Bron?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:06 schreef rocketpower het volgende:
[..]
Ze is nu 18 en zwanger en heeeft een vriend
quote:Op maandag 23 november 2015 18:48 schreef roos94 het volgende:
Ze is echt zwanger. Kon ook haast niet anders. Blijft triest hoor.
Denk je dat ik ook maar ene fuck geef om dat 'persoon' geef? Ik lach er gewoon om, ook al is het inderdaad enorm triest. Of eigenlijk: daarom.quote:
Hoe weet je dat? Ik zag deze foto wel opduiken laatst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:06 schreef rocketpower het volgende:
[..]
Ze is nu 18 en zwanger en heeeft een vriend
Ik moet eerlijk zeggen dat fragment en dat nep-Twitterprofiel vond ik grappig. Maar dat staat los van dat ik haar situatie in die gehele docu erg schrijnend vond en ik hoop dat het nu beter met haar en haar vader gaat dan toen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:30 schreef agter het volgende:
Heb de docu ook net bekeken.
En mijn hart huilt voor Mina.
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:13 schreef BlisterKitten het volgende:
*kick*
Alsof de duvel er mee speelt: vijf dagen voordat deze thread werd aangemaakt had ik de volledige documentaire over Mina geupload naar YouTube. Deel 1 was er al eens op gezet, maar deel 2 nog niet. Deel 2 is ook het deel waar de virale video vandaan kwam.
Deel 1:
Deel 2:
Ik raad iedereen aan de volledige docu te zien en daarna pas een oordeel over Mina te vellen. Ik vind het eerlijk gezegd verdrietig dat ze op zo'n manier vereeuwigd moest worden, en een treurig nadeel van het internet. De docu komt uit 2007 alweer. Mina was toen 9, dus zal ze nu 16 of 17 zijn. Als iemand weet hoe het nu met haar is, stuur aub een berichtje naar dit account of op YT.
Valt het je niet op dat vnml allochtonen en laaggeschoolden niets kunnen tegen Jeugdzorg? Die vader spreekt niet eens Nederlands hoe moet hij zijn dochter beschermen als hij de taal niet eens spreekt?quote:Op zondag 15 mei 2016 02:23 schreef agter het volgende:
Ja. Ze is Koerdisch. Dat was mij al snel duidelijk. Is dat belangrijk?
Haar vader heeft haar, foen ze 1 was, vanuit Irak in zijn armen alle grenzen over gedragen.
En hier wordt ze afgepakt van hem.
Wow. Wat een hartverscheurende situatie. Afgepakt van haar vader. En van de een naar de andere instelling.
Wat zei die NLse rechter ook al weer, waarom ze gesloten opgevangen moest worden? Ze praat over sex en heeft gerookt.
misschien de taal eens gaan leren dan, zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 08:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Valt het je niet op dat vnml allochtonen en laaggeschoolden niets kunnen tegen Jeugdzorg? Die vader spreekt niet eens Nederlands hoe moet hij zijn dochter beschermen als hij de taal niet eens spreekt?
Na je 45ste is t n ander verhaalquote:Op zondag 15 mei 2016 12:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
misschien de taal eens gaan leren dan, zo moeilijk is het niet.
Dit, wat een kutinstelling.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:31 schreef vigen98 het volgende:
Jeugdzorg is dan ook sowieso pure onzin. Zogenaamd kinderen beschermen maar eigenlijk vernietig je gezinnen.
Hopelijk gaan ze jeugdzorg echt heel hard aanpakken.
Op die docu is wel duidelijk dat ze een ernstige gedragsstoornis heeft. Is ze dan beter af bij haar vader, familie maar geen hulp?quote:Op zondag 15 mei 2016 02:23 schreef agter het volgende:
Ja. Ze is Koerdisch. Dat was mij al snel duidelijk. Is dat belangrijk?
Haar vader heeft haar, foen ze 1 was, vanuit Irak in zijn armen alle grenzen over gedragen.
En hier wordt ze afgepakt van hem.
Wow. Wat een hartverscheurende situatie. Afgepakt van haar vader. En van de een naar de andere instelling.
Wat zei die NLse rechter ook al weer, waarom ze gesloten opgevangen moest worden? Ze praat over sex en heeft gerookt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |