Als een topic al meer delen heeft, dan moet je op "open niew deel" klikken en dan wordt automatisch ook de oorspronkelijke OP meegenomen. Jij hebt wrs op "nieuw topic" geklikt. Karina kan dit trouwens wel fixen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Uit de reeks? Sorry de OP lukte inderdaad niet echt.
Ow wist ik niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als een topic al meer delen heeft, dan moet je op "open niew deel" klikken en dan wordt automatisch ook de oorspronkelijke OP meegenomen. Jij hebt wrs op "nieuw topic" geklikt. Karina kan dit trouwens wel fixen.
Dementie heet datquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoevaak dat in 40+ geroepen wordt, dus je bent helemaal ingeburgerd nu!
Nouja, oefenen om zo snel mogelijk te zijn is het idee he, posten kan iedereen welquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet dit ook in recordtijd?
Dan is het een faal
Ik zal de klacht achter neerleggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:36 schreef D. het volgende:
Dit is geen oefenen, dit is gewoon postkrikken
voor snel posten kan je het beste zoveel mogeljk mensen met een ABO verzamelenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, oefenen om zo snel mogelijk te zijn is het idee he, posten kan iedereen wel
Daar waren we al uitquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor snel posten kan je het beste zoveel mogeljk mensen met een ABO verzamelen
ik d8 dat jij altijd al een ABO hadquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Daar waren we al uit
Ik vermoed ook dat ik daarom een ABO gekregen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |