abonnement Unibet Coolblue
pi_150559735
quote:
99s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Pff mensen doen altijd alsof de komst van iets als een puthuis zo ingrijpend is :P kan je beter zeiken op de bartenbrug :7
Daar is de oplossing kennelijk complex, bij het puthuis is het simpel: gewoon niet doen.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_150559737
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:31 schreef Eleiko het volgende:
En we zullen het maar niet hebben over het proppen van een bowlingcentrum in de Vughterstraat :X
Proppen? Op die locatie zat toch ooit een theater of bioscoop oid? Plek zat daar.

quote:
99s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Pff mensen doen altijd alsof de komst van iets als een puthuis zo ingrijpend is :P
Ingrijpend niet, overbodig en lelijk wel ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_150559785
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Proppen? Op die locatie zat toch ooit een theater of bioscoop oid? Plek zat daar.

[..]

Ingrijpend niet, overbodig en lelijk wel ;)
Als je dingen die overbodig en lelijk zijn weg wil hebben blijft er geen moderne kunst meer over :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 12 maart 2015 @ 11:36:01 #54
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_150559820
C2B heeft versterking gekregen voor zijn zure azijngezeik? Geen draagvlak voor de put zegt ie :') grootste bullcrap ooit. Geen draagvlak voor het weghalen van het vorige puthuis. Maar ja, daar is Groenlinks voor hè? Belachelijke plannen in de gemeenteraad.

Dat puthuis hoort daar gewoon. Draagt ook gewoon bij aan de sfeer in de binnenstad. Gezien het klimaat voor de detailhandel is dat cruciaal voor het voortbestaan van de middenstand in Den Bosch en dus een goed doel voor dit geld.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_150559827
quote:
99s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als je dingen die overbodig en lelijk zijn weg wil hebben blijft er geen moderne kunst meer over :'(
Moderne kunst heeft nog enig nut. Een nagebouwd puthuis niet.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_150559851
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:36 schreef DeJori het volgende:
C2B heeft versterking gekregen voor zijn zure azijngezeik? Geen draagvlak voor de put zegt ie :') grootste bullcrap ooit. Geen draagvlak voor het weghalen van het vorige puthuis. Maar ja, daar is Groenlinks voor hè? Belachelijke plannen in de gemeenteraad.

Dat puthuis hoort daar gewoon. Draagt ook gewoon bij aan de sfeer in de binnenstad. Gezien het klimaat voor de detailhandel is dat cruciaal voor het voortbestaan van de middenstand in Den Bosch en dus een goed doel voor dit geld.
Nee, liever een Primark :'( :'(

:')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150559864
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:36 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Moderne kunst heeft nog enig nut. Een nagebouwd puthuis niet.
Nee, ze hebben net zo veel nut. De een is niet beter dan de ander. Iedereen is gelijk.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150559891
Wel doen: die oude zooi op het terrein van de Heus opruimen en ruimte maken voor creativiteit / creatieve ondernemers + terrasjes aan het water. Idem aan de overkant (daar zit je dan op het zuiden). Dat bowlingcentrum/olympia stuk is ook focking lelijk. Herbouw dat en doe daar dat bowlingcentrum IMHO.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_150559935
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:36 schreef DeJori het volgende:
C2B heeft versterking gekregen voor zijn zure azijngezeik? Geen draagvlak voor de put zegt ie :') grootste bullcrap ooit. Geen draagvlak voor het weghalen van het vorige puthuis. Maar ja, daar is Groenlinks voor hè? Belachelijke plannen in de gemeenteraad.
Het weghalen van het vorige vond ik ook complete onzin, dat vond ik een tof ding.
Die nieuwe vind ik (let op: mening) gewoon spuuglelijk en complete geldverspilling om nog eens een put te gaan bouwen.

quote:
Dat puthuis hoort daar gewoon. Draagt ook gewoon bij aan de sfeer in de binnenstad. Gezien het klimaat voor de detailhandel is dat cruciaal voor het voortbestaan van de middenstand in Den Bosch en dus een goed doel voor dit geld.
Net of die put enige invloed heeft op de detailhandel :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 12 maart 2015 @ 11:41:20 #60
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_150559950
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:39 schreef Eleiko het volgende:
Wel doen: die oude zooi op het terrein van de Heus opruimen en ruimte maken voor creativiteit / creatieve ondernemers + terrasjes aan het water. Idem aan de overkant (daar zit je dan op het zuiden). Dat bowlingcentrum/olympia stuk is ook focking lelijk. Herbouw dat en doe daar dat bowlingcentrum IMHO.
De oude kwitfit had al lang plat gemoeten, liefst met krakers er nog in.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_150559954
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:36 schreef DeJori het volgende:
C2B heeft versterking gekregen voor zijn zure azijngezeik? Geen draagvlak voor de put zegt ie :') grootste bullcrap ooit. Geen draagvlak voor het weghalen van het vorige puthuis. Maar ja, daar is Groenlinks voor hè? Belachelijke plannen in de gemeenteraad.

Dat puthuis hoort daar gewoon. Draagt ook gewoon bij aan de sfeer in de binnenstad. Gezien het klimaat voor de detailhandel is dat cruciaal voor het voortbestaan van de middenstand in Den Bosch en dus een goed doel voor dit geld.
Hoi Nol. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat een meerderheid van de inwoners voor dat puthuis is. Daarnaast is een open plein ook mooi en zijn er andere manieren om de binnenstad mooi en aantrekkelijk te houden. BTW: heb je die stationsklok alweer terug?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 12 maart 2015 @ 11:42:09 #62
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_150559966
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:40 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het weghalen van het vorige vond ik ook complete onzin, dat vond ik een tof ding.
Die nieuwe vind ik (let op: mening) gewoon spuuglelijk en complete geldverspilling om nog eens een put te gaan bouwen.

[..]

Net of die put enige invloed heeft op de detailhandel :')
Niet die put op zichzelf, maar wel de algehele renovatie van historische aspecten in de binnenstad waar jij zo tegen ageert.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_150559978
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:41 schreef DeJori het volgende:

[..]

De oude kwitfit had al lang plat gemoeten, [..].
Eens. Dit is echt een A-lokatie zo dicht tegen het centrum aan. Daar kan veel meer mee gedaan worden!
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_150559982
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:42 schreef DeJori het volgende:

[..]

Niet die put op zichzelf, maar wel de algehele renovatie van historische aspecten in de binnenstad waar jij zo tegen ageert.
Renovatie houdt in dat je een bestaand iets opknapt.
Niet uit valse nostalgie iets nieuws neerzetten op basis van oude tekeningen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_150559989
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:41 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Hoi Nol. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat een meerderheid van de inwoners voor dat puthuis is. Daarnaast is een open plein ook mooi en zijn er andere manieren om de binnenstad mooi en aantrekkelijk te houden. BTW: heb je die stationsklok alweer terug?
Wat ben jij voor zuurpruim, godverdomme :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150560003
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:42 schreef DeJori het volgende:

[..]

Niet die put op zichzelf, maar wel de algehele renovatie van historische aspecten in de binnenstad waar jij zo tegen ageert.
Ik vind dat de focus teveel ligt op een hang naar het verleden. Er gebeurt weinig vernieuwends in Den Bosch.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_150560035
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:43 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Ik vind dat de focus teveel ligt op een hang naar het verleden. Er gebeurt weinig vernieuwends in Den Bosch.
Een AZC is redelijk vernieuwend.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150560110
quote:
99s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Een AZC is redelijk vernieuwend.
En die roestbrug bij het paleiskwartier!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_150560133
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En die roestbrug bij het paleiskwartier!
Incl. Wifi!
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_150560153
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En die roestbrug bij het paleiskwartier!
Die brug is wel heel belangrijk. Die brug gaat van niks naar niks terwijl verderop een tunnel is. _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150560164
quote:
99s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Gewoon tussen Den Bosch en Engelen, hoop ik. Daar is genoeg ruimte en dan denken ze dat de Helftheuvel het centrum is zodat ze niet verder lopen :7
Gewoon dat slot op Haverlij ontruimen :)
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 12 maart 2015 @ 11:51:07 #72
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_150560181
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Renovatie houdt in dat je een bestaand iets opknapt.
Niet uit valse nostalgie iets nieuws neerzetten op basis van oude tekeningen.
Je moet iets als een stelletje hippies probeert je stad naar de knoppe te helpen hè.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_150560207
quote:
99s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die brug is wel heel belangrijk. Die brug gaat van niks naar niks terwijl verderop een tunnel is. _O_
Mwah, in het Paleiskwartier is straks die foodcourt en redelijk wat woningen. Dus dat is wel een makkelijker punt om de stad in te komen. In ieder geval is het leuker dan die tunnel rondom het enexis pand.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_150560217
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:51 schreef DeJori het volgende:

[..]

Je moet iets als een stelletje hippies probeert je stad naar de knoppe te helpen hè.
Nee, dan het verleden na blijven bouwen en alleen aantrekkelijk blijven voor bejaarden.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_150560229
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:51 schreef DeJori het volgende:

[..]

Je moet iets als een stelletje hippies probeert je stad naar de knoppe te helpen hè.
Ach doe niet zo zielig jij.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')