twitter:MvG180 twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 16:05:42Well Played to Paul hogan, Tonight another game. Draw Will be on itv4 soon. Looking forward to it! #UKOpenDarts reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:12 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MvG180 twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 16:05:42Well Played to Paul hogan, Tonight another game. Draw Will be on itv4 soon. Looking forward to it! #UKOpenDarts reageer retweet
Hopelijk wordt Wade eruit geknikkerd.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:21 schreef Max23 het volgende:
DevonGod wint met 9-6 van Caven![]()
Nu alleen nog Wade-Aspinall die nu live wordt uitgezonden en dan de loting
Door wie? Zijn vriendin?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:22 schreef icloud het volgende:
Hoor ik goed dat player wade definitief aan de ketting is gelegd?
Dat had ik nooit verwacht van wadequote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, ze waren nu al een tijd verloofd toch
Zoveel schijnt hij nu ook weer niet hebben, hij heeft een dure smaakquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hoop voor Wade dat hij trouwt met huwelijkse voorwaarden.
In totaal heeft hij bijna 2 miljoen verdiend met pijltjes gooien. Als hij nu geen half miljoen pond meer heeft dan heeft ie dus behoorlijk zitten brassen met zijn geld.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:27 schreef icloud het volgende:
[..]
Zoveel schijnt hij nu ook weer niet hebben, hij heeft een dure smaak
Geen idee wat hij precies heeft, maar hij weigert een standaard hotel kamer, moet altijd enorm groot zijn, hij eist in bepaalde periodes persoonlijke bediening op zijn kamer, groot fan van het hilton. Prive chauffeur in bepaalde periodes.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
In totaal heeft hij bijna 2 miljoen verdiend met pijltjes gooien. Als hij nu geen half miljoen pond meer heeft dan heeft ie dus behoorlijk zitten brassen met zijn geld.
Als meer meiden dit zouden weten zouden alle WAG's een darter uitzoeken xDquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Geen idee wat hij precies heeft, maar hij weigert een standaard hotel kamer, moet altijd enorm groot zijn, hij eist in bepaalde periodes persoonlijke bediening op zijn kamer, groot fan van het hilton. Prive chauffeur in bepaalde periodes.
Ik hoorde de commentator vertellen dat hij tijdens een wk een kamer heeft gehuurd ter grote van de hele verdieping.
Sommige andere darters liggen met zijn vieren op een kamer, wade claimt dat hij ruimte nodig heeft in verband met zijn ziekte, in te kleine kamers ontwikkeld hij depressies, negatieve gedachten en alles wat daar bij hoortquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Als meer meiden dit zouden weten zouden alle WAG's een darter uitzoeken xD
Lijkt mij ook verschrikkelijk aan een profvoetballer zijn, bijna alle vrouwen die je date zijn het om je geld te doen.
Interessant om te horen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Geen idee wat hij precies heeft, maar hij weigert een standaard hotel kamer, moet altijd enorm groot zijn, hij eist in bepaalde periodes persoonlijke bediening op zijn kamer, groot fan van het hilton. Prive chauffeur in bepaalde periodes.
Ik hoorde de commentator vertellen dat hij tijdens een wk een kamer heeft gehuurd ter grote van de hele verdieping.
Ik weet niet in hoeverre samy daar invloed op heeft, ik weet dat hij dit jaar in een redelijk normaal appartement is verbleven.quote:
Misschien betaalt zijn ziektekostenverzekering mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:37 schreef icloud het volgende:
[..]
Sommige andere darters liggen met zijn vieren op een kamer, wade claimt dat hij ruimte nodig heeft in verband met zijn ziekte, in te kleine kamers ontwikkeld hij depressies, negatieve gedachten en alles wat daar bij hoort
Ik vond zijn vorige vriendin een stuk leuker.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre samy daar invloed op heeft, ik weet dat hij dit jaar in een redelijk normaal appartement is verbleven.
Foto?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik vond zijn vorige vriendin een stuk leuker.
Ik weet niet hoe het in de uk is geregeld, maar ik vermoed dat zij niet mee betalen aan een king suite of een presidental suite.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:49 schreef polderturk het volgende:
[..]
Misschien betaalt zijn ziektekostenverzekering mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |