abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:53:20 #1
99066 Jiggle
twijfelt zelden
pi_150347114
Heel irritant, als ik in de Windows Verkenner iets bijv. wil zippen of openen met een bepaald bestand, dan doe ik een rechtermuisklik op het bestand en dan verschijnt er een menuutje met oa 'Openen', 'Bewerken', 'Kopiëren' etc.
Om de een of andere reden kom ik soms in een modus waarin dat menuutje steeds binnen een halve seconde of wat verdwijnt. Lijkt wel alsof er iets gepostbackt wordt waardoor hij steeds reset ofzo.
Als ik de laptop opnieuw opstart gaat het weer goed, maar zodra ik wat langer bezig ben trigger ik het blijkbaar op de een of andere manier weer.

Iemand ideeën wat er aan de hand is? Google didn't help so far..
pi_150355143
Gebruik je de touchpad van je laptop of een externe muis? Controleer eerst eens of er niet gewoon vuil onder de knopjes zit. Overigens is het met een externe muis handig om eens een andere USB-poort te proberen, daar kan het probleem namelijk ook in zitten. Ook kun je proberen een andere muis aan te sluiten.

Als het je touchpad is (en het ligt niet aan vuil), zou je eventueel de driver opnieuw kunnen installeren. Deze kun je vaak terugvinden op de website van de fabrikant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')