5km op EK Allround:quote:Op zondag 8 maart 2015 18:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Bertje heeft Njatun net niet zien schaatsen ofzo. "Geen concurrentie".
Spaar Select Goden.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:54 schreef DeeBee het volgende:
Jacco Jan, lekker vriendjes met dr. Nikkels.
moet toch kunnenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:55 schreef marcodej het volgende:
Jacco Jan Leeuwangh die een wereldrecord rijdt. Prima.
Dat.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:56 schreef Wombcat het volgende:
Altijd zo irritant "we gaan nu over naar NPO3", schakel je op dat moment, is daar nog reclameZeg dat dan pas als die zender idd in de lucht is
In zijn dromen ja, hij rijdt nietquote:Op zondag 8 maart 2015 18:58 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Op weg naar een WR, deze man.
Net zo raar als een biatleet die geen Duits kanquote:Op zondag 8 maart 2015 18:57 schreef Evertjan het volgende:
een schaatser die geen Nederlands kan wat is dit voor onzin
Klopt. Gewoon een zeer goede tijd, terwijl de rest bagger rijdt, op Sablikova na dan die ook hier bewezen heeft prima in vorm te zijnquote:Op zondag 8 maart 2015 19:00 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan zo langzamerhand niet meer tegen uitspraken als "Njatun rijdt voor haar doen een wereldrecordtijd"
De Deut heeft invloed op de rest van de analisten zo te zien.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:00 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan zo langzamerhand niet meer tegen uitspraken als "Njatun rijdt voor haar doen een wereldrecordtijd"
Er zijn 2 mogelijkheden: of een WR of tegenvallen, want zijn 1:43.3 in Thialf schept verwachtingen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:03 schreef heywoodu het volgende:
Yuskov gaat teleurstellen op de 1500m denk ik.
Dat zou lachen zijn, iedereen zit naar Kramer en Yuskov te kijken, wordt Pedersen kampioen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:02 schreef Max23 het volgende:
Ik vind Pedersen trouwens erg gevaarlijk. Die rijd denk ik een betere 10km dan Yuskov. Als hij ook die anderhalve seconde op Kramer pakt, wordt dat nog leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |