Andere (Arabische) landen steunen die CIA-salafis wel omdat ze denken "salafisme gaat er toch komen laten we dan de salafisten als alternatief steunen die we kunnen a-politiseren en juist keihard en fanatiek tegen jihadies zijn".quote:Op maandag 9 maart 2015 02:10 schreef PizzaMizza het volgende:
Idd een goede strategie. Raar dat NL bijv. die nog niet heeft toegepast. De beste manier om een beweging kapot te maken, is door 'm te infiltreren en dan van binnen te extremistisch te maken voor veel mensen.
Zo is dat ook met de occupy-beweging gebeurd, die eerst veel ''goede'' mensen aantrok, maar daarna van binnen kapot werd gemaakt door de hoeveelheid slecht nieuws.
In Egypte had je die CIA-salafi sheikh die shreeuwend riep dat de Moslimbroeders"dood geschoten mochten worden" en demonstraties sowieso haram zijnquote:Arab states have generally favored Salafi-Madkhalism due to its support for secular forms of government as opposed to other strains of Salafism,[5] and Madkhalism's decline in Saudi Arabia has been connected with a decline in support for secular forms of government in the Muslim world.[6]
Though originating in Saudi Arabia, the movement lost its support base in the country and has mostly been relegated to the Muslim community in Europe,[7] with most Saudi Arabians not taking the edicts of Madkhalists seriously.[8] Political scientist Omar Ashour has described the movement as resembling a cult,[9] and English-language media has referred to the group as such.[8]
A cournerstone of Madkhalist discourse is unquestioning loyalty to governments, even those that use extreme and unjustified violence against their subjects.[17] Unlike other Islamist groups which often oppose dictatorial government in the Middle East, the Madkhalist movement is openly supportive of such regimes.[9][28][29][30] Madkhalists argue that the governments of Arab countries rule by divine right, otherwise God would not have allowed them to take power; anyone who opposes their view is labeled as a member of the Khawarij, an ancient Muslim sect.[11]
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:15 schreef Atak het volgende:
[..]
Nee, hoor. Alleen voor homo zijn etc. Koerden worden opgehangen alsof ze vee zijn.
http://www.hrw.org/news/2(...)nic-rights-activistsquote:Iranian officials should immediately and unconditionally release five Azeri ethnic minority rights activists. The five were sentenced to heavy prison terms solely for their membership in a party that peacefully works for the civil and cultural rights of the country’s Azeri ethnic minority. An appeals court recently affirmed nine-year prison sentences for each of the five men.
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]Als Fok 25 jaar geleden bestond zou je mij zeker foto's laten zien van Koerdische Jash in irak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Koerden worden echt aan de lopende band opgehangen de laatste tijd. Dat kan je niet ontkennen.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:16 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze echt homo zijn? Dat is een domme smoes die wordt gebruikt. Er is nooit bewijslast. Diegene die pleit tegen het regime wordt opgehangen.
Nope. Slechts ter illustratie.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:17 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Als Fok 25 jaar geleden bestond zou je mij zeker foto's laten zien van Koerdische Jash in irak?
Dit herken ik erg, nu je het zegt. Ik vond het altijd al raar dat er van die imaams zijn die zulke dingen roepen(zoals niet demonstreren tegen de overheid en tyrannie accepteren), maar nu snap ik dus dat ze door de staten zelf zijn ingezet.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:16 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Andere (Arabische) landen steunen die CIA-salafis wel omdat ze denken "salafisme gaat er toch komen laten we dan de salafisten als alternatief steunen die we kunnen a-politiseren en juist keihard en fanatiek tegen jihadies zijn".
[..]
In Egypte had je die CIA-salafi sheikh die shreeuwend riep dat de Moslimbroeders"dood geschoten mochten worden" en demonstraties sowieso haram zijn![]()
Mohamad Raslan ? Of bedoel je iemand anders ?quote:Op maandag 9 maart 2015 02:16 schreef Aloulu het volgende:
[.
In Egypte had je die CIA-salafi sheikh die shreeuwend riep dat de Moslimbroeders"dood geschoten mochten worden" en demonstraties sowieso haram zijn![]()
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]Iran heeft het mooi aangepakt om hen die traditionele kleren te laten dragen. Ik denk dat Iran een land is met meesterbreinen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#freefrederike
Het ding is dat de Koerden geen big brother hebben in Iran. De Azerbeidzjanen in Iran hebben Azerbeidzjan en Turkije. Als Iran een foute handeling doen dan worden ze op de handen getikt. Niemand komt aan de Azerbeidzjanen. Dat weet Mullah ook en hij weet dat als hij iets verkeerds flikt dat het niet goed gaat eindigen voor hem. 20 miljoen Azerbeidzjanen in opstand met Azerbeidzjan, Turkije en Israel in de mix.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:17 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
http://www.hrw.org/news/2(...)nic-rights-activists
Iedereen wordt opgehangen, het is alleen dat Koerden internationaal 't onder de aandacht brengen terwijl de andere volkeren dat niet doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Maar Koerden worden echt aan de lopende band opgehangen de laatste tijd. Dat kan je niet ontkennen.
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:19 schreef Aloulu het volgende:
Bashar moet deze CIA salafis ook echt in dienst nemen en steunen![]()
Niemand heeft gezegd dat het Mullah regime een goed regime is dat economisch floreert. Iedereen weet dat Iran economische zware tijden heeft. Ik pleit voor verandering van het Mullah regime.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:19 schreef ChanceThePepper het volgende:
Als Koerden in Iran het echt zo goed hadden, mochten westerse journalisten er wel heen. Zelfs Thomas Erdbrink mag van de regime niet naar Koerdische provincies.
Gelijk heeft hij.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:16 schreef Aloulu het volgende:
Ik heb je net een bron laten zien waar 9 Azeris zijn opgepakt. Ze worden alle 9 voor meer dan 8 jaar opgesloten omdat ze simpelweg lid waren van een partij. Dus alleen al lid zijn levert je 8 jaar op. Diegene die het regime omver wil werpen, krijgt een ophanging. Het boeit Iran niet of je een Koerd, Balouch, Azeri of Perzier bent. Je gaat er sowieso aan.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Het ding is dat de Koerden geen big brother hebben in Iran. De Azerbeidzjanen in Iran hebben Azerbeidzjan en Turkije. Als Iran een foute handeling doen dan worden ze op de handen getikt. Niemand komt aan de Azerbeidzjanen. Dat weet Mullah ook en hij weet dat als hij iets verkeerds flikt dat het niet goed gaat eindigen voor hem. 20 miljoen Azerbeidzjanen in opstand met Azerbeidzjan, Turkije en Israel in de mix.
Ik heb het niet alleen over economische misstanden.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat het Mullah regime een goed regime is dat economisch floreert. Iedereen weet dat Iran economische zware tijden heeft. Ik pleit voor verandering van het Mullah regime.
Iran durft alleen Koerden op te hangen omdat ze weten dat niemand achter hun staan.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:24 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik heb je net een bron laten zien waar 9 Azeris zijn opgepakt. Ze worden alle 9 voor meer dan 8 jaar opgesloten omdat ze simpelweg lid waren van een partij. Dus alleen al lid zijn levert je 8 jaar op. Diegene die het regime omver wil werpen, krijgt een ophanging. Het boeit Iran niet of je een Koerd, Balouch, Azeri of Perzier bent. Je gaat er sowieso aan.
Ik pleit dat we alleen olie en gas kopen van Azerbeidzjan, Turkmenistan en Kazachstan. Laat die Arabische zandbak terroristen en gearabiseerde Ariërs elkaar de harses in slaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:26 schreef IPA35 het volgende:
Ik pleit voor het opheffen van sancties en het kopen van olie van Iran in plaats van Wahabbieten.
Deze sjiet weetquote:Op maandag 9 maart 2015 02:20 schreef Montana_ir het volgende:
Mohamad Raslan ? Of bedoel je iemand anders ?
Niet onder leiding van het Mullah regime. Dat zal ons alleen maar slecht uitkomen. Het Mullah regime moet eerst verdwijnen, daarna moet er een democratisch regime komen, daarna moeten de banden met Israel verbeteren en dan pas moet het westen weer een bondgenoot worden van Iran.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:26 schreef IPA35 het volgende:
Ik pleit voor het opheffen van sancties en het kopen van olie van Iran in plaats van Wahabbieten.
Alleen Koerden?:quote:Op maandag 9 maart 2015 02:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Iran durft alleen Koerden op te hangen omdat ze weten dat niemand achter hun staan.
quote:Activists complain that Iranian Azeris – like Kurds and other ethnic minorities – do not have the freedom to use their ethnic names for children and businesses, and that their regions are overlooked when it comes to government investment.
Chalabiyanli said that the United States and other countries – such as Turkey and Azerbaijan -- have so far failed to stand up for the rights of Iranian Azeris, who have been alone in standing up to a decades-long process of “Persianization” by the Iranian government.
Ik pleit dat we alleen olie en gas kopen van Azerbeidzjan, Turkmenistan en Kazachstan. Laat die Arabische zandbak terroristen en gearabiseerde Ariërs elkaar de harses in slaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:26 schreef IPA35 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |