Nou, dat ze zo in zou storten had ik niet verwacht.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:42 schreef MiLalaa het volgende:
Whooop wat goed van Njatun!
Jammer dat Richardson zo instortte maar was te verwachten
Dat is niet eens heel onrealistisch nee.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:43 schreef Max23 het volgende:
Wüst moet 8,6 seconden goedmaken op Richardson. Dat kan nog best trouwens.
Njatun trouwens 13,76. Dat zie ik ook nog zelfs wel gebeuren met Richardson die helemaal uitgeput isquote:Op zondag 8 maart 2015 18:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is niet eens heel onrealistisch nee.
Makkelijk.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:43 schreef Max23 het volgende:
Wüst moet 8,6 seconden goedmaken op Richardson. Dat kan nog best trouwens.
Normaal gesproken zou dat makkelijk moeten kunnen idd. Al is Wust nu ook niet in al te beste vorm, maar Richardson heeft nog nooit een 5 km gereden en die moeten ze eerst aan de beademing leggen, denk ik zo.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is niet eens heel onrealistisch nee.
Nouja ze startte wel heul hard.. En ze is al niet meer in topvorm. En ti's toch net iets langer dan sprint..quote:Op zondag 8 maart 2015 18:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, dat ze zo in zou storten had ik niet verwacht.
Vintage Herbert. Want Richardson werd niet ingehaald uiteindelijk.quote:
Haperingen/blokjes/storing? Dat had ik namelijk ook net, 2 keer.quote:
Ja, dan ligt het dus niet aan mijquote:Op zondag 8 maart 2015 18:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haperingen/blokjes/storing? Dat had ik namelijk ook net, 2 keer.
Die heeft alleen geen goede 5kmquote:Op zondag 8 maart 2015 18:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Bertje heeft Njatun net niet zien schaatsen ofzo. "Geen concurrentie".
Moet ze 5 seconden pakken op Wust, dat wordt lastig.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:51 schreef Montov het volgende:
Njatun.
Kan nog zilver pakken in het eindklassement achter Sablikova.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |