Lijk me niet...toen Wust won was het verschil vaak minstens een seconde.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:21 schreef Montov het volgende:
Heeft Wust al een keer van Sablikova gewonnen met maar een halve seconde voorsprong op de 500m?
Die geldt niet bij bergritten hooglandbanenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We missen alleen nog de minuut per 10km regel.
Idd. Ik zit trouwens stiekem klaar voor het vader van Voeckler zeilboot verhaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:48 schreef Falco het volgende:
Weer zo'n ouderwetse Russische en schrijnende Herbert-anekdote, jaja.
Herbert is in topvorm nadat hij een week spoorloos was.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:48 schreef Falco het volgende:
Weer zo'n ouderwetse Russische en schrijnende Herbert-anekdote, jaja.
Opvallend dat de meeste vrouwen met SLC tijden er niet aankomen... Is misschien toch nog net een klein tikje sneller.quote:
SLC ligt ook een paar 100 meter hoger dan Calgary..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:55 schreef Roceco het volgende:
[..]
Opvallend dat de meeste vrouwen met SLC tijden er niet aankomen... Is misschien toch nog net een klein tikje sneller.
ik denk het niet eigenlijk gezien het beginquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:00 schreef Max23 het volgende:
Ik denk dat Christ een goede tijd gaat neerzetten
Ze versnelt wel mooi naar 31.8 en 31.7quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik denk het niet eigenlijk gezien het begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |