abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2015 @ 16:59:47 #1
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_150422755
Een soort "review" van Action autospullen, van mij voor u. ;)

Ik werk regelmatig voor fabrikanten van kappersbenodigdheden, en uit ervaring weet ik dat het verschil tussen duurdere en goedkopere merken vooral marketing + grotere marge is. Tuurlijk hebben de grotere merken ook meer budget voor research en development, maar de hoofdingrediënten zijn vaak vrijwel identiek.

Met dit in gedachten schroomde ik niet om Action schoonmaakproducten voor mijn auto te gebruiken. Bij de vorige alleen bumper-black en tire-black maar voor de Volvo vrijwel het hele assortiment. Van wax en shampoo tot velgenreiniger en interieurreiniging.

Vandaag het exterieur onder handen genomen, eerst de velgen met de velgenborstel en velgenreiniger van de Action schoongemaakt. Daarna de rest van de auto met de Action's shampoo.

Hierna geclayd met Meguiars clay en detailing spray (helaas heeft de Action dit niet), en gewaxt met "Grand Prix" vloeibare autowax, wederom van de Action.

Als finishing touch bandenzwart en bumperblack van de Action gebruikt: het resultaat mag er zijn! Hij glanst enorm, het is natuurlijk afwachten hoe lang de wax werkt maar ik heb er wel vertrouwen in.

Foto'tje (helaas geen before-foto gemaakt):

Conclusie: Action autoproducten? Helemaal top! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_150423866
Die shampoo is best goed.
pi_150425022
Vergeet niet dat wax krasjes opvult, na een paar keer wassen zie je ze weer
life happens while you're pusing the throttle.
  zondag 8 maart 2015 @ 18:14:36 #4
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_150425504
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:02 schreef eXplorer1 het volgende:
Vergeet niet dat wax krasjes opvult
Tuurlijk, maar dat is naar mijn mening juist een voordeel. ;)

Doe sowieso binnenkort een 2e coat. ^O^
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
  zondag 8 maart 2015 @ 18:14:48 #5
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_150425509
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 17:28 schreef etuiedelapiel het volgende:
Die shampoo is best goed.
Jep prima spul!
pi_150429623
Was het voordeel van een duurdere shampoo, dat ze niet gelijk de waxlaag eraf spoelen?
.
  maandag 9 maart 2015 @ 07:42:48 #7
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_150450227
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 19:52 schreef Fer het volgende:
Was het voordeel van een duurdere shampoo, dat ze niet gelijk de waxlaag eraf spoelen?
Hoort een autoshampoo sowieso niet te doen.
pi_150450344
De wax van Action poetst wel makkelijker uit dan Turtle Wax maar ik denk wel dat je 3x zo vaak moet poetsen gezien. De beschermlaag is niet zo standvast.
  maandag 9 maart 2015 @ 10:41:02 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_150452804
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:59 schreef Susteren het volgende:
Een soort "review" van Action autospullen, van mij voor u. ;)

Ik werk regelmatig voor fabrikanten van kappersbenodigdheden, en uit ervaring weet ik dat het verschil tussen duurdere en goedkopere merken vooral marketing + grotere marge is. Tuurlijk hebben de grotere merken ook meer budget voor research en development, maar de hoofdingrediënten zijn vaak vrijwel identiek.

Met dit in gedachten schroomde ik niet om Action schoonmaakproducten voor mijn auto te gebruiken. Bij de vorige alleen bumper-black en tire-black maar voor de Volvo vrijwel het hele assortiment. Van wax en shampoo tot velgenreiniger en interieurreiniging.

Vandaag het exterieur onder handen genomen, eerst de velgen met de velgenborstel en velgenreiniger van de Action schoongemaakt. Daarna de rest van de auto met de Action's shampoo.

Hierna geclayd met Meguiars clay en detailing spray (helaas heeft de Action dit niet), en gewaxt met "Grand Prix" vloeibare autowax, wederom van de Action.

Als finishing touch bandenzwart en bumperblack van de Action gebruikt: het resultaat mag er zijn! Hij glanst enorm, het is natuurlijk afwachten hoe lang de wax werkt maar ik heb er wel vertrouwen in.

Foto'tje (helaas geen before-foto gemaakt):
[ afbeelding ]

Conclusie: Action autoproducten? Helemaal top! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor iemand die van foto's maken z'n beroep heeft gemaakt post je wel een matige(lees: verschrikkelijk beroerde) foto.

Ik had op z'n minst wel een paar fatsoenlijke foto's verwacht. Want hier word ik nou niet heel veel wijzer van.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_150464588
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:59 schreef Susteren het volgende:

Worden de velgen schoon met velgenreiniger als ze vies en bruin zijn en je de aanslag niet weg krijgt met een gewoon sopje?
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 11:20:30 #11
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_150490410
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Worden de velgen schoon met velgenreiniger als ze vies en bruin zijn en je de aanslag niet weg krijgt met een gewoon sopje?
Het is vrij agressief spul, kon remstof er met gemak vanaf borstelen. Dus ja, meestal wel ^O^
pi_150495476
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:20 schreef Susteren het volgende:

[..]

Het is vrij agressief spul, kon remstof er met gemak vanaf borstelen. Dus ja, meestal wel ^O^
Thanx.
Die bumper-black werkt ook supergoed inderdaad.
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 16:36:41 #13
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_150499348
Tip: spuit de bumperblack op een microvezel doek en ga daarmee over je bumpers ipv direct erop sprayen. Werkt gelijkmatiger en daarmee voorkom je vettigheid op je lak. ;)
pi_168457837
Het zijn die producten van Techno neem ik aan?
Zijn die echt zo goed? Zag bandenglans, bumperspray en bekledingsreiniger staan in de winkel.

Nu die bandenglans, als je rijdt is je band zo weer vuil. Dus heel veel zin zal het niet hebben. Ik heb meer schrik van de andere 2 producten. Hoe zit die bumperspray, maakt hij vieze plekken/kleurverschillen? Wat als het op je lak terecht komt?
Hoe zit het met de bekledingsreiniger, ik durf het niet in mijn auto te spuiten uit schrik dat er plots vlekken in mijn zetels komen.
Wil eigenlijk gewoon de boel netjes houden en als het aangenaam ruikt is dat wel leuk.
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')