Is wel leuk voor de underdog supporter zoals ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:15 schreef Wicky15 het volgende:
Zul je zien dat Liverpool dit gaat verliezen. Zou niet eens zo gek zijn met die drie kneuzen achterin
Zou jammer zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:15 schreef Wicky15 het volgende:
Zul je zien dat Liverpool dit gaat verliezen. Zou niet eens zo gek zijn met die drie kneuzen achterin
Zeker. Ben zelf ook altijd voor de underdog. Maar als Liverpool 'fan' hoop ik toch dat ze winnenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is wel leuk voor de underdog supporter zoals ik.
Eens.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:20 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zeker. Ben zelf ook altijd voor de underdog. Maar als Liverpool 'fan' hoop ik toch dat ze winnen
Ja inderdaad. Laten we het hopenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou jammer zijn.
Als er eens een kans is om de FA Cup te winnen is het wel dit jaar.
Wanneer moet die 3e divisie stunt ploeg weer? Wat een helden zijn datquote:Op zondag 8 maart 2015 18:20 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zeker. Ben zelf ook altijd voor de underdog. Maar als Liverpool 'fan' hoop ik toch dat ze winnen
Bradford speelde gister gelijk tegen Readingquote:Op zondag 8 maart 2015 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wanneer moet die 3e divisie stunt ploeg weer? Wat een helden zijn dat
Return tegen Reading is 16 maart. Hadden gisteren 0-0 gespeeldquote:Op zondag 8 maart 2015 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wanneer moet die 3e divisie stunt ploeg weer? Wat een helden zijn dat
Helemaal gemistquote:Op zondag 8 maart 2015 18:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Return tegen Reading is 16 maart. Hadden gisteren 0-0 gespeeld
Ik hoop dat Arsenal in goede doen is, ik gun Van Gaal die prijs nietquote:Op maandag 9 maart 2015 12:24 schreef Downwards het volgende:
En dan vanavond Man. United - Arsenal, is toch heerlijk man op een maandag.
Of dan vanavond winnen en de halve finale verliezen van Aston Villa.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop dat Arsenal in goede doen is, ik gun Van Gaal die prijs niet
Ik ben alleen zo bang dat de winnaar van vanavond die cup gewoon gaat pakkenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
Of dan vanavond winnen en de halve finale verliezen van Aston Villa.
Zou kunnen, ook eerst maar eens de loting vanavond afwachten.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben alleen zo bang dat de winnaar van vanavond die cup gewoon gaat pakken
Dat zou zo mooi zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 12:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
Of dan vanavond winnen en de halve finale verliezen van Aston Villa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |