Ik persoonlijk zou er iig in nog geen honderd jaar mee naar sbs6 stappen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:35 schreef feyenoorder64 het volgende:
dat zeg jij met weinig info. mocht jij ooit in onze situatie komen dan ben ik benieuwd hoe je er mee omgaat
Je zei vanmiddag ook dat je het hierbij zou laten, dus echt veel waarde hoeven we aan jouw woorden niet te hechten. Opgelost slotje.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:32 schreef feyenoorder64 het volgende:
zoals ik hiervoor al zei reageer ik niet op puistenkopjes die op hun zolderkamer in het donker lekker zitten te kloten. dus ook niet op jou bloedende doos
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:15 schreef feyenoorder64 het volgende:
ik laat het hierbij. succes met je forum
Nope. Vind Alberto een toffe gozer, maar hij is de laatste die ik zou bellen als ik een probleem hadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:43 schreef NotYou het volgende:
Puike OP.
[..]
Ik persoonlijk zou er iig in nog geen honderd jaar mee naar sbs6 stappen.Of zeg ik nu iets heel geks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
Dus als ik het goed begrijp is sbs6 niet je favoriet maar Peter R. de Vries zat er eerder ook dus ga je naar Alberto Stegeman? (Die al jaren typische sbs6-programma's maakt voor - jawel - sbs6..)quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:11 schreef feyenoorder64 het volgende:
en not you. je stapt niet naar sbs. je stapt naar het bedrijf van de heer stegeman. en hij verkoopt zijn programma aan een zender. sbs is ook zeker niet mijn favoriet maar ook peter r de vries heeft daar gezeten en die sla ik een stuk hoger aan
Liever wat geld kwijt dan in een sensatiezoekend tv programma komenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:18 schreef feyenoorder64 het volgende:
alles kan. en alles kost bakken met geld.
Bedankt papaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:20 schreef feyenoorder64 het volgende:
ik ben blij dat jij altijd de juiste keuzes maakt.
Whut? Je (dochter) wordt al jaren gestalkt maar daar huur je geen professionals voor in vanwege de kosten? Ik snap dat je niet zwemt in het geld maar na zoveel tijd lijkt me dat geen slechte investering.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:18 schreef feyenoorder64 het volgende:
alles kan. en alles kost bakken met geld.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:33 schreef feyenoorder64 het volgende:
och, nog zo'n betweter. en je weet hoe het werkt. boeven vang je met boeven. je moet iemand hebben die net als de dader de regels wil overtreden. en daar zijn er niet zoveel van
Hoezo nou weer betweterquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:33 schreef feyenoorder64 het volgende:
och, nog zo'n betweter. en je weet hoe het werkt. boeven vang je met boeven. je moet iemand hebben die net als de dader de regels wil overtreden. en daar zijn er niet zoveel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |