Mag hopen dat het een Emilia Clarke look-a-like is.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
mag vedomme ewl een lekker wijf zijn voor 12k
Hoe kom je daar bijquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je had afgesproken waar hun bij waren zeg je?
dat staat er nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je had afgesproken waar hun bij waren zeg je?
Laat maarquote:
Bedankt Spuit 11quote:
zakenmannetjes doen dat nog wel eens bij zakendiners, zo'n vrouwtje hurenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:02 schreef Fok-it het volgende:
Oh 140 euro per uur. Dat valt wel mee. JR houdt het toch niet langer uit zonder paniekaanval
24 uur in een dag Fok-itquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:02 schreef Fok-it het volgende:
Oh 140 euro per uur. Dat valt wel mee. JR houdt het toch niet langer uit zonder paniekaanval
Hoe veel wil je er hebben dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:04 schreef Etsu het volgende:
Ik zou zo'n homogigolo wel willen proberen eigenlijk. Maar die zijn er bijna niet. En drempel is ook best hoog denk ik.
Zijn er denk ik genoeg hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:04 schreef Etsu het volgende:
Ik zou zo'n homogigolo wel willen proberen eigenlijk. Maar die zijn er bijna niet. En drempel is ook best hoog denk ik.
Hoezo dat dan? De wanhoop nabij?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:04 schreef Etsu het volgende:
Gewoon gezelschapquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zakenmannetjes doen dat nog wel eens bij zakendiners, zo'n vrouwtje huren
niet eens voor seks
echt raar.
Niet die er goed uit ziet en niet zoveel voor vraagt. En beetje van mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn er denk ik genoeg hoorWaarom zou je dat willen proberen dan?
Of om indruk te maken inderdaad op businessrelatiesquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zakenmannetjes doen dat nog wel eens bij zakendiners, zo'n vrouwtje huren
niet eens voor seks
echt raar.
Als ik echt wanhopig ben zou ik dit best eens doenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.upclassinternational.com/nl/photos/Jolene
Ik neem deze.
En dan zing ik de hele dag Jolene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |