SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel me aangesproken tbhquote:Op maandag 9 maart 2015 21:57 schreef Stimorol- het volgende:
Kk je zou deze varken maar op je hebben ahahhaha
Duurt niet langggquote:Op maandag 9 maart 2015 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
Volgens mij zijn de vrouwen in dit topic het voor het eerst eens over iets. #emotioneelmoment
Die gozer had ook weinig zin in dat hambeastquote:Op maandag 9 maart 2015 21:57 schreef Stimorol- het volgende:
Kk je zou deze varken maar op je hebben ahahhaha
Als ik dat soort mannen zie denk ik echt dat is zo'n man die zijn vrouw als queen behandelt.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij de volgende bitchfight plaats ik gewoon zijn foto weer.
Dat is ongezond ah nerd, wil je dood gaan?!quote:Op maandag 9 maart 2015 22:02 schreef Crip het volgende:
Ik heb vandaag 4 l water gedronken gaat te ver
ren nu elk kwartier naar de wc
Hij mag mij behandelen hoe hij wilt.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik dat soort mannen zie denk ik echt dat is zo'n man die zijn vrouw als queen behandelt.
Jonkies out, Oldies in.
Ik ga proberen helemaal geen uien of knoflook meer te verwerken in gerechten of sauzen. Sta 's nachts heel vaak op om water te drinkenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:02 schreef Crip het volgende:
Kadinin degerini bilen yigitlere sesleniyorum: BULUN LAN BENIquote:Op maandag 9 maart 2015 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij mag mij behandelen hoe hij wilt.
Had het niet eens 's door. Als ik zo'n 750ml spa fles bij me draag en vul, dan drink ik zo veel hequote:Op maandag 9 maart 2015 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is ongezond ah nerd, wil je dood gaan?!
Is je vriend een okuz dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kadinin degerini bilen yigitlere sesleniyorum: BULUN LAN BENI
Niet echt gezond. Wil je watervergiftiging ofzo?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:02 schreef Crip het volgende:
#truestoryquote:Op maandag 9 maart 2015 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele erkek die geen okuz is.
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kadinin degerini bilen yigitlere sesleniyorum: BULUN LAN BENI
neehh had t niet doorquote:Op maandag 9 maart 2015 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet echt gezond. Wil je watervergiftiging ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |