Och, niet ergens dan een overtuigd communist die er nog bestaan.quote:
De Piratenpartij niet nee?quote:Op zondag 8 maart 2015 04:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volegns de piratenpartij en de FBI niet.
Volgens vrijgegeven FBI documenten niet, nee.quote:
Die hoeven we dus ook niet meer serieus te nemenquote:Op zondag 8 maart 2015 04:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens vrijgegeven FBI documenten niet, nee.
Typisch linkte daar een interessante tweets van de piratenpartij van.
http://vault.fbi.gov/adolf-hitler/adolf-hitler-part-01-of-04/viewquote:Op zondag 8 maart 2015 04:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen
word wakkerquote:Op zondag 8 maart 2015 04:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen
spijtig dat de ware problematiek geen aandacht krijgtquote:Op zondag 8 maart 2015 04:35 schreef Insomnia_ het volgende:
En nu blijft het discutabel, maar het is wel bijzonder dat zulke dingen nauwelijks in het nieuws komen terwijl de katten van Henk en Ingrid op Hart van Nederland komen
Ja ik bedoel die Piratenpartijquote:Op zondag 8 maart 2015 04:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://vault.fbi.gov/adolf-hitler/adolf-hitler-part-01-of-04/view
Gewoon FBI documenten hoor.
Tja, Piratenpartij linkt alleen door naar officiele FBI gegevens die dat toentertijd hebben bevestigd.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die PiratenpartijNiet Typisch
hebben gewoon een goed punt andersquote:Op zondag 8 maart 2015 04:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die PiratenpartijNiet Typisch
nieuws van 70 jaar terug is geen problematiekquote:Op zondag 8 maart 2015 04:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
spijtig dat de ware problematiek geen aandacht krijgt
Voor een vrije informatiemaatschappij, daar kan ik me wel in vinden ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
piratenpartij is serieus wel goede partij
klopt, maar wat inso zegt geldt alsnog voor de ware problematiekquote:Op zondag 8 maart 2015 04:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nieuws van 70 jaar terug is geen problematiek
Wat het volk wil horenquote:Op zondag 8 maart 2015 04:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
klopt, maar wat inso zegt geldt alsnog voor de ware problematiek
bullshitnieuws heeft de bovenhand
Geloof jij niet dat Putin het gedaan heeft dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 04:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat ik ook wel ironisch vind is dat als een Russische oppositie gozert wordt geschoten we allemaal roepen, gedaan door Putin!
En veel mensen alles wel zonder nadenken van eigen overheid geloven.
Juist wel. Maar dat geeft wel stof tot nadenken waarom we onze overheid altijd klakkeloos geloven op ALLES.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof jij niet dat Putin het gedaan heeft dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |