Het is niet de bedoeling dat we gaan spammen he. Anders kan ik wel even een abo nemen en een botje schrijven...quote:
Ja hoor, ik zit ook meer richting Fielaks dan Kingstownquote:Op zondag 8 maart 2015 19:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Mag ik dan bij de kleine kinderen horen?
't ergste.. 't is een mod.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:11 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat we gaan spammen he. Anders kan ik wel even een abo nemen en een botje schrijven...
Leuk voor de TVSC om het record van 40+ te verbrekenquote:Op zondag 8 maart 2015 19:11 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat we gaan spammen he. Anders kan ik wel even een abo nemen en een botje schrijven...
Klinkt goedquote:Op zondag 8 maart 2015 19:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Leuk voor de TVSC om het record van 40+ te verbreken
Het is wel spammenquote:Op zondag 8 maart 2015 19:11 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
quote:
Nou.. kom maar op met dat scriptjequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ben jij de fylax van dit topic?quote:
Posten om het postenquote:
Hij linkt naar de weblog.. Weblog != frontpage.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:13 schreef Fylax het volgende:
Nu ook op de Frontpage.
Doe mee met de recordpoging!
http://frontpage.fok.nl/w(...)de-recordpoging.htmlquote:Op zondag 8 maart 2015 19:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij linkt naar de weblog.. Weblog != frontpage.
Denk dat je dat kunt vergetenquote:Op zondag 8 maart 2015 19:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moet Fylax even een abo voor me regelen
not impressedquote:Op zondag 8 maart 2015 19:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/w(...)de-recordpoging.html
Omdat je dan z'n concurrent bentquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Iedereen die meer dan 1 post post op een dag is een concurrent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |