abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 12:04:40 #1
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_430946
Toen Ed afgelopen donderdag stoer deed door te blijven terwijl hij weg moest, vond ik hem alleen maar gaaf. Toen hij zijn standpunten zaterdag nog eens uiteen zette en refereerde aan Lennon en Luther King, vond ik dat verdacht maar ik gaf hem het voordeel van de twijfel.

Gisteravond, bij Barend & Van Dorp, spatte de zeepbel dan toch definitief uiteen. Ed was hier te gast maar wist zich niet anders te profileren dan als een stotterende patheticus met een te groot ego, die op een onthutsend zielige manier op zoek was naar aandacht. Er bleef niets van hem over. Zelfs onder de dommige vragen van de clowns der serieuze journalistiek hield hij geen stand.

Ik heb besloten dit hoofdstuk te sluiten en geen woord meer vuil te maken aan deze windbuil. Weg ermee.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_430958
quote:
Op 31 oktober 2000 12:04 schreef Ringo het volgende:
Ik heb besloten dit hoofdstuk te sluiten en geen woord meer vuil te maken aan deze windbuil. Weg ermee.
Lijkt me duidelijk een verzoek tot een slotje
I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 12:12:25 #3
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_430968
En al uitvoerig besproken in het topic:

'Zometeen ED in Barend en Van Dorp'

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 12:20:12 #4
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_430986
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')