doorgerekend naar 10k.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij had inderdaad 1:39 moeten rijden.
Logisch. Ze worden op basis van de 5km ingedeeld. Kramer was daar 1 en Pedersen 2. Dus moet Yuskov met de nummer 4 van het klassement.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:53 schreef Max23 het volgende:
WTF
De Vries-Niedzwiedski
Contin-Swings
Kramer-Pedersen
Yuskov-Morrison
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:54 schreef Sked het volgende:
Ik ben echt voorstander van een spuitje voor Erben
Zou Yuskov Morrison op een ronde kunnen zetten?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Logisch. Ze worden op basis van de 5km ingedeeld. Kramer was daar 1 en Pedersen 2. Dus moet Yuskov met de nummer 4 van het klassement.
Nog meer doping?!?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:54 schreef Sked het volgende:
Ik ben echt voorstander van een spuitje voor Erben
Een ander soort spuitjequote:Op zondag 8 maart 2015 19:56 schreef Montov het volgende:
Hoezo is het duidelijk dat Yuskov die kruising vertraagd? Ik zie het niet.
[..]
Nog meer doping?!?
Hij versnelt minder doorquote:Op zondag 8 maart 2015 19:56 schreef Montov het volgende:
Oh kijken ze alleen bij de top4 in die vergelijking. Jammer want met Contin had Yuskov een goede tegenstander gezienquote:Op zondag 8 maart 2015 19:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Logisch. Ze worden op basis van de 5km ingedeeld. Kramer was daar 1 en Pedersen 2. Dus moet Yuskov met de nummer 4 van het klassement.
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Nog meer doping?!?
Inderdaad, vaak blijkt het dan nog wel een redelijke rit, nu net pech voor Yuskov dat het Morrison is.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Erben is in zijn jeugd in de ketel met Epo gevallen, nooit meer van hersteld.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Nog meer doping?!?
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik doe mijn ogen dicht, ik wil nooit, nooit meer geconfronteerd worden met die stijl van Niemann.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |