quote:Yuffie is juist de leukste van de drie, lekker brutaal, en ze zeikt niet de hele tijd
Op zondag 10 november 2002 21:18 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik hoop dat ze Aeris dit keer wel laten leven en die irritante Yuffie maar doodgaat of Tifa of laat die Cloud maar eens doodgaan, maar dan moeten ze waarschijnlijk heel het verhaal met name het einde herzien...
Bij een sequel moeten ze opletten niet de almachtige sfeer van VII te slopen. Toch denk ik dat ze wel voorzichtig zijn hoor. Ze weten wat er op het spel staat.
quote:Weet je misschien waar ik Final Fantasy VII voor de PSone kan krijgen, ik heb het spel op de PC gehad maar ik wil alle delen hebben die op de playstation zijn uitgekomen, alleen VII ontbreekt nog.
Op donderdag 7 november 2002 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
Deel 1: Algemeen Final Fantasy topic
[..]
quote:Probeer FutureZ. even of ander Dimplus.
Op maandag 11 november 2002 11:50 schreef PoTTTenkijker het volgende:[..]
Weet je misschien waar ik Final Fantasy VII voor de PSone kan krijgen, ik heb het spel op de PC gehad maar ik wil alle delen hebben die op de playstation zijn uitgekomen, alleen VII ontbreekt nog.
quote:
Op zondag 10 november 2002 21:18 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik hoop dat ze Aeris dit keer wel laten leven en die irritante Yuffie maar doodgaat of Tifa of laat die Cloud maar eens doodgaan, maar dan moeten ze waarschijnlijk heel het verhaal met name het einde herzien...
quote:*Mee eens is*
Op maandag 11 november 2002 14:27 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
![]()
Kom op zeg...
Aeris moet ook in een eventuele remake dood. Tis niet anders. Dat maakt FFVII .......
quote:Ik vond de naam Chocobo toch leuker
Op maandag 11 november 2002 14:34 schreef Leec het volgende:[..]
*Mee eens is*
Aeris moet ook in een eventuele remake dood. Tis niet anders. Dat maakt FFVII .......
quote:Ker ! ,.... Chocobo is dood... Er moest altijd al een nieuwe komen ! En ook Leec zal jouw FF kennis aanbidden hoor
Op maandag 11 november 2002 21:10 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ik vond de naam Chocobo toch leuker
quote:Ik zal nou noooooooooit een kloon nemen
Op maandag 11 november 2002 21:34 schreef Leec het volgende:[..]
Ker ! ,.... Chocobo is dood... Er moest altijd al een nieuwe komen ! En ook Leec zal jouw FF kennis aanbidden hoor
quote:Kan je dan wel een Chocobo icoontje nemen?
Op maandag 11 november 2002 21:34 schreef Leec het volgende:[..]
Ker ! ,.... Chocobo is dood... Er moest altijd al een nieuwe komen !
quote:FF tussendoor Ker,.......jouw icon Heerst
Op maandag 11 november 2002 21:59 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ik zal nou noooooooooit een kloon nemen
quote:Bij deze Ketel
Op maandag 11 november 2002 22:37 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Kan je dan wel een Chocobo icoontje nemen?
quote:Zwaar offtopic nu,.........Chocobo is zelfs terug !
Op dinsdag 12 november 2002 09:21 schreef Leec het volgende:[..]
Bij deze Ketel
Final Fantasy VII-2 info:
"A sequel to FFVII?" comments Kitase while laughing. "In truth, there are many who'd like to make such a game, Nomura, who's working on Kingdom Hearts Final Mix, included. Many of the Square staff participated in the development of FFVII, and the memories are strong. Additionally, expressing the world of FFVII using today's technology would certainly be interesting (laughs).
"However, FFVII still has many fans," he continues. "We couldn't make a bad product (laughs)."
Continuing in response to the question of his team's plans for the term beginning April of 2003 (FFX-2 comes out in March), Kitase says, "Our plans are not yet set for the coming term. Whether we'll work on a brand new title or a sequel to a title that we already have I don't know yet, but I'd personally like to make something new."
So, to recap, Kitase laughs a lot and many of the Square staff has interest in a sequel to FFVII while Kitase himself is more interested in working on something new. The majority of Kitase's R&D 1 staff worked on FFVII, though, so if were were to see a FFVII-2 (a game which, we fear, would almost certainly feature a love sequence involving Tifa and and jive-talkin' Barret), Kitase and his team would be the likeliest source.
quote:Hahahahaha,... wat ben ik toch gek op je ! Het heerst idd.
Op dinsdag 12 november 2002 18:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
FFVII ruled zo
quote:Toen ik dat filmpje zag met die muziek en waar je dus die Omnislash(waar Cloud & Sephiroth elkaar aankijken) doet dacht....wat een spel!
Op dinsdag 12 november 2002 22:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hahahahaha,... wat ben ik toch gek op je ! Het heerst idd.
quote:Ik heb die PU zelf maar toch leuk om te zien
Op dinsdag 12 november 2002 23:58 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik las in een ander topic een post van Ker over de FFVII review van de PU en inscannen ofzo. Ik wist niet precies of hij hem wilde ingescannen of ingescand wilde zien. Ik heb 'm toch maar ingescanned voor iedereen die het wil lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |