Ja, mijn opa had al kanaries, daarna mijn vader nog een tijd, persoonlijke ervaring niet.quote:
Ik eet niet zoveel wortels, helpen die ook echt voor de ogen?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Als jij teveel wortels eet wordt je ook oranje, het eerste ga je het zien aan je handpalmen
quote:Op zondag 8 maart 2015 02:22 schreef vaduz het volgende:
Iets is beter dan niets, wie het kleine niet eert..
ik was effe piesenquote:Op zondag 8 maart 2015 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik eet niet zoveel wortels, helpen die ook echt voor de ogen?
Nee, en zeker niet van een worteltjequote:Op zondag 8 maart 2015 02:27 schreef chufi het volgende:
Ogen worden niet gauw zomaar beter volgens mij ...
Ben verziend met -5 ofzo en heb voordeel dichtbij wanneer ik over de bril heenkijk.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was effe piesen![]()
eh... weet niet, iets met vitamine A ofzo, maar als je slechte ogen hebt betwijfel ik of ze er beter van worden
Leesbril waardig of bifocal Pietquote:Op zondag 8 maart 2015 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben verziend met -5 ofzo en heb voordeel dichtbij wanneer ik over de bril heenkijk.
Ik heb me vorig jaar een bril laten aanmeten omdat de oogarts dat zei, maar ik kan er niet doorquote:Op zondag 8 maart 2015 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben verziend met -5 ofzo en heb voordeel dichtbij wanneer ik over de bril heenkijk.
Dat is niets .... Wees blij op je leeftijdquote:Op zondag 8 maart 2015 02:31 schreef FANN het volgende:
Maar was 1 en 1,5 of zoiets, dus niet zoveel... voor veraf, dichtbij zie ik héél scherp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |