SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Tuurlijk, maar dat is naar mijn mening juist een voordeel.quote:
Jep prima spul!quote:
Hoort een autoshampoo sowieso niet te doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:52 schreef Fer het volgende:
Was het voordeel van een duurdere shampoo, dat ze niet gelijk de waxlaag eraf spoelen?
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:59 schreef Susteren het volgende:
Een soort "review" van Action autospullen, van mij voor u.
Ik werk regelmatig voor fabrikanten van kappersbenodigdheden, en uit ervaring weet ik dat het verschil tussen duurdere en goedkopere merken vooral marketing + grotere marge is. Tuurlijk hebben de grotere merken ook meer budget voor research en development, maar de hoofdingrediënten zijn vaak vrijwel identiek.
Met dit in gedachten schroomde ik niet om Action schoonmaakproducten voor mijn auto te gebruiken. Bij de vorige alleen bumper-black en tire-black maar voor de Volvo vrijwel het hele assortiment. Van wax en shampoo tot velgenreiniger en interieurreiniging.
Vandaag het exterieur onder handen genomen, eerst de velgen met de velgenborstel en velgenreiniger van de Action schoongemaakt. Daarna de rest van de auto met de Action's shampoo.
Hierna geclayd met Meguiars clay en detailing spray (helaas heeft de Action dit niet), en gewaxt met "Grand Prix" vloeibare autowax, wederom van de Action.
Als finishing touch bandenzwart en bumperblack van de Action gebruikt: het resultaat mag er zijn! Hij glanst enorm, het is natuurlijk afwachten hoe lang de wax werkt maar ik heb er wel vertrouwen in.
Foto'tje (helaas geen before-foto gemaakt):
[ afbeelding ]
Conclusie: Action autoproducten? Helemaal top!
Voor iemand die van foto's maken z'n beroep heeft gemaakt post je wel een matige(lees: verschrikkelijk beroerde) foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had op z'n minst wel een paar fatsoenlijke foto's verwacht. Want hier word ik nou niet heel veel wijzer van.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Worden de velgen schoon met velgenreiniger als ze vies en bruin zijn en je de aanslag niet weg krijgt met een gewoon sopje?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:59 schreef Susteren het volgende:
Met dit in gedachten schroomde ik niet om Action schoonmaakproducten voor mijn auto te gebruiken. Bij de vorige alleen bumper-black en tire-black maar voor de Volvo vrijwel het hele assortiment. Van wax en shampoo tot velgenreiniger en interieurreiniging.
Het is vrij agressief spul, kon remstof er met gemak vanaf borstelen. Dus ja, meestal welquote:Op maandag 9 maart 2015 17:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Worden de velgen schoon met velgenreiniger als ze vies en bruin zijn en je de aanslag niet weg krijgt met een gewoon sopje?
Thanx.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:20 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het is vrij agressief spul, kon remstof er met gemak vanaf borstelen. Dus ja, meestal wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |