abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150517502
Hallo FOK!ers,

Ik heb een probleem. nouja, probleem niet echt, maar zit ergens mee.
Mijn vriendin gaat dit jaar op vakantie met een vriendin. we zijn nu een jaar samen, en gaat allemaal hardstikke goed enzo. Maar dat ze samen met een vriendin op zuipvakantie gaat in chersonissos zit me toch een beetje dwars. Puur door het feit dat zo'n zuipvakantie toch voor veel mensen alleen maar zon alcohol en seks betekenen. Daarbij helpt ook niet dat degene waarmee ze samen gaat echt een verschrikkelijke slet is.
Een ander punt is, een jongen zit achter haar aan, en wat blijkt, die jongen heeft dus voor dezelfde periode een vakantie geboekt, in het hotel ernaast.

Ik vertrouw haar volkomen, maar de omgeving niet. Stel ze is goed aangeschoten, en die vriendin ligt ergens met een jongen. en die jongen die achter haar aanzit zit zich op te dringen aan haar. gewoon een kutgevoel. Ze zegt ook dat ik haar kan vertrouwen, en dat ze niks zal doen. Maar toch, iedereen kent de verhalen van daar...

Heeft iemand vaker zoiets meegemaakt, of gewoon iets van tips om hiermee te dealen?

Zelic
pi_150517628
Als je haar vertrouwd prima toch.
pi_150517648
Ik was in een relatie toen ik naar sunny beach ging.
pi_150517796
Begin van het einde.
Hoe weet je dat die jongen daarnaast logeert? Of is dat maar een aanname?
Als je daar bewijs van hebt, weet je genoeg, helaas, hoef je het hier niet te vragen.
Maar ik denk dat je het verzint.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_150517861
nou, ze heeft foto's laten zien van het hotel. en ook van waar die jongen dus heengaat. en die jongen heeft geboekt nadat ie wist dat ze daarheen ging. dus daarom weet ik dat het het hotel ernaast is.
pi_150517879
Waarom gaat hij daarheen dan? Wat is de reden?
pi_150517893
Je vertrouwd haar. Meer kan je niet doen. Het is gelijk een goede test of ze dat niet beschaamd
pi_150517961
hij gaat daarheen met 2 vrienden, maar zij zegt dat ie achter haar aanzit, en daarom daarheen komt dus.

maar idd vertrouw haar, maar gewoon omgeving niet, weet wel dat ik niks eraan kan doen. wilden wat tips om er mee te dealen, en of iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt
pi_150518019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:19 schreef Zelic het volgende:
hij gaat daarheen met 2 vrienden, maar zij zegt dat ie achter haar aanzit, en daarom daarheen komt dus.

maar idd vertrouw haar, maar gewoon omgeving niet, weet wel dat ik niks eraan kan doen. wilden wat tips om er mee te dealen, en of iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt
Pijnlijke zaak. Vreemd milieu....
pi_150518044
De enige tip is denk ik haar vertrouwen. Jezelf niet gek maken. Je kunt niks doen kilometers van haar af
pi_150518050
Topic #201930394858 hierover.

Of je vertrouwd haar of je maakt het uit.

En google voortaan eerst even want elke onzeker tienerkutje heeft hetzelfde probleem dus er zijn duizenden topics hierover :{w
-XOXO-
pi_150518093
Als je haar volkomen vertrouwt, maakt het niet uit wat voor invloed haar omgeving op haar uitoefent. Zij bepaalt namelijk dat er niks gebeurt. In dat geval begrijp ik ook helemaal niks van je zorgen, tenzij je bang bent voor verkrachting.
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:22:15 #13
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_150518905
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:07 schreef tailfox het volgende:
Als je haar vertrouwd prima toch.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:17 schreef jasperte het volgende:
Je vertrouwd haar. Meer kan je niet doen. Het is gelijk een goede test of ze dat niet beschaamd
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
Topic #201930394858 hierover.

Of je vertrouwd haar of je maakt het uit.

En google voortaan eerst even want elke onzeker tienerkutje heeft hetzelfde probleem dus er zijn duizenden topics hierover :{w
;(
vertrouwt*
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:23:01 #14
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_150518909
kijk of ze een slet is door haar daarheen te sturen of niet
goede test
pi_150518920
als dat geen neuken wordt :+
Zie!
pi_150518974
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
kijk of ze een slet is door haar daarheen te sturen of niet
goede test
Dit. Ik gok op een ruime 70% dat het een sletje blijkt te zijn. Zelf ook gehad dat ik iemand gewoon vertrouwde terwijl haar beste vriendin ook een gigaslet was, blijkt toch dat je aan de hand van iemands vriendenkring wel een aardig beeld kan schetsen over hoe die persoon zelf is.

Iemand vertrouwen op woorden is zwaar overrated, zeker hier op fok.
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:30:41 #17
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_150518976
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:30 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dit. Ik gok op een ruime 70% dat het een sletje blijkt te zijn. Zelf ook gehad dat ik iemand gewoon vertrouwde terwijl haar beste vriendin ook een gigaslet was, blijkt toch dat je aan de hand van iemands vriendenkring wel een aardig beeld kan schetsen over hoe die persoon zelf is.

Iemand vertrouwen op woorden is zwaar overrated, zeker hier op fok.
meteen dumpen zulke onloyale hoeren
pi_150519131
Mijn vriend is het eerste jaar dat we samen waren met zijn vriendengroep op vakantie geweest naar turkije.

Ik moest werken en kon het sowieso niet betalen dus dat ik niet meekon was duidelijk. Mijn vriend was toentertijd ontzettend aandachtsgeil van vrouwen als hij dronken was, hij ging er naar mijn weten nooit op in maar dat was al een vervelende gedachte. Tevens was hij de enige van zijn kameraden die een relatie had en 1 andere kameraad nam zn vriendin mee op vakantie.

Hij vroeg me of het een probleem was dat hij daarheen ging. Ik voelde dit ongeveer:
1. No fucking way ga jij op vakantie terwijl ik me in dit kutland loop dood te ploeteren
2. Staat me niks niet aan dat je met al je losbandige geile kameraden op vakantie gaat
3. Uberhaupt stom dat je durft te vragen of ik het een probleem vind natuurlijk is dit een probleem en als je echt van me hield betaalde jij voor mij. ( ik ben student hij werkt al 3 jaar )

Maargoed dat zijn je emoties en gevoelens dus ik bedacht me
1. Hij was toen 22, een vakantie met kameraden had hij nog nooit gehad op zo'n manier en die ervaring moet je hebben gehad. Anders krijg je later spijt
2. Als hij vreemd wil gaan gaat hij vreemd en vroeg of laat kom ik er wel achter. Maar vreemdgaan kan net zo goed hier als in het buitenland
3. Hij werkt het hele jaar hard ik moet werken in de vakantie en kan toch niet mee, mag hij daarom ook geen leuke vakantie hebben?

Dus ik zei nou schatje leuk is anders maar ga maar lekker en vermaak je wat. Niet teveel naar mij appen enzo ik heb het druk zat en geniet maar lekker.

IK HEB ME 2 WEKEN KATS LOPEN OPVRETEN... je gevoel zegt toch omg omg omg omg. En ik had gezegd app maar niet teveel naar me... heb in die 2 weken 2 appjes gehad. Dat was wel verontrustend weinig.

Maar al met al heb ik me voor niks zorgen gemaakt. Hij heeft zich vermaakt is trouw gebleven en al zijn vrienden zijn jaloers dat hij een vriendin heeft die niet heeft lopen zeiken over vakantie.

Plus ;) nu kan ik ook lekker 2 weekjes met alleen vriendinnen weg van t zomer whoehoe

Al met al als je vriendin beloofd trouw te zijn laat haar gaan. Komt zoals het komt vreemdgaan kan ze hier ook wel als ze echt wil
When nodody hates you, you're doing something wrong
pi_150519995
Je komt er nooit achter kerel. Vooral niet bij vrouwen. Je komt nooit achter de waarheid :W
  woensdag 11 maart 2015 @ 06:40:09 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150520043
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:15 schreef Zelic het volgende:
nou, ze heeft foto's laten zien van het hotel. en ook van waar die jongen dus heengaat. en die jongen heeft geboekt nadat ie wist dat ze daarheen ging. dus daarom weet ik dat het het hotel ernaast is.
Wil ze stiekem niet dat jij ook zoveel moeite doet bij haar in de buurt te zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_150520077
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:02 schreef Zelic het volgende:
Ik vertrouw haar volkomen
Niet liegen. Als dat zo was, was dit topic er niet.
pi_150520375
Je vriendin over een aantal maanden op vakantie;

[ Bericht 20% gewijzigd door de_boswachter op 11-03-2015 07:56:47 ]
U MAD?
pi_150520396
Het is geven en nemen in een relatie. Nu is het aan jou om haar de ruimte en je vertrouwen geven. Hier groeit jullie relatie van, maar ook jij zelf. Het is een heel belangrijk iets om op blind vertrouwen te kunnen vliegen, want je gaat het in je relatie nog vaker meemaken. Je bent immers niet 24/7 samen neem ik aan.
graag verwijderen
pi_150520487
Op zuipvakantie gaan in Chersonissos... tsjaa
pi_150520623
Misleidende titel; ze gaat samen met een vriendin, niet alleen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')