abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6673324
Om onder andere weer wat frisse wind in #muziek te blazen zijn we op zoek naar een audiogalaxy achtig proggie, waarmee je usergroups kan aanmaken (het liefst waar ze ook nog een prikbord/forum hebben).

Alle tips zijn welkom .

pi_6674191
Soulseek.
slsk.org

Met dat programma kun je net als in msn-messenger bepaalde mensen aan je contactpersonen toevoegen enzo. Best prettig systeem.

Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_6674214
quote:
Op donderdag 7 november 2002 12:58 schreef Kiff het volgende:
Soulseek.
slsk.org

Met dat programma kun je net als in msn-messenger bepaalde mensen aan je contactpersonen toevoegen enzo. Best prettig systeem.

dat is op zeg best aardig.... maar zo'n ratten programma...probeer mediaseek.pl eens, is een bijna exacte kopie van ag... groups ben ik niet tegengekomen, maar heeft wle een stuk meer muziek dan slsk..
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_6674294
quote:
Op donderdag 7 november 2002 12:59 schreef mabit het volgende:

groups ben ik niet tegengekomen, maar heeft wle een stuk meer muziek dan slsk..

Maar het gaat me echt om de usergroups. Dat was destijds juist zo leuk op irc. iedereen elkaar wat sturen met commentaar erbij en daarna reviewen in een topic.
  donderdag 7 november 2002 @ 13:05:59 #5
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6674331
Soulseek heeft niet echt groups.. ja je kunt mensen op je lijst mikken.. leuk.. maar daar gaat het niet om.

Audiogalaxy had van die groups waarbij je iedereen van je group een mp3 kon doorsturen... en als iedereen dergelijke nummers naar mekaar doorpaast dan krijg je dus dagelijks een lading nieuwe en zeer gevarieerde muziek binnen, wat nog wel eens voor enkele verrassingen danwel ontdekkingen kan zorgen.

pi_6674334
quote:
Op donderdag 7 november 2002 12:58 schreef Kiff het volgende:
Soulseek.
slsk.org

Ow . Dat proggie heb ik net geinstalled, op aanraden van vork, maar hij meende dat je er geen usergroups mee kon maken.. Zo ff uitpluizen dan. .
pi_6674440
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:03 schreef Mikula het volgende:

[..]

Maar het gaat me echt om de usergroups. Dat was destijds juist zo leuk op irc. iedereen elkaar wat sturen met commentaar erbij en daarna reviewen in een topic.

ja dat was echt geweldig idd... kwam je 's middags thuis stond er 150 meg aan de nieuwste mp3tjes op je te wachten... en die kwamen stuk voor stuk een tijdje later hoop binnen in de dancefloorcharts e.d. (geen commerciele muziek iig..)
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  donderdag 7 november 2002 @ 13:43:27 #8
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_6675058
Vraagje:

Ik heb al een tijdje niet gekeken, maar AG bestaat toch nog gewoon? Ja, I know, alle nummers zijn zowat geblokkeerd, maar doen die groups het dan ook niet meer?

Ik zat te denken: Dan zou je het toch nog steeds kunnen gebruiken, of begrijp ik het verkeerd? Desnoods rename je de bestanden.

Bij voorbaat excuus als het een stomme suggestie is.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_6675098
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:43 schreef Jane het volgende:
Vraagje:

Ik heb al een tijdje niet gekeken, maar AG bestaat toch nog gewoon? Ja, I know, alle nummers zijn zowat geblokkeerd, maar doen die groups het dan ook niet meer?

Ik zat te denken: Dan zou je het toch nog steeds kunnen gebruiken, of begrijp ik het verkeerd? Desnoods rename je de bestanden.

Uhhh nee, als dat waar is dan heb je ons zeker wel uit de brand geholpen.

Met een beetje mazzel bestaat onze usergroup dan ook nog. .

zondag 10 november 2002 @ 11:49:31 #10
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_6722397
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:43 schreef Jane het volgende:
Vraagje:

Uh ja, dat klopt in theorie wel, maar je kan alleen niet-geblokkeerde dingen rondsturen. Dat schiet dus niet echt op.
  zondag 10 november 2002 @ 12:04:16 #11
1986 Jane
pi_6722553
quote:
Op zondag 10 november 2002 11:49 schreef menjo het volgende:

[..]

Uh ja, dat klopt in theorie wel, maar je kan alleen niet-geblokkeerde dingen rondsturen. Dat schiet dus niet echt op.

En kun je dat niet omzeilen door een beetje creatief renamen?
  zondag 10 november 2002 @ 12:04:56 #12
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6722561
Je kunt uberhaupt al niets meer doorsturen daar, dus dat gaat niet echt werken.
  zondag 10 november 2002 @ 12:06:35 #13
1986 Jane
pi_6722578
quote:
Op zondag 10 november 2002 12:04 schreef Vork het volgende:
Je kunt uberhaupt al niets meer doorsturen daar, dus dat gaat niet echt werken.
Ok.
  zondag 10 november 2002 @ 13:27:44 #14
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6723292
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:05 schreef Vork het volgende:
Soulseek heeft niet echt groups.. ja je kunt mensen op je lijst mikken.. leuk.. maar daar gaat het niet om.

Audiogalaxy had van die groups waarbij je iedereen van je group een mp3 kon doorsturen... en als iedereen dergelijke nummers naar mekaar doorpaast dan krijg je dus dagelijks een lading nieuwe en zeer gevarieerde muziek binnen, wat nog wel eens voor enkele verrassingen danwel ontdekkingen kan zorgen.

Juistem.
pi_6748138
*subtiel schopje* .
pi_6748210
Mediaseek.pl, werkt dat tegenwoordig dan? Een paar maanden geleden was dat echt brak...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')