quote:eh...? singer? wordt dat STR +2, DEF -2, CHARISMA +5,
Op maandag 23 december 2002 14:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
FFX-2 Jobclasses:Singer
en met lead bedoelde ik ook echt het poppetje wat je het hele spel speelt, dus als je ermee op de world map komt dat je dan dat poppetje ziet bv
quote:
Op maandag 23 december 2002 16:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]
![]()
Kan ik die niet van jou kopen ?
quote:Ehh ,deze is van MrRudi (game maker)
Op maandag 23 december 2002 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb hem ook, alleen zonder doos en boek
![]()
Kan ik die niet van jou kopen ?
"Chances are that most people haven't heard of this four-part OAV (Original Animation Video) series which made it to US shores in 1994. The story of the anime, called "Final Fantasy: Legend Of The Crystals", is based on that of FF5. However, the director of the anime is Rin Taro; the rest of the credits have nothing to do with the main FF series. My impression is that Hironobu Sakaguchi and Nobuo Uematsu had veto power for this production, but no active hand in it. Therefore, it's not technically a FF production. However, since the anime does follow the FF world fairly well, I've included it in this site."
[Dit bericht is gewijzigd door Mastermaus op 24-12-2002 20:39]
quote:Ja ,een erg leuk spel.
Op woensdag 25 december 2002 15:14 schreef chuckie het volgende:
Even een vraagje van een echte game-leek. Ik heb voor mijn zoon van 11 jaar het spel FF 6 gekocht voor PSX voor 16 euro. Hij had bij een vriendje weleens FF7 gespeeld en nu was hij wat teleurgesteld over de graphics. Is het nou een leuk spel of niet??????
Ik heb wel al wat in dit topic gelezen, maar ik snap soms echt niet waar jullie het over hebben hoor, sorry maar het ligt ongetwijfeld aan mij.
Dus als jullie als doorgewinterde gamers mij advies kunnen geven ben ik hardstikke blij. Alvast bedankt.
FFVII Tifa
ff nog een vraagie over VII nog, ik ben nou weer bezig nl (tegelijkertijd met kingdom hearts) ik ben nou bij het gedeelte dat je die rondvliegende ultimate weapon moet vinden, hoe hebben jullie dat gedaan? gewoon rondvliegen of op een punt blijven staan? ik heb gehoord dattie vaak boven mako reaktors komt ik weet dattie daarboven wel stil blijft staan soms, en maakt het echt uit als je er tegenaan vliegt?
[Dit bericht is gewijzigd door Mastermaus op 25-12-2002 22:31]
quote:Ultima Weapon!
Op woensdag 25 december 2002 22:46 schreef X.T.C het volgende:
Hij vliegt de gehele tijd rond dacht ik maar stopt soms op bepaalde punten. Boven Nibleheim, in de buurt van mideel, bij condor en boven zo'n meer dat omringt is door bergen. Tenminste als ik het me goed herinner. En als je hem eenmaal hebt gevonden niet meer verliezen
quote:Nee niks helaas, was eigenlijk een antwoord op de post boven mij.
Op woensdag 25 december 2002 22:51 schreef nikanoru het volgende:[..]
Ultima Weapon!
Heb ik nu de koelkast?
quote:WTF!!!1 Dat laatste stukkie stond eerst niet in die post.
Op woensdag 25 december 2002 22:53 schreef X.T.C het volgende:[..]
Nee niks helaas, was eigenlijk een antwoord op de post boven mij.
quote:Welke bedoel je ?
Op woensdag 25 december 2002 23:22 schreef Wez het volgende:
Komt het ook uit op de PC?
quote:FF7 remake natuurlijk. Jammer dat ik FFX nog niet echt in de winkels zie liggen voor de PC
Op woensdag 25 december 2002 23:26 schreef X.T.C het volgende:[..]
Welke bedoel je ?
quote:Ben het eigenlijks wel met je eens. Maar ik ga niet om FF een nieuwe console halen, kost me te veel. En gezien ik al een PC heb, heb ik toch liever dat het voor de PC uit komt.
Op woensdag 25 december 2002 23:49 schreef X.T.C het volgende:
Denk het niet eerlijk gezegd. Vind ook niet dat de FF serie op de pc thuishoort, kan niet uitleggen waarom, maar is gewoon anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |