quote:Die zullen gaan heersen ja, maar ik blijf toch iets met PSone en Square houden. Tis te cool......vooral VII !
Op vrijdag 29 november 2002 00:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wacht op de Nintendo Final Fantasies!
Ik heb zojuist via ebay een deel uit de Final Fantasy reeks gekocht voor een bedrag van 52,50, inclusief verzenden.
Het betreft Final Fantasy 1 voor de NES
Ik ga nu even een vreugde dansje doen!
*vreugde dansje doet*
YAAHHOOOOOOOOOOOOOOOOOoo
LALALALALALALA
*door draait
quote:Cool man. Maar je hebt ook nog eens een NES ?
Op vrijdag 29 november 2002 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil even een mededeling doenIk heb zojuist via ebay een deel uit de Final Fantasy reeks gekocht voor een bedrag van 52,50, inclusief verzenden.
Het betreft Final Fantasy 1 voor de NES
Ik ga nu even een vreugde dansje doen!
*vreugde dansje doet*
YAAHHOOOOOOOOOOOOOOOOOooLALALALALALALA
*door draait
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 15:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb FFVII toen ik hem had minstens 6 maanden achter mekaar gespeeld ,gewoon zo lang.Terwijl de meeste al andere spellen speelde zat ik gewoon nog achter FFVII
Nu nog
quote:Ja, ik heb alle Nintendo consoles op de *kuch Virtual Boy *kuch* na
Op zaterdag 30 november 2002 00:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
Cool man. Maar je hebt ook nog eens een NES ?
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ja, ik heb alle Nintendo consoles op de *kuch Virtual Boy *kuch* na
En ik heb toen maar meteen mijn lijstje met andere must haves gegeven, en hij zou "kijken wat ie kon regelen'
Final Fantasy Tactics Advance -- Game Boy Advance
Chocobo Land -- Game Boy Advance
Final Fantasy X-2 -- PlayStation 2
Hanjuku Hero Vs. 3D -- PlayStation 2
Kingdom Hearts Final Mix -- PlayStation 2
There will also be one more unannounced game on display -- perhaps Final Fantasy Crystal Chronicle for GameCube, or a project that has yet to be unveiled. Look forward to further updates as the event draws closer.
Wou die niet doen
omdat hij er nostalgische waarde aan hechte, terwijl die het nooit speelt
quote:niet alle nee, maar wel de FF reeks. alleen FF7 kan ik dus niet spelen.:(
Op woensdag 4 december 2002 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is een investering, je kan me niet wijsmaken dat jij al je spellen ook nog speelt ?!
ff doorzoeken dus
als FF7 geremaked zou worden dan vraag ik me af of ze cid dan ook een stemmetje geven (aangezien hij bijna altijd @$^^%& zegt )
[Dit bericht is gewijzigd door Mastermaus op 07-12-2002 00:41]
Nu square een game met Disney heeft gemaakt mogen ze wel wat acteurs regelen via Disney
FF7,
Ik heb hem toendertijd gekocht voor de PC, mede door de hype die er was rond de PS2 versie. In eerste instantie vond ik er geen hol, ook had ik het erg druk met tentamens. Ik heb het spel toen laten liggen en ben verder gegaan met UT. Voor de zomer toch maar weer eens geprobeerd, en na zo'n uurtje spelen begon ik pas echt in het verhaal te komen en het vechtsysteem door te krijgen. En voordat ik het wist was de zomervakantie voorbij.
Door het plezier dat ik aan FF7 heb beleefd heb ik toen ook besloten om een PSX te kopen. Hetgeen ervoor gezorgd heeft dat ik games als Gran Turismo, Resident Evil, Crash Bandicoot (Racing) en Metal Gear Solid heb ontdekt.
Moraal van dit verhaal: als ik hem als warez had gehad had ik waarschijnlijk niet doorgezet en had ik heel FF7 nooit gespeeld (en FFX dus waarschijnlijk ook niet) en zo een paar van mijn all-time mooiste gameservaringen gemist. Misschien was ik er zelfs nooit achter gekomen dat mijn voorkeur toch echt naar consoles uitgaat! Brrrrrr...
ps.... wat voor haarversteviger zou Cloud gebruiken denk je? ik heb zelf geprobeerd mn haar ook zo te doen maar t valt telkens naar beneden
[Dit bericht is gewijzigd door Mastermaus op 07-12-2002 00:50]
quote:Knights of round --> mime
Op zaterdag 7 december 2002 00:34 schreef Mastermaus het volgende:
wat ook zo leuk is dat als je em weer overnieuw speelt je telkens betere strategien tegenkomt om je materia te beter te verdelen
ik speel em nu pas voor de 2e keer (ik had em indertijd een keer van iemand geleend en nu hebk em gekocht)
[Dit bericht is gewijzigd door X.T.C op 07-12-2002 00:58]
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 00:48 schreef X.T.C het volgende:[..]
Knights of round --> mime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |