abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 november 2002 @ 10:00:35 #1
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_6671584
Voetfetish
Sokfetish
Poepfetish
Pisfetish
etc etc etc
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
pi_6671646
Volgens mij kan je achter elk willekeurig zelfstandig naamwoord het woord fetish plakken
Where facts are few, experts are many.
pi_6671661
- gips-fetish!! (pas ontdekt)
http://www.castfetish.com/

- interracial fetish
- lijken fetish
- pantie-fetish (in verschillende soorten en maten)
- gebruikte slipjes fetish
- knieholte-fetish!
- navel-fetish
- verminkingen-fetish

Er is overal wel een fetish voor, echt bizar wat je soms tegenkomt

  donderdag 7 november 2002 @ 10:06:33 #4
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_6671662
Volgens mij als je dat vraagt heb je een Fetish-Fetish en als je daar dan weer op kickt heb je een Fetish-Fetish-Fetish
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  donderdag 7 november 2002 @ 10:10:51 #5
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_6671714
Zijn er voor die fetishes dan ook officiele (scientific) namen???
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
  donderdag 7 november 2002 @ 11:18:11 #6
28355 HomeTheaterFreak
Doet niet moeilijk...
pi_6672581
Fetish betekent kicken op iets wat niet direct met de voortplanting/sex-daad te maken heeft. Dat kan dus werkelijk ALLES zijn. Heeft dus geen zin om allemaal op te noemen. Iedereen heeft weer andere kicks en die zijn niet raar, alleen maar interessant!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_6672640
Je kan beter vragen:

Welke rare fetish ben jij ooit ergens (tv, radio, internet, bij jezelf ) tegengekomen...

Dan zou ik moeten zeggen, de langenagelfetish.. brrrr, was een vent op tv die kickte op nagels van meer dan 10 cm

Where facts are few, experts are many.
pi_6672917
Wel 's tegengekomen:
- ballonnen
- wurgen
- luiers
- scheren

Best erg vaag

Vraag je je toch af, hoe zoiets ontstaat (ervaring in de jeugd?) en hoe iemand ermee omgaat. Zou het bv af te leren zijn? Zo niet, dan heb je eigenlijk best wel een probleem bij het uitzoeken van een (levens)partner. Da's op zich al lastig zat, maar voor iemand met een fetish helemaal!

  donderdag 7 november 2002 @ 13:03:47 #9
28355 HomeTheaterFreak
Doet niet moeilijk...
pi_6674296
Tja, als je een superrare fetish hebt, dan lijkt me dat lastig. Maarja, er is meer in het leven dan achter een fetish aanjagen natuurlijk. Van de meeste "normale" fetishes zijn best wel mede-"slachtoffers" te vinden denk ik.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_6674739
quote:
Op donderdag 7 november 2002 10:06 schreef Pikkebaas het volgende:
Volgens mij als je dat vraagt heb je een Fetish-Fetish en als je daar dan weer op kickt heb je een Fetish-Fetish-Fetish
  donderdag 7 november 2002 @ 13:29:41 #11
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6674757
-Drs P.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 7 november 2002 @ 14:24:31 #12
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_6675933
Ik denk dat overal een fetish van te maken is, als de persoon daar maar opgewonden van kan raken!!.....

FOK!-Fetish

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  donderdag 7 november 2002 @ 17:36:59 #13
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_6680737
quote:
Op donderdag 7 november 2002 14:24 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik denk dat overal een fetish van te maken is, als de persoon daar maar opgewonden van kan raken!!.....

FOK!-Fetish


mmmrraaauuwww.. you're a tiger...
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
pi_6682301
Zo heb ik een zwepen-fetisch, ben dol op zwepen.
Het gevoel van een zweep in je hand, hoe de zweep beweegt, het geluid dat hij maakt(een bullswhip is the max, zo'n echte lange bullswhip, is een linke zweep maar oh zo geil, van alleen het geluid al kan ik al bijna klaarkomen), het voelen van de tikken die je krijgt met een zweep, jummyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!

Alhoewel ik zelf niet dominant ben in het sexspel ben ik gek op het gevoel van zwepen in de hand, lekker in de lucht slaan, de zweep laten klappen, de zweep strelen, liefkozen, andere spelletjes mee doen yeahhhhhhhhh.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 7 november 2002 @ 20:07:20 #15
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_6683476
Nylon-kousen fetish
*smelt* en dan alleen bij vrouwen
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_6686320
quote:
Op donderdag 7 november 2002 11:18 schreef HomeTheaterFreak het volgende:
Fetish betekent kicken op iets wat niet direct met de voortplanting/sex-daad te maken heeft. Dat kan dus werkelijk ALLES zijn. Heeft dus geen zin om allemaal op te noemen. Iedereen heeft weer andere kicks en die zijn niet raar, alleen maar interessant!
juist; het erotiseren van een non-seksueel object, of handeling. Dus alles kan zolang het maar niets met sex te maken heeft. Dus die lijst is vrij lang.........
pi_7558662
Pfff... wat ik nu ergens online lees, een soort contactadvertentie:
quote:
Mijn seksuele fantasieën zijn, onder andere, met zware machines. Vaak hydraulische machines.

Sterk, krachtig en machtig. Kranen, draglines, bulldozers, allerlei speciale vrachtwagens, cementmolens, maar bijvoorbeeld ook schepen. Graag zou ik eens een dagje mee willen lopen naast zo een machine. Wees niet bang. Je collega's zullen NIETS merken. Ik ben erg discreet. Als ik deze machines zie werken, in hun eigen omgeving, deze machines hoor, deze machines ruik en ze ook nog kan aanraken dat vind ik erg spannend. Als iemand de kans en ruimte heeft om met die machines ook nog iets "te doen". Dat zou helemaal mooi zijn. Snap jij iets van SM en mijn fantasieën klik mij dan even aan.

Voorbeelden? Graag sta ik naast een kraan en maak de lading vast en los van de haak. (oeps opeens zit ik aan de haak vast) De hele dag help ik mee om alles aan de machine vast te haken en los te koppelen. Uit gemakzucht doe ik een ketting via mijn linkermouw achter langs door de rechter mouw eruit. Als er gesleept getrokken wordt sta ik opeens met mijn armen wijd EN vast !! Een cementmolen van binnen schoonmaken. (eens een paar rondjes meedraaien) Plaats nemen in een SCHONE mestwagen waar langzaam aan water en wat druk op de tank gezet wordt en wat mee rondrijden, Naast een loader staan die zand aan het verplaatsen is. Hij graaft een gat. Ik ga erin staan en hij schept die dicht, (ehhh een beetje lucht nog is wel prettig !!) Opgesloten worden IN een vuilniswagen die langzaam zijn lading aanduwt etc etc Maar in de praktijk zal het meeste zijn: in de buurt staan van zulke machines of gewoon met hogedrukspuit machines schoonmaken en ze van dichtbij bewonderen.


Je blijft je verbazen! .
pi_7558687
Fok!fetish
´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')