quote:Leuke grap A-dri-aan. Ha ha ha.
Op donderdag 7 november 2002 11:29 schreef CloudBox het volgende:
Als hij slaapt hand in bak warm water
scheerschuim op zijn handen doen als hij slaapt en dan met een grassprietje zijn neus kriebelen
(heb deze tijdens mijn vakantie goed uitgevoerd gezien, gast onder de douche vandaan gesleurt en op het balkon gezet, in een redelijk drukke straat)
quote:Of gewoon met alle jongens recht in zijn slapende gezicht spuiten
Op donderdag 7 november 2002 11:50 schreef Splackavellie het volgende:
je aftrekken, het kwakje op iemands hand smeren, en dan hem met een veer op zn neus kietelen
Ik heb deze grap wel eens op tv gehoord. John de Wolf (de ex feyenoorder) heeft hem een keer bij een vriend van hem uitgehaald...
Of het nu nog vrienden zijn weet ik niet!!
quote:
Op donderdag 7 november 2002 11:51 schreef CloudBox het volgende:[..]
Of gewoon met alle jongens recht in zijn slapende gezicht spuiten
quote:
Op donderdag 7 november 2002 11:51 schreef CloudBox het volgende:[..]
Of gewoon met alle jongens recht in zijn slapende gezicht spuiten
quote:Dit is de enige die een beetje fatsoenlijk is. De rest zijn allemaal van die middelbare school grappen (al weet ik niet hoe oud topicstarter is). Die zijn niet grappig, en al helemaal niet bij de gene bij wie je ze uitvoert. Bovendien gebeuren die zo vaak, dus onvergetelijk zijn ze niet.
Op donderdag 7 november 2002 11:52 schreef silver-surfer het volgende:
Koop een bivakmuts en laat 1 of meerdere van jullie 's nachts doen alsof hij een inbreker is!! Zwarte kleren aan enzo..
Beetje lawaai maken ... maten worden (dronken als ze zijn) beetje wakker... en ze schrikken zich het ape lazarus!!!Ik heb deze grap wel eens op tv gehoord. John de Wolf (de ex feyenoorder) heeft hem een keer bij een vriend van hem uitgehaald...
Of het nu nog vrienden zijn weet ik niet!!
[Dit bericht is gewijzigd door piere op 07-11-2002 12:38]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |