Mijn vriend is het eerste jaar dat we samen waren met zijn vriendengroep op vakantie geweest naar turkije.
Ik moest werken en kon het sowieso niet betalen dus dat ik niet meekon was duidelijk. Mijn vriend was toentertijd ontzettend aandachtsgeil van vrouwen als hij dronken was, hij ging er naar mijn weten nooit op in maar dat was al een vervelende gedachte. Tevens was hij de enige van zijn kameraden die een relatie had en 1 andere kameraad nam zn vriendin mee op vakantie.
Hij vroeg me of het een probleem was dat hij daarheen ging. Ik voelde dit ongeveer:
1. No fucking way ga jij op vakantie terwijl ik me in dit kutland loop dood te ploeteren
2. Staat me niks niet aan dat je met al je losbandige geile kameraden op vakantie gaat
3. Uberhaupt stom dat je durft te vragen of ik het een probleem vind natuurlijk is dit een probleem en als je echt van me hield betaalde jij voor mij. ( ik ben student hij werkt al 3 jaar )
Maargoed dat zijn je emoties en gevoelens dus ik bedacht me
1. Hij was toen 22, een vakantie met kameraden had hij nog nooit gehad op zo'n manier en die ervaring moet je hebben gehad. Anders krijg je later spijt
2. Als hij vreemd wil gaan gaat hij vreemd en vroeg of laat kom ik er wel achter. Maar vreemdgaan kan net zo goed hier als in het buitenland
3. Hij werkt het hele jaar hard ik moet werken in de vakantie en kan toch niet mee, mag hij daarom ook geen leuke vakantie hebben?
Dus ik zei nou schatje leuk is anders maar ga maar lekker en vermaak je wat. Niet teveel naar mij appen enzo ik heb het druk zat en geniet maar lekker.
IK HEB ME 2 WEKEN KATS LOPEN OPVRETEN... je gevoel zegt toch omg omg omg omg. En ik had gezegd app maar niet teveel naar me... heb in die 2 weken 2 appjes gehad. Dat was wel verontrustend weinig.
Maar al met al heb ik me voor niks zorgen gemaakt. Hij heeft zich vermaakt is trouw gebleven en al zijn vrienden zijn jaloers dat hij een vriendin heeft die niet heeft lopen zeiken over vakantie.
Plus

nu kan ik ook lekker 2 weekjes met alleen vriendinnen weg van t zomer whoehoe
Al met al als je vriendin beloofd trouw te zijn laat haar gaan. Komt zoals het komt vreemdgaan kan ze hier ook wel als ze echt wil