Ik vond het al zo'n langzame rondjesquote:
Vroeger schaatste Gunda ook nog met de achternaam Kleeman rond.quote:
het zou nog wel eens gekker kunnen worden dan 37,1 hoor. Misschien doet ze een interval race zoals sondral.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet geheel onrealistisch richting het einde denk ik
Waarom moet er zo nodig een derde mee eigenlijk? wordt die ingewerkt? Het zal toch niet, een toevoeging kan ik het niet noemen.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:11 schreef danos het volgende:
Wat een geschenk trouwens, Herbert hele weekend alleen bij de vrouwen. Die andere dwaas die kan ik uitschakelen in mijn gehoor.
Geen schijn van kansquote:Op zondag 8 maart 2015 20:12 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk is Heather klaar voordat BZV begint.
Het is maar goed dat de mannen erna nog moeten, anders had ze het licht uit mogen doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:12 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk is Heather klaar voordat BZV begint.
jij bent echt geen fan hèquote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de mannen erna nog moeten, anders had ze het licht uit mogen doen.
Herbert moet zich zo af en toe even opfrissen rondom de liezen.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom moet er zo nodig een derde mee eigenlijk? wordt die ingewerkt? Het zal toch niet, een toevoeging kan ik het niet noemen.
lapjequote:Op zondag 8 maart 2015 20:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel jammer dat Sablikova niet tegen Richardson rijdt
Ik kan niet wachten op de details.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef Falco het volgende:
Zometeen wordt nog maar es gememoreerd dat Richardson de Stelvio en Gavia beklommen heeft. Denk dat Herbert nu de extended versie van deze anekdote gaat vertellen.
anders doen we een fiets wedstrijd tussen Richardson en Sablikova de Angliru up. vrees dat je dan echt kunstlicht nodig hebtquote:Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef Falco het volgende:
Zometeen wordt nog maar es gememoreerd dat Richardson de Stelvio en Gavia beklommen heeft. Denk dat Herbert nu de extended versie van deze anekdote gaat vertellen.
Ventoux opgereden met een wattage waar Bauke u tegen zegtquote:Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef Falco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |