En natuurlijk heb ik Ruby & Emerald weapon verslagen.
En als er een geheime char zou moeten komen zou dat uiteraard ZACK zijn! En dat we dit keer ook Sephriots summon kunnen krijgen (super nova toch?) Ik ben blij!
quote:/off
Op dinsdag 10 december 2002 15:43 schreef Frits het volgende:
OMG! Als dit waar is........WOW!!!En natuurlijk heb ik Ruby & Emerald weapon verslagen.
En als er een geheime char zou moeten komen zou dat uiteraard ZACK zijn! En dat we dit keer ook Sephriots summon kunnen krijgen (super nova toch?) Ik ben blij!
Maar die 3e LOL
quote:Check dan nog maar eens goed want die eerste 2 links zijn het beste. Ik kon ze al. Ze zijn fantastisch.
Op woensdag 11 december 2002 01:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De eerste 2 links doen het niet...Maar die 3e
LOL
Gewoon ff3spoof3 invullen in de url werkt niet
quote:Das idd een flinke baard ja.
Op woensdag 11 december 2002 18:37 schreef wc-eend het volgende:
hebben jullie al gehoord van dat FF X - 2 er komt een vervolg op deel 10, met yuna in de hoofdrol, heb een artikel erover gelezen in het amerikaanse blad PSM, schijnt best anders te worden, de wereld is 2 jaar na sin's dood, de mechanica is weer aardig actief en yuna gebruikt nu guns ala tomb raider, zal effe op inet linkje zoeken..
quote:deel 3 komt deze kerst...
Op woensdag 11 december 2002 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cool(ze oen het nu wel) maar waar is deel 3?
Gewoon ff3spoof3 invullen in de url werkt niet
COOL !
deez is ook wel lache http://www.newff.com/news/000160.html
linkje naar pittige screenshots van FF-X2
[Dit bericht is gewijzigd door Mastermaus op 14-12-2002 01:20]
quote:Whoehahahahaha,....prachtig !
Op zaterdag 14 december 2002 14:49 schreef Mastermaus het volgende:
yeah die is droog aw wight, hier om er direct te weze: http://www.weebl.jolt.co.uk/ff7.htm
"Paine (of Pine) is zoals in de openingspost al aangegeven het derde speelbare karakter dat al door Square bevestigd was, maar hoe ze er precies uit zou zien was nog onbekend...tot nu toe! Wat achtergrond info: Paine is de oprichtster van de groep sphere hunters waar Yuna en Rikku zich bij aansluiten, ze spreekt vloeiend Al Bhed maar is (zover bekend) geen Al Bhed. Haar 'sidestory' is dat ze op zoek is naar haar verleden wat dat ook moge betekenen. Geruchten en speculaties te over die geloven dat Paine de dochter is van Auron, hoewel ze dan nu ongeveer 16 zou moeten zijn maar ik vind dat ze er toch ouder uitziet dan 16."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |