga 'm zo kaufen. | |
Mystikvm | woensdag 11 maart 2015 @ 07:23 |
Waar ik moeite mee heb in de game, is om grid cities te bouwen. Ik vind die kronkelende straten leuk voor buitenwijken, maar voor een downtown area wil ik gewoon een grid neerleggen. Dat is nog verdomde lastig. De weg ligt namelijk heel snel scheef, al is het maar een klein beetje. En wat je dan krijgt, zoals iemand in het vorige topic ook zei, is dat je dan lelijke kleine plekjes open houdt die je dan maar met een boom op moet vullen. Misschien zit er wel een tooltje in om het wel recht neer te leggen, maar bij mij wijken ze, zelfs met de straight roads, al heel snel iets af naar links of naar rechts. Dat is lelijk. Ik wil gewoon hoeken van 90 graden! | |
SuperHarregarre | woensdag 11 maart 2015 @ 07:36 |
Gekocht, nu maar wachten met downloaden. Ben stiekem zelf 't meest benieuwd naar de asset editor en modden later. | |
RaXz | woensdag 11 maart 2015 @ 07:40 |
Ik heb er niet zo heel veel moeite mee zolang ik vanuit 1 kant werk. maar soms krijg je toch van die plekjes wanneer er heuvels in het landschap zijn. | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 07:44 |
Ik loop nu net tegen de 50k inwoners en nu begint het vol te lopen op de straten. Krijg inderdaad net als alle streamers snelwegen met de meest onmogelijke afritten. | |
RaXz | woensdag 11 maart 2015 @ 07:46 |
Ik zit tegen de 30k en bij mij begint het ook al een beetje op te komen | |
RaXz | woensdag 11 maart 2015 @ 07:47 |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 07:52 |
die afrit kan je beter in een keer over de snelweg tillen en dan aan luiten sluiten op een zesbaans één richting. | |
RaXz | woensdag 11 maart 2015 @ 07:57 |
Ik zat zelf meer te denken aan een elevated highway, geld zat. Maar ik ga een nieuwe map starten, even kijken hoe hard mode is. | |
Mystikvm | woensdag 11 maart 2015 @ 08:13 |
Ja, vanuit één kant gaat het beter, maar met eenrichtingsverkeer kan dat dan weer niet | |
Black-Hole | woensdag 11 maart 2015 @ 08:14 |
Hoe zit het precies met die verbrandingsovens? Voor mijn gevoel moet ik de vuilnisbelten op 'Legen' zetten voordat er vuilnis wordt verplaatst naar de verbrandingsovens. Lijkt me zo onlogisch omdat je steeds in de gaten moet houden welke vuilnisbelt leeg is en welke vol. Dat legen gaat ook weer ten koste van de capaciteit van het ophalen van het vuilnis. Ik vind dat je best wel veel vuilnisbelten nodig moet hebben om aan het aanbod van vuilnis te voldoen. Zit nu op 5 vuilnisbelten en een verbrandingsoven op maar 12k inwoners. | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 08:21 |
ik heb er 6 of 7 en drie stortplaatsen op 50k. | |
Black-Hole | woensdag 11 maart 2015 @ 08:23 |
Maar wordt bij jou het vuilnis automatisch opgehaald vanaf de vuilnisbelt en gebracht naar de ovens? | |
Basp1 | woensdag 11 maart 2015 @ 08:27 |
Ik krijg bij steam de melding dat dat hij een code heeft om in te voren in het spel maar start ik het spel op dan vraagt hij niet om een code, het werkt verder wel allemaal. Verder tegen de 20.000 inwoners grote verkeerschaos maar nu helaas weer aan het werk. | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 08:35 |
Als ze vol zijn laat ik ze legen ja. Druk ik op die knop 'legen'. | |
tweemeter | woensdag 11 maart 2015 @ 08:41 |
Trouwens iemand al geprobeerd om het spel op 4K te zetten en dan te downscalen om het mooier te maken? | |
Fred | woensdag 11 maart 2015 @ 08:44 |
Gisteren tot 2 uur gespeeld. Vergde wel enige discipline om te stoppen Als echte Hollander gelijk een polder gebouwd. en bergen wegen. Zal vanavond een screenshot posten. | |
Scorpie | woensdag 11 maart 2015 @ 08:52 |
Ik mis de snap-to-grid functionaliteit ja. Shift ingedrukt houden voor rechte wegen zou een mooie feature zijn. | |
mschol | woensdag 11 maart 2015 @ 09:02 |
snap to grid zit er wel in, je moet alleen wel rustig bouwen, de 'snap' is erg licht | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 09:20 |
Ben benieuwd! | |
nils7 | woensdag 11 maart 2015 @ 09:23 |
Is er ook een sandbox modus? | |
OmniRocket | woensdag 11 maart 2015 @ 09:25 |
ja | |
nils7 | woensdag 11 maart 2015 @ 09:25 |
Yes... gaat m straks downloaden, hij is er ook voor de Mac toch | |
Black-Hole | woensdag 11 maart 2015 @ 09:27 |
Yep ook voor de Mac. Loopt als een zonnetje op mijn late 2013 iMac. Al lees is wel veel problemen op de Paradox Interactive forums met MacBooks en performance... | |
Pleasureman_Gunther | woensdag 11 maart 2015 @ 09:27 |
Dit zit er wel fantastisch uit, moet alleen eerst een nieuwe laptop halen | |
nils7 | woensdag 11 maart 2015 @ 09:28 |
Heb een MBP van late 2010, anders wordt het m'n Surface Pro1 | |
Ztijlvol | woensdag 11 maart 2015 @ 09:29 |
Op mijn iMac mid 2010 draait ie ook prima, alhoewel ik nog niet boven de 10k inwoners ben geweest. Als ik 100k heb kan het natuurlijk anders worden. | |
Binamin | woensdag 11 maart 2015 @ 09:52 |
Heb het gisteravond maar 2 uurtjes kunnen spelen. Wel een erg mooi spel. Ben 3 keer opnieuw begonnen om het spel een beetje onder de knie te krijgen. Vind het hele doden ophalen en vuilnis ophalen een beetje jammer. Dat zouden ze wel een beetje beter kunnen scalen. Straks uit mijn werk heb ik weer 1,5 uur om te spelen. Helaas niet meer tijd | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 09:55 |
Zo maar weer spelen Ik overweeg wel om helemaal opnieuw te starten. Dan moet ik m'n stad van 8 uur wel gedag zeggen, maar wat een clusterfuck aan wegen heb ik daar gemaakt zeg, dat kan nooit meer wat worden. | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 09:58 |
Ik vrees dat ik ook opnieuw ga beginnen. meer spreiden. | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 10:00 |
Yep. En ook meer met eenrichtingswegen denk ik. Ik heb nu heel veel ontstoppingen omdat auto's op elkaar moeten wachten bij drukke kruispunten. Dat is echt heel inefficiënt. | |
magnetronkoffie | woensdag 11 maart 2015 @ 10:01 |
Even volgen dit | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 10:03 |
eenrichtingswegen werken niet bij veel verkeer. Zeker bij je industrie nooit doen. Een van de streamers deed dat en dat werd een clusterfuck. Het beste is gewoon zo min mogelijk kruispunten. | |
Metalbas | woensdag 11 maart 2015 @ 10:04 |
Ga ook maar eens opnieuw starten, alle straten staan helemaal vast | |
Scorpie | woensdag 11 maart 2015 @ 10:06 |
Als je eenmaal alles unlocked hebt kun je bij een nieuw spel dat gelijk gebruiken toch? | |
Ztijlvol | woensdag 11 maart 2015 @ 10:06 |
Heel veel openbaar vervoer bouwen werkt niet? | |
Metalbas | woensdag 11 maart 2015 @ 10:06 |
Volgens mij niet. | |
OmniRocket | woensdag 11 maart 2015 @ 10:07 |
De eerste keer ging ik failliet, teveel wegen en elektra/water aangelegd waardoor er te minder opbrengsten waren dan die ene elektra en watervoorziening op 50% te laten draaien. Taxes en loans waren nog uitgegrijsd Achteraf had ik misschien wat meer huizen moeten laten bouwen die ik daarna zou vernietigen zodra ik genoeg geld zou hebben, mja, noob he Daarna beter begonnen. Eerst alles wat dichter op elkaar gebouwd zodat ik iig wat inkomsten zou hebben. Daarna toen ik meer geld had als eerst de industrie naar een andere plek verplaatst. Had toen ook genoeg geld om gelijk zoveel wegen aan te leggen dat ik hoop dat ik niet in de problemen ga komen met het verkeer. | |
OmniRocket | woensdag 11 maart 2015 @ 10:07 |
De special buildings wel volgens de tooltip, andere weet ik niet | |
SuperHarregarre | woensdag 11 maart 2015 @ 10:11 |
Ik start het net maar ligt het aan mij of is er iets niet helemaal 100% qua graphics. Niet helemaal scherp ofzo. En als je dichtbij kijkt en je kijkt wat langer naar het gras lijkt het een beetje vreemd. Ik zal later een screenshot posten want het is lastig te beschrijven maar ik ben niet onder de indruk. | |
Basp1 | woensdag 11 maart 2015 @ 10:12 |
Dat is een optie, het schuifbalkje bij de grafische opties uitzetten. | |
Scorpie | woensdag 11 maart 2015 @ 10:47 |
? | |
#ANONIEM | woensdag 11 maart 2015 @ 10:49 |
Gewooneen hoofdweg omde wijk heen en dan eenrichtingsweg in de wijken. Werkt tot nu toe top | |
byah | woensdag 11 maart 2015 @ 10:49 |
Tilt shift amount | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 10:50 |
links in het midden | |
over_hedge | woensdag 11 maart 2015 @ 10:51 |
op hoeveel zetten jullie je belasting? | |
Silv | woensdag 11 maart 2015 @ 10:55 |
Kan je die vogel nog uitzetten? Wat een irritant ding is dat zeg. | |
Seroczynski | woensdag 11 maart 2015 @ 10:57 |
In de settings kan je uitzetten dat de berichten automatisch geopend worden. Als dat niet voldoende is kan je hem met deze mod compleet verwijderen: https://www.reddit.com/r/(...)exterminator_simssi/ | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 10:57 |
5 of 6. Dan trek ik 20k per week. Anders op 8. maar dat is neit nodig. | |
OmniRocket | woensdag 11 maart 2015 @ 10:57 |
Nee, volgens mij niet. Hoe kan je een afvalstort verplaatsen? | |
Fylax | woensdag 11 maart 2015 @ 10:59 |
Oh, ik heb 12 | |
over_hedge | woensdag 11 maart 2015 @ 10:59 |
ligt dus niet aan mij | |
TigerXtrm | woensdag 11 maart 2015 @ 11:01 |
Dooie mensen zijn irritant | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 11:03 |
flinke overcapaciteit hebben lost het een beetje op. En goed spreiden door de stad. Anders duurt het te lang tot ze bij de doden zijn. Gaan ze klagen. | |
Scorpie | woensdag 11 maart 2015 @ 11:08 |
Die helemaal naar links == scherpere graphics? | |
Scorpie | woensdag 11 maart 2015 @ 11:08 |
Waarom kan je maar 3 mods tegelijk aan hebben staan eigenlijk | |
Nick-GizMo | woensdag 11 maart 2015 @ 11:13 |
Hoe doe je dat dan? Want heb wel een stuk land waar ik farms kan bouwen | |
Silv | woensdag 11 maart 2015 @ 11:17 |
Thanks. | |
Waterdrinker | woensdag 11 maart 2015 @ 11:21 |
Laten legen en als 'ie leeg is verplaatsen. | |
nils7 | woensdag 11 maart 2015 @ 11:23 |
Ik krijg geen verificatie mail voor mn account aan te maken bij Paradox, duurde dat lang bij jullie? | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 11:23 |
jep | |
Nick-GizMo | woensdag 11 maart 2015 @ 11:25 |
515 buildings 279 maps 457 intersections gaat wel erg hard met die workshop | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 11:27 |
Zo hoort het ook. | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 11:27 |
Volgens mij moest ik zojuist een trein halen voor m'n college. ''oops'' | |
Scorpie | woensdag 11 maart 2015 @ 11:28 |
Mijn GTX 980 zal blij zijn | |
Nick-GizMo | woensdag 11 maart 2015 @ 11:30 |
True, al is het bij de workshop wel vaak zo dat 1 iemand iets maakt en 18 andere het uploaden als "eigen werk" Er zijn wel een paar hele mooie maps uit! | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 11:34 |
die kan dat prima aan. Mijn 6950 staat te spinnen als een geile naaktkat op drugs. Eindelijk een game die volledig gebruik maakt van dat ding. | |
Fylax | woensdag 11 maart 2015 @ 11:39 |
| |
AgLarrr | woensdag 11 maart 2015 @ 11:39 |
Sowieso geldt dat met alles merk ik. Ook mijn afvalproblematiek komt voor een groot deel door slechte spreiding landfills en bereikbaarheid van mijn stadsdelen. Ik heb het e.e.a. op kunnen lossen met policies per district. Zo heeft mijn karakteristieke "oude stad" nu een ban op zwaar verkeer. Vergemakkelijkt de toegang voor vuilniswagens.. | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 11:40 |
Potverrrrrrdomme lang niet gehad bij een game dat ik verplichtingen vergeet of afzeg om te kunnen spelen. Zo maar eens wat eten zoeken ofzo. | |
OmniRocket | woensdag 11 maart 2015 @ 11:44 |
www.thuisbezorgd.nl | |
Basp1 | woensdag 11 maart 2015 @ 11:46 |
Lagere en middelbare scholen bouwen vervolgens een uni en dan lopen heel wat famrs en oude fabrieken daarna leeg omdat de medewerkers te hoog opgeleid zijn. | |
Nick-GizMo | woensdag 11 maart 2015 @ 11:47 |
http://terrain.party/ misschien ook wel leuk | |
AgLarrr | woensdag 11 maart 2015 @ 11:47 |
Ik vind die farms wel een beetje meh. Ik mis Simcity 4 farms.. | |
Binamin | woensdag 11 maart 2015 @ 11:51 |
Lost het een beetje op. Maar vind t maar meeeeh. | |
bitterbal | woensdag 11 maart 2015 @ 11:55 |
Sorry voor de noob vraag met deze specs zou ik het spel dan kunnen spelen? | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 11:58 |
Ja, denk het wel, op low. Maar het kan inderdaad geen kwaad om even te kijken of het wel kan voordat je het spel koopt. | |
nils7 | woensdag 11 maart 2015 @ 11:58 |
Ik heb allemaal blokjes in het menu | |
Inaithnir | woensdag 11 maart 2015 @ 12:00 |
Misschien wat extra RAM aanschaffen (sowieso de moeite waard en kost geen zak), verder zou het geen probleem moeten zijn | |
bitterbal | woensdag 11 maart 2015 @ 12:00 |
Maar als ik de low setting kies heb ik dan super lelijke graphics? | |
over_hedge | woensdag 11 maart 2015 @ 12:00 |
kan je nog verschillende bruggen maken? ik krijg nu steeds de zelfde | |
bitterbal | woensdag 11 maart 2015 @ 12:01 |
Hmm RAM is geheugen toch?:P | |
G.O.B. | woensdag 11 maart 2015 @ 12:01 |
Van Reddit: | |
Inaithnir | woensdag 11 maart 2015 @ 12:01 |
Yup | |
bitterbal | woensdag 11 maart 2015 @ 12:03 |
Maar jij zou niet aanraden om een andere videokaart te kopen dus? | |
nils7 | woensdag 11 maart 2015 @ 12:03 |
Dit probleem heb ik dus: EDIT For MAC USERS that are seeing grey menu items, this is a permission problem! 1) Launch Finder. 2) Menu: Go > Go to folder. Enter ~/.config/ 3) Select .config and press ⌘-I to open folder properties 4) In sharing and permission change all access from Read to Read and write. 5) Launch the game | |
Inaithnir | woensdag 11 maart 2015 @ 12:08 |
Denk niet dat het nodig is. Je zou het alsnog kunnen doen, gewoon zodat alles er nog wat beter uitziet, en beetje investeren in de toekomst als je andere games wil spelen. | |
nils7 | woensdag 11 maart 2015 @ 12:14 |
Humm verhelpt 't niet, dan eens op mn windows tablet proberen | |
Inaithnir | woensdag 11 maart 2015 @ 12:16 |
Oh, en een tip voor iedereen die in windowed fullscreen wil spelen: Steam, right click op de game -> Properties -> Launch options (uit mn hoofd) typ daar: -popupwindow Dan ingame de grahics op 'windowed' zetten. Apply, klaar! | |
bitterbal | woensdag 11 maart 2015 @ 12:17 |
Oke, thnx Zal binnenkort even kijken. Spel lijkt mij echt super gaaf. | |
Inaithnir | woensdag 11 maart 2015 @ 12:24 |
Mocht je wat willen neuzen, http://www.tomshardware.c(...)ard-review,3107.html is een aardig lijstje met goeie kaarten in verschillende prijsklassen. | |
Hermanna | woensdag 11 maart 2015 @ 12:28 |
Wie is Maastricht aan het maken ? | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 12:29 |
Toch maar ff overnieuw begonnen . | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 12:29 |
Dat was een beta-modder die het erin heeft gemieterd, samen met alle soviet gebouwen . | |
nils7 | woensdag 11 maart 2015 @ 12:30 |
hij doet t op mn tablet, niet op mn macbook | |
Inaithnir | woensdag 11 maart 2015 @ 12:30 |
Gamen op Apple-producten | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 12:33 |
Oh dat ziet er mooi uit. Ik zou ook wel overnieuw willen beginnen, maar vind het toch wel zonde van m'n stad. Hij is al zo groot en zo druk Maar even aan de studie nog nu, dan heb ik m'n goeie daad voor de dag ook weer verricht. Kunnen we er daarna weer een lange dag van maken | |
Mystikvm | woensdag 11 maart 2015 @ 12:33 |
Ik heb een videokaart die maar een stapje beter is en de game draait prima en ziet er heel acceptabel uit. | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 12:34 |
je kan dr beter een einde aan maken. | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 12:35 |
Aan m'n leven of m'n stad? | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 12:37 |
je stad. | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 12:38 |
Mijn eerste stad is er ook nog wel hoor maar toen was ik wild gegaan met mijn curved roads en overal éénrichtingsverkeer neergeplempt. Geen goed idee, totale wanorde . Deze probeer ik een beetje voor te bereiden op toekomstige upgrades van wegen en zo. kijken of het werkt. | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 12:40 |
Maar.. maar.. Picasso | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 12:42 |
Ohja, herkenbaar, het voorland van mijn eerste stad dus . | |
nils7 | woensdag 11 maart 2015 @ 12:44 |
Hoe kan ik sandbaggen, wil gewoon eerst allerlei dingen onder de knie krijgen voordat ik failliet ga | |
Romanus | woensdag 11 maart 2015 @ 12:45 |
Edit: sorry dubbel, kan niet zo goed met een touchscreen overweg (telefoon) | |
Romanus | woensdag 11 maart 2015 @ 12:45 |
Ik had begrepen dat dit spel is wat sim city had moeten zijn? Sim city namelijk tot mijn grote spijt gekocht ondanks dat ik city-builders wel leuk vind. Zat er over te denken om deze ook te kopen. Overigens ben ik over de meeste Paradox games erg tevreden (Europa Universalis 4 en Crusader Kings 2 ) | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 12:45 |
Ja, maar vreemd genoeg heb ik bijzonder weinig verkeersknelpunten, dus het werkt wel.. Vooralsnog dan. | |
Black-Hole | woensdag 11 maart 2015 @ 12:46 |
Steam overlay uitzetten lost het op, neem aan dat je op de Mac speelt. | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 12:48 |
Same here maar zodra ik een service neerzette kwam het op hele gebieden gewoon niet door eenrichtingsverkeer . Best frustrerend. | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 12:49 |
wegenaids | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 12:50 |
Oh en protip. Bomen werken inderdaad geluidsdempend maar houden ook de windkracht tegen dat is best verneukeratief als je power opeens met 20% zakt door die kutbomen . | |
Friday12 | woensdag 11 maart 2015 @ 12:51 |
Bouw een dam | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 12:52 |
Eigenlijk zou de voornaamste reden voor mij om een nieuwe stad te bouwen zijn, dat ik de stortplaatsen etc. beter moet positioneren. Nu heb ik wel regelmatig files door vuilniswagens.. | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 12:53 |
speel je in de zandbak? dan gelijk investeren in solar power 120 mw en je kan tot 30k inwoners vooruit | |
Friday12 | woensdag 11 maart 2015 @ 12:54 |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 12:55 |
Nee, geen zandbak, dat is voor meisjes die zittend plassen. Ben jij een meisje die zittend plast, SF? Hm? | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 12:55 |
Trouwens, moet je nou echt steeds hoogspanningsmasten neerzetten overal? Ik heb m'n halve rivier volstaan met die windmolens, maar dan nog krijgen gebouwen geen stroom. Horizonvervuiling die krengen | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 12:56 |
Dat was ik wel ja. mn nieuwe game vanavond gaat ook buiten de zandbak. | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 12:58 |
je moet de zones verbinden. De blauwe wolkjes om de gebouwen heen. | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 12:59 |
Maar dat doe je toch d.m.v. hoogspanningsmasten? | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 12:59 |
In de electroview zie je die blauwe blobs overal, zolang die met hoogspanningsmasten overal aangesloten zijn is het goed. Dus het kan ook van blob naar blob en zodra het elkaar aanraakt kan je de masten verwijderen. | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 13:00 |
Ja, wachten op de modder die ingegraven kabels maakt denk ik. | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 13:00 |
Ah duidelijk, dan ga ik wat masten slopen. Thank you! | |
nils7 | woensdag 11 maart 2015 @ 13:03 |
hoe doe ik zandbak? ah heb 't al, het is een MOD | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 13:08 |
De enige reden dat ik geen zandbak deed is dat ik dan helemaal geen remming meer heb . Zou ik een dorp met 3 inwoners hebben die volledige educatie tot aan universiteit heeft, 3 kerncentrales en volledig OV inclusief een vliegveld. | |
Inaithnir | woensdag 11 maart 2015 @ 13:08 |
Gisteren een uurtje ofzo gespeeld. Ging vrij goed, niet echt problemen gehad. Enige vervelende was dat ik constant geen geld had. Inkomen was goed, paar duizend in de plus. Maar gaf de hele tijd alles uit, dus constant wachten tot ik weer geld had om nieuwe shit te bouwen Misschien straks ff een uurtje laten lopen om wat vermogen op te bouwen. | |
SoldMayor | woensdag 11 maart 2015 @ 13:18 |
Gisteren binnen no time een stad van 21.000 inwoners gebouwd. Nergens rekening mee gehouden en dus vooral afval en lijk ophaal problemen. In het begin denk je alles onder controle te hebben als het gaat om verkeer maar dan ineens ontploft het en wordt een dikke chaos zodra je boven de 10.000 inwoners uit komt. Vanavond maar een opnieuw beginnen en dan lekker rustig alles opzetten. | |
#ANONIEM | woensdag 11 maart 2015 @ 13:28 |
gewoon naar demand kijken wat je stad nodig heeft. Ik heb met ong 6k inwoners een inkomen van 4k ong | |
over_hedge | woensdag 11 maart 2015 @ 13:28 |
ik ga nu wel lekker. 20k per week en 18k inwoners | |
mschol | woensdag 11 maart 2015 @ 13:41 |
maar dan schakel je wel steam achievements uit | |
Inaithnir | woensdag 11 maart 2015 @ 13:47 |
Zoals ik al zei, inkomen is het probleem niet. Probleem is geduld om te wachten tot dat inkomen zich opbouwt tot een lekker vermogen. | |
mschol | woensdag 11 maart 2015 @ 13:49 |
herkenbaar Ik mag vanavond weer verder... | |
over_hedge | woensdag 11 maart 2015 @ 13:51 |
Ik heb me toch al een hoop katten gered | |
bitterbal | woensdag 11 maart 2015 @ 14:21 |
Moet je katten redden in het spel? | |
Nick-GizMo | woensdag 11 maart 2015 @ 14:24 |
moet ook niet te makkelijk zijn he | |
tweemeter | woensdag 11 maart 2015 @ 14:35 |
Als je verplicht brandmelders aan zet als policy, dan krijg je af en toe neptweets met #savedmycat oid | |
bitterbal | woensdag 11 maart 2015 @ 14:36 |
Ohh zo. Dacht al:p | |
SoldMayor | woensdag 11 maart 2015 @ 14:37 |
Jammer dat het niet mogelijk is om de sharia wetgeving in te voeren in sommige districts. | |
tweemeter | woensdag 11 maart 2015 @ 14:42 |
Jij wil uiteindelijk Jerusalem gaan nabouwen? | |
SoldMayor | woensdag 11 maart 2015 @ 14:43 |
Nou eerder het complete IS kalifaat. En btw jerusalem en sharia? | |
Yi-Long | woensdag 11 maart 2015 @ 14:43 |
Kun je trouwens slootjes enzo aanleggen, of is dat teveel gevraagd? | |
Yi-Long | woensdag 11 maart 2015 @ 14:44 |
Over files gesproken... daar is straks geen weg meer begaanbaar, of wel..? | |
tweemeter | woensdag 11 maart 2015 @ 14:44 |
Teveel gevraagd nog | |
Inaithnir | woensdag 11 maart 2015 @ 14:44 |
Naar de modmobiel! Iemand gaarne de FOK! knokploeg modden | |
tweemeter | woensdag 11 maart 2015 @ 14:44 |
Ik doelde op de verdeling van Jerusalem tussen Israel en Palestina. | |
SoldMayor | woensdag 11 maart 2015 @ 14:47 |
Nee dat niet. | |
Nick-GizMo | woensdag 11 maart 2015 @ 14:48 |
SoldMayor | woensdag 11 maart 2015 @ 14:48 |
Oh zo ja. Ja prima toch. Huizen met bulldozers platgooien van vermeende ''palesteinse'' terroristen enzo. | |
Yi-Long | woensdag 11 maart 2015 @ 14:48 |
JA, DAN KOOP IK HET DUS NIET!!! PRINCIPES MOET JE HEBBEN, MENSEN!!! GEEN SLOOTJES...HOE DURVEN ZE..!?!?! | |
tweemeter | woensdag 11 maart 2015 @ 14:50 |
KUTSPEL 0/10 WOULD NOT PLAY! | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 14:59 |
Ik moet ff industry-achtige plots maken voor het ophogen van de landwaarde van de industrie want een mooi groen park midden in de vervuiling is het toch net niet . | |
tweemeter | woensdag 11 maart 2015 @ 15:02 |
Ik ga ook een plot maken met alleen maar industrie en daar dan goede wegen doorheen gooien met eenrichtingsverkeer in en dan weer eenrichtingsverkeer uit. Keren doe je maar op de snelweg | |
Hermanna | woensdag 11 maart 2015 @ 15:03 |
Opnieuw begonnen . | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 15:04 |
Ik ben ook maar opnieuw begonnen | |
IsaacCuenca | woensdag 11 maart 2015 @ 15:04 |
waarom begint iedereen opnieuw | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 15:04 |
dat is dus uber slecht werkend. | |
SoldMayor | woensdag 11 maart 2015 @ 15:04 |
Bomen en parken worden ook gewoon bruin als die in vervuild gebied staan. | |
Nick-GizMo | woensdag 11 maart 2015 @ 15:05 |
brand in de rivier ja? | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 15:05 |
slim gedaan die rotonde daar als je van de snelweg komt. | |
tweemeter | woensdag 11 maart 2015 @ 15:06 |
Hun probleem | |
over_hedge | woensdag 11 maart 2015 @ 15:06 |
Nou vind het mooi geweest voor vandaag 1.5 miljoen aan cash nu en bijna 40k inwoners. Morgen maar eens wat land kopen en vol met huizen gooien. | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 15:06 |
heul je stad in de file mang! | |
tweemeter | woensdag 11 maart 2015 @ 15:07 |
Mensen die van links komen moeten eerst het hele dorp door voordat zij Spruce/Orchard Hills in kunnen? :v | |
tweemeter | woensdag 11 maart 2015 @ 15:08 |
Nee alleen de industrie niet de stad zelf. | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 15:11 |
Eerste keer maken de meeste mensen (ik ook) er zo'n onherstelbare bende van dat je maar beter overnieuw kan beginnen en eventueel over een x aantal speeluren teruggaan naar je eerste stad en die fixen. Dat is mijn plan iig. | |
Saninl | woensdag 11 maart 2015 @ 15:20 |
Klinkt goed dit. Ik ben bang dat het op mijn Macbook Air 2011 nooit lekker gaat draaien, dus ik ga dit spel maar niet aanschaffen... | |
Glazenmaker | woensdag 11 maart 2015 @ 15:31 |
Het ei boeit me wat minder, het gaat mij om het verkeer dat de hele tijd vaststaat voor alle stoplichten. | |
Scorpie | woensdag 11 maart 2015 @ 15:32 |
Garbage ophalen drama | |
OmniRocket | woensdag 11 maart 2015 @ 15:33 |
Scorpie kan inmiddels z'n scherm al niet meer zien | |
Scorpie | woensdag 11 maart 2015 @ 15:33 |
Al mijn wegen zijn ook kut | |
OmniRocket | woensdag 11 maart 2015 @ 15:35 |
Langzaam je stad herplannen, kost veel tijd en moeite, maar geeft wel goed gevoel als het allemaal beter loopt | |
Glazenmaker | woensdag 11 maart 2015 @ 15:36 |
Mijn 3 jaar oude kutlaptop kan het ook full hd draaien met de opties op medium. Dan kan het lage resolutie Air scherm misschien ook nog wel. | |
Yi-Long | woensdag 11 maart 2015 @ 15:36 |
Oplossing: Geen stoplichten! Kun je trouwens geen metro's, trams, bussen, treinen, etc etc aanleggen? | |
Glazenmaker | woensdag 11 maart 2015 @ 15:38 |
Hoe dan? | |
Mystikvm | woensdag 11 maart 2015 @ 15:39 |
Bij mij brandde een winkel schuin tegenover de brandweer af, omdat de ik eenrichtingswegen zo had gelegd dat ze de halve stad door moesten om er te komen | |
tweemeter | woensdag 11 maart 2015 @ 15:39 |
Domme vraag, maar ik kan het nu niet uittesten. Kan je ook een stad maken van 9*1? In principe wel toch? | |
Mystikvm | woensdag 11 maart 2015 @ 15:42 |
Ik ben maar in sandbox-mode gaan spelen, beetje kijken hoe je mooie steden aan kunt leggen. Ben begonnen aan een boerendorp, kijken of ik die klein kan houden. Kan daarna nog wel aan de andere kant van de map een haven neerleggen ofzo, en dan later kijken of het één en ander verbonden kan worden. Met veel geduld en veel slopen van wat niet werkt moet het lukken om iets moois te maken. Ik vind dat hele element met geld enzo vaak helemaal niet zo interessant aan city-builders. Ik wil gewoon een goedlopende stad hebben, waarbij het verkeer niet vast staat en waarbij je dooie oma gewoon op tijd de oven in wordt gemikt. | |
Inaithnir | woensdag 11 maart 2015 @ 15:42 |
Nee, de vakjes waar je uit kan kiezen beslaan 5x5. Overigens zou ik het tof vinden als noodverkeer (ambulances, brandweer, etc.) verkeersregels konden negeren. | |
tweemeter | woensdag 11 maart 2015 @ 15:42 |
Oke prima dankje! | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 15:43 |
Volgens mij wordt dat lastig. Je uiteindelijke speelveld is 5*5. | |
Scorpie | woensdag 11 maart 2015 @ 15:43 |
Zo herkenbaar | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 15:45 |
Geen kruispunten maken met 4 tweerichtingsverkeerswegen bijvoorbeeld. | |
tweemeter | woensdag 11 maart 2015 @ 15:46 |
Ik zag het, ga vanavond of morgen een kaart proberen te maken van een plek waar ik heb gewoond. Dus moest even kijken hoe ik de vakjes moest plaatsen. | |
Yi-Long | woensdag 11 maart 2015 @ 15:48 |
Na het teleurstellende nieuws over slootjes, neem ik aan dat er ook geen oerhollandse molens in zitten? | |
tweemeter | woensdag 11 maart 2015 @ 15:48 |
Haha nouuuuuu.. Er is een poll bezig waarin de molen aardig hoog stond om toegevoegd te worden. http://forum.paradoxplaza(...)CBC-Poll!&p=18998514 Iedereen op de molen voten (4. Xannepan). | |
Hermanna | woensdag 11 maart 2015 @ 15:50 |
Is ook wel Hollands genoeg. | |
RaXz | woensdag 11 maart 2015 @ 16:00 |
Met de district tool, die zit naast de zone tool. Eerst district painten bovenop de vruchtbare grond en vervolgens argicultural district eraan toewijzen, en dan gewoon industrie zones aanmaken binnen dat district, hetzelfde gaat op voor olie en erts. | |
RaXz | woensdag 11 maart 2015 @ 16:01 |
Ik moet steeds aan deze clip denken wanneer ik Cities speel. | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 11 maart 2015 @ 16:02 |
Ik snap niet waarom mijn citizens zo boos zijn Heb een paar leuke wijkjes gebouwd, iedereen heeft (schoon) water en stroom, de industrie staat een klein eindje buiten de stad en er staan wat commercial buildings in het centrum... en nog heb ik de achieve "Unpopular Mayor" gehaald | |
Glazenmaker | woensdag 11 maart 2015 @ 16:03 |
Als je een rondje tekent dan krijg je hoogstens een t splitsing en die hebben ook lichten. De voorgetekende rotondes hebben die niet. | |
OmniRocket | woensdag 11 maart 2015 @ 16:03 |
Het ligt niet aan je beleid.. het is persoonlijk | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 11 maart 2015 @ 16:04 |
| |
Glazenmaker | woensdag 11 maart 2015 @ 16:04 |
Bij mijn eerste poging noemde iedereen mijn dorpjes al paradijs op aarde en een real life droom.... | |
Inaithnir | woensdag 11 maart 2015 @ 16:07 |
| |
Drizzt_DoUrden | woensdag 11 maart 2015 @ 16:09 |
Mja, iedereen was lyrisch over m'n groene stroom en een paar minuten later zijn ze allemaal chaggie | |
tweemeter | woensdag 11 maart 2015 @ 16:13 |
| |
Glazenmaker | woensdag 11 maart 2015 @ 16:14 |
Bij mij was het verkeer helemaal vast en vonden ze het alsnog awesome. | |
yamiown | woensdag 11 maart 2015 @ 16:16 |
Al mijn industry buildings worden abandoned. Hoe dat zo? | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 16:17 |
parken bouwen mattie! | |
Inaithnir | woensdag 11 maart 2015 @ 16:17 |
Als je op eentje klikt staat er volgens mij wat het probleem is | |
Yi-Long | woensdag 11 maart 2015 @ 16:17 |
Welcome to politics. Nu is het wachten op Guillotine-DLC. | |
Glazenmaker | woensdag 11 maart 2015 @ 16:18 |
Bij mij konden ze geen werknemers vinden of was de werkdag al voorbij voor ze de file uitkwamen. | |
Fylax | woensdag 11 maart 2015 @ 16:19 |
VERDOMME TYFUS TERING ZEG IK TEGEN MIJN VADER DAT HIJ OOK DAT SPEL MAG DOEN HEEFT 'IE OVER MIJN SAVEGAME HEEN GESAVET | |
tweemeter | woensdag 11 maart 2015 @ 16:19 |
| |
Fylax | woensdag 11 maart 2015 @ 16:20 |
KAN WEL JANKEN | |
Hermanna | woensdag 11 maart 2015 @ 16:21 |
Watersnoodramp Gaat dat water vanzelf weg? | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 16:21 |
| |
Glazenmaker | woensdag 11 maart 2015 @ 16:23 |
Je moet een waterschapsverkiezing organiseren anders verdrinkt het beertje. | |
Inaithnir | woensdag 11 maart 2015 @ 16:23 |
...en niks van waarde is verloren gegaan. | |
Fylax | woensdag 11 maart 2015 @ 16:23 |
| |
Rabieluh | woensdag 11 maart 2015 @ 16:25 |
. | |
Kriebelhoest | woensdag 11 maart 2015 @ 16:35 |
Het begint ergens op te lijken.. | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 16:36 |
Nice Kriebel Hier voor de verandering eens een rotonde midden in het centrum, en dat werkt ook echt goed! | |
Inaithnir | woensdag 11 maart 2015 @ 16:36 |
Zijn dat wegen of treinsporen | |
Kriebelhoest | woensdag 11 maart 2015 @ 16:38 |
Ik moet eerlijk gezegd aan microchips denken | |
over_hedge | woensdag 11 maart 2015 @ 16:39 |
Midden in het centrum. Er staan 4 huisjes | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 16:40 |
Ja er moet nog gebouwd worden, heb 'm echt net pas geplaatst | |
over_hedge | woensdag 11 maart 2015 @ 16:43 |
Dit is nu mijn centrum. En meteen mijn grootste verkeer probleem. oh en deze bushalte in het centrum | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 16:44 |
Sodeju Ik kan je een rotonde aanraden hoor. Wel wat werk met dingen demolishen etc., maar uiteindelijk is het het wel waard denk ik. | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 16:44 |
Ik heb maar ff twee industrie 'parken' gemaakt in de asset editor zodat het er niet zo vreemd uitziet . Geen bomen maar gewoon industrie props en wat parkeerplaatsen. | |
Black-Hole | woensdag 11 maart 2015 @ 16:47 |
Tof idee. Die dooie bomen en parken zien d'r ook niet uit. Zelfs zo'n weg met bomen aan de zijkant of midden heeft direct verrotte bomen als je die op vervuilde grond plaatst. | |
Scorpie | woensdag 11 maart 2015 @ 16:49 |
Die bushalte | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 16:53 |
| |
over_hedge | woensdag 11 maart 2015 @ 17:01 |
wel irritant dat als je 4 banen voor naar rechts hebt. ze met zijn alle in een rijtje bij 1 baan gaan staan. in plaats van naast elkaar. | |
Scorpie | woensdag 11 maart 2015 @ 17:03 |
Ik vind het irritant dat je standaard met je verkeer in de knoop komt omdat je je afrit niet goed kan door laten stromen in het begin. Dure upgrade. | |
Hermanna | woensdag 11 maart 2015 @ 17:04 |
Moet je maar niet in de stad wonen, zeikerds. | |
Nick-GizMo | woensdag 11 maart 2015 @ 17:12 |
volgens mij is er genoeg stroom hoor | |
Scorpie | woensdag 11 maart 2015 @ 17:14 |
Je power plant kan het dan niet aan. | |
Waterdrinker | woensdag 11 maart 2015 @ 17:19 |
Heb je niet toevallig energie opwekkende dingen die niet aan je net zijn gekoppeld? | |
yamiown | woensdag 11 maart 2015 @ 17:24 |
Gaat lekker (al ziet de stad er wel vreselijk lelijk uit). | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 11 maart 2015 @ 17:51 |
Maar ik was nog maar amper 30 min bezig Had een klein woonwijkje, een industrieterrein met een paar gebouwen, paar winkels en dat was het | |
#ANONIEM | woensdag 11 maart 2015 @ 17:53 |
Waar is deze game het goedkoopst met ideal? | |
Photomorti | woensdag 11 maart 2015 @ 17:55 |
Best moeilijk zeg Pas net begonnen een half uur en mijn hele stad is alweer ziek aan het worden terwijl ik wel gewoon health clinics heb enzo Zwaar kont design maar dit is mijn eerste sim game sinds rollercoaster tycoon | |
Kriebelhoest | woensdag 11 maart 2015 @ 17:56 |
Wanneer jullie high density kunnen, relocaten jullie dan direct alle low density hiernaartoe of is het beter om aparte high density gebieden te vormen? | |
Nick-GizMo | woensdag 11 maart 2015 @ 17:58 |
http://www.cjs-cdkeys.com(...)D-Key-For-Steam.html en anders ff hier zoeken : http://www.allkeyshop.com(...)key-compare-prices/# vast wel meer die ideal hebben | |
Basp1 | woensdag 11 maart 2015 @ 17:59 |
Qau interface valt er nog wel het een en ander te verbeteren. Leuk dat in en uitzoomen met je scroll wiel werkt maar bij veel andere pakketten zoom je met inzoomen dan in met de focus waar de cursor staat waardoor je veel makkelijker kan navigeren. Nu moet ik steeds met de toesten de camera verplaatsen of de cursor tot de bovenrand bewegen maar dat werkt ook niet zo makkelijk. | |
Saninl | woensdag 11 maart 2015 @ 18:05 |
kan je als je een key hebt zowel op Mac als Windows installeren? Of moet ik er dan 2 aanschaffen? Ik wil het toch gaan proberen op m'n oude MacBook, en anders op m'n vaders desktop van 5 jaar oud | |
#ANONIEM | woensdag 11 maart 2015 @ 18:07 |
Yo thanx. Heb hem daar maar gekocht, restock is binnen 12 uur en kan pas morgen aan de slag waarschijnlijk. Kan op beide via Steam. Één code is genoeg. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2015 18:08:05 ] | |
Nick-GizMo | woensdag 11 maart 2015 @ 18:11 |
80 in stock staat er? Of heb je de .ru versie? | |
Scorpie | woensdag 11 maart 2015 @ 18:18 |
Apart imo | |
SoldMayor | woensdag 11 maart 2015 @ 18:42 |
Hoe maak in nou een weg over een weg? | |
Jorwol | woensdag 11 maart 2015 @ 18:42 |
Page Up? | |
SjaakKlapkaak | woensdag 11 maart 2015 @ 18:48 |
20k bewoners aangetikt, en de verkeerproblemen beginnen steeds erger te worden Moeilijkheidsgraad valt me toch wel wat mee. Vooral op het gebied van geld verdienen. | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 11 maart 2015 @ 18:48 |
| |
Nick-GizMo | woensdag 11 maart 2015 @ 18:49 |
Je moet wel luisteren he gvd! Page up en page down | |
mschol | woensdag 11 maart 2015 @ 18:57 |
gelukkig hebben ze dat niet, das imho echt kut | |
icecreamfarmer_NL | woensdag 11 maart 2015 @ 19:11 |
Dat is bij meer spellen van hun zo. Werkt deze keer edge scrolling wel meteen? Is een van de redenen die mij tegenhouden het te kopen. Gebruiken mensen hier trouwens de rus vpn manier of gewoon euro? | |
Divje | woensdag 11 maart 2015 @ 19:16 |
Ga ook ff overnieuw beginnen met m'n New Roffa Tamme citizens die niet willen werken, maar wel naar school willen! City-planning is niet m'n sterkste punt trouwens | |
Thieske | woensdag 11 maart 2015 @ 19:17 |
Ik probeer m'n cemetery te slopen maar hij geeft aan "building is not empty". Iemand enig idee of en zo ja hoe ik dat ding gesloopt krijg? | |
Divje | woensdag 11 maart 2015 @ 19:20 |
Op je cemetery klikken, Op de 'empty' knop drukken. Wachten tot ie leeg is en dan slopen | |
Thieske | woensdag 11 maart 2015 @ 19:25 |
Bedankt. Bleek dat ik eerst n nieuwe moest bouwen voordat ik degene die ik wilde slopen leeg kon halen. | |
Divje | woensdag 11 maart 2015 @ 19:26 |
Oja, dat is ook zo | |
Fred | woensdag 11 maart 2015 @ 19:43 |
Knooppunt 1: Knooppunt 2: De polder: Ik moest de snelweg omleggen omdat er links wat onder water begon te lopen Mijn inwoners lopen nu wel massaal weg omdat ik de begraafplaatsen ben vergeten | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 19:48 |
Haha, wat een clusterfuck joh Mijn bewoners wachten met z'n allen bij de vuilnisbelt op de bus | |
Fred | woensdag 11 maart 2015 @ 19:52 |
Langzaam maar zeker loopt de tweede polder ook leeg | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 19:53 |
Die polder! Wat leuk . Oh en protip 2 in één keer alles van low naar high density gooien is niet goed voor je totaal onvoorbereide infrastructuur . | |
Surveillance-Fiets | woensdag 11 maart 2015 @ 19:53 |
polderen! | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 19:55 |
Duur geintje hoor zo'n dam Zelf nog niets mee gedaan overigens. Mijn 2de stad gaat echt buitengewoon lekker zeg. Stukken beter dan m'n eerste. Speel nu veel rustiger, waardoor alles wat overzichtelijker is. Minder snel beginnen aan een hele wijk, maar eerst kijken of je genoeg geld hebt voor water/elektriciteit, en pas dan gaan zonen en wegen bouwen. | |
Nick-GizMo | woensdag 11 maart 2015 @ 19:55 |
hoe maak je nou eigenlijk farms? | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 19:56 |
Met de district tool ''kleur'' je een gebied in als district. Daarna kies je voor ''Farming Industry'' bij diezelfde district tool en klik je op het district wat je net hebt gemaakt. Et voila, vanaf nu zal je boerderijen krijgen. Mits je het op een grondgebied hebt gedaan wat gevoelig is voor farming, natuurlijk. | |
Nick-GizMo | woensdag 11 maart 2015 @ 19:57 |
zo werkt dat dus ook met oil en ore? | |
Fred | woensdag 11 maart 2015 @ 19:58 |
Bijna droog | |
Fred | woensdag 11 maart 2015 @ 20:00 |
En gewoon water blijven leveren | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 11 maart 2015 @ 20:04 |
| |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 20:07 |
Yes Rotonde midden in een grote woonwijk | |
Thrilled | woensdag 11 maart 2015 @ 20:09 |
hm waarom gebeurt dit? Ik wilde ze juist niet laten parkeren aan de doorlopende weg en dat doen ze toch? | |
Divje | woensdag 11 maart 2015 @ 20:10 |
Tijd dat iemand een no-parking road mod | |
SjaakKlapkaak | woensdag 11 maart 2015 @ 20:11 |
Zonnedael | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 20:11 |
Ja Ik heb ook een ''The Flodder Residence'' gemaakt | |
Black-Hole | woensdag 11 maart 2015 @ 20:15 |
Die polders | |
Divje | woensdag 11 maart 2015 @ 20:21 |
Wat kan je met die kaarten in je badge voortgang op steam? Heb de Space Elevator maar wtf is de bedoeling ermee? of is dat een ruilspelletje op steam /steamnoob | |
Nick-GizMo | woensdag 11 maart 2015 @ 20:24 |
trading cards dus? Ja verkopen of verzamelen | |
Divje | woensdag 11 maart 2015 @ 20:24 |
Meh, laat maar dan Helemaal blij, ingame zoeken naar die space elevator druk twijfelend hoe het zou kunnen dat ik 'm unlocked heb zo vroeg | |
tweemeter | woensdag 11 maart 2015 @ 20:38 |
Verkopen!!! | |
Fred | woensdag 11 maart 2015 @ 20:39 |
Grote polder al weer vol. Kijken of we nog meer droog kunnen leggen. De rivier is linksonder inmiddels helemaal paars | |
Divje | woensdag 11 maart 2015 @ 20:39 |
En dan? Is toch niks bijzonders? [ Bericht 2% gewijzigd door Divje op 11-03-2015 20:45:59 ] | |
mschol | woensdag 11 maart 2015 @ 20:55 |
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=406132323 beetje jammer dat achievements worden uitgeschakeld als je mods installeert | |
Thrilled | woensdag 11 maart 2015 @ 20:57 |
zoveel achievements zijn er niet, eerst allemaal halen, dan modden | |
Fylax | woensdag 11 maart 2015 @ 20:58 |
Als je de mods weer uitschakelt, kan je dan weer achievements krijgen? | |
mschol | woensdag 11 maart 2015 @ 20:59 |
probleem is wel, dat je het merendeel niet even haalt... | |
Thrilled | woensdag 11 maart 2015 @ 21:00 |
i know | |
Divje | woensdag 11 maart 2015 @ 21:10 |
http://www.pcgamer.com/th(...)ampaign=article-feed | |
Photomorti | woensdag 11 maart 2015 @ 21:13 |
Snap er nog steeds kut klote van Ik heb geen noise polution of ground polution heb genoeg ziekenhuizen enzo en toch word iedereen in mijn stad ziek en gaat vervolgens dood | |
#ANONIEM | woensdag 11 maart 2015 @ 21:14 |
ebola | |
Divje | woensdag 11 maart 2015 @ 21:14 |
Je sewage outlet upstream gezet en je waterpomp downstream? Dat ja! | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 21:19 |
Fuck rotondes. . (Oké, ik heb er nog één maar bij snelwegen/doorvoerwegen werkt het voor geen meter ) | |
Fir3fly | woensdag 11 maart 2015 @ 21:27 |
Arme Oscar ! | |
Rabieluh | woensdag 11 maart 2015 @ 21:28 |
Oscar is confused . | |
Divje | woensdag 11 maart 2015 @ 21:28 |
Wel een mooi leventje gehad | |
Sejt | woensdag 11 maart 2015 @ 21:29 |
Ik vind m'n rotonde prima werken. Maar heb pas 3,1k inwoners. | |
Divje | woensdag 11 maart 2015 @ 21:30 |
Da's een Ovaaltje Ziet er wel goed uit. Ga toch maar weer verder met m'n oude stad. Dan maar even de botte bijl hanteren en de sloopkogel oliën. | |
mschol | woensdag 11 maart 2015 @ 21:33 |
zojuist even goed gebruik gemaakt van de asset editor: een klein stads park/fonteintje gemaakt van 2x2 | |
Thrilled | woensdag 11 maart 2015 @ 21:42 |
Kleine hollandsche rotonde http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=406352936 | |
Divje | woensdag 11 maart 2015 @ 21:42 |
Heb een 4x1 filler voor die gaten aan hoofdwegen gedownload. Keihendig! http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=405819993 | |
Rabieluh | woensdag 11 maart 2015 @ 21:44 |
Dus parkeerplekken werken echt? Het is niet alleen maar optische pret? Ik zag bij Skye Storme een auto parkeren op zijn enorme parkeerplaatsen bij het vliegveld dus het lijkt van wel . | |
jogy | woensdag 11 maart 2015 @ 21:47 |
Leuk hé! . | |
mschol | woensdag 11 maart 2015 @ 21:49 |
dat is wel verdomde handig idd mijn industrie kan zijn goederen niet kwijt.. heb al een cargo trein en haven maar dat wil niet helpen met het probleem | |
Photomorti | woensdag 11 maart 2015 @ 21:50 |
Shit hahahaha bedankt | |
Blistering | woensdag 11 maart 2015 @ 21:54 |
Dicht |