abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:42:40 #1
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_150321097
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_150321139
Misschien lijkt ie gewoon op jou Chanty? Heeft je moeder jouw groeiboekje nog? ik woog zelf met 6 maanden wat W met 8 weken woog, dus hij lijkt duidelijk niet op mij :')
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:45:44 #3
52229 Chanty
pi_150321188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:44 schreef Crumpette het volgende:
Misschien lijkt ie gewoon op jou Chanty? Heeft je moeder jouw groeiboekje nog? ik woog zelf met 6 maanden wat W met 8 weken woog, dus hij lijkt duidelijk niet op mij :')
Mag ik toch hopen dat hij de 1.60 overstijgt :P En geloof dat er in Duitsland niet echt een groeiboekje was maar dat kan ik vragen zaterdag.
pi_150321266
En toch he, de WHO-curve, die Chanty gebruikt, is gebaseerd op 8000 borstgevoedde babies wereldwijd, dus daar zitten heeel veel verschillende babies tussen, van oost naar west en noord en zuid. Je wilt dat je baby ongeveer volgens de curve groeit, en dat doet L nu duidelijk niet. Ik zou eens met een deskundige naar het gehele plaatje kijken. (Stefan Kleintjes? Gonneke van Eurolac? Andere fijne LK IBCLC met verstand van vaste voeding?)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_150321617
Even snel voor Chanty :* Indruk van curves van mijn oudste. Niet up to date tot nu, maar voor het idee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk later vandaag meer tijd voor een uitgebreide reactie :*
  donderdag 5 maart 2015 @ 18:05:13 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_150321704
Maar Kursor, dat is een hele steady lijn die precies de curve volgt. Ze zit duidelijk aan de kleinere kant van het spectrum, maar dit is juist heel netjes volgens mij ;)
disclaimer
  donderdag 5 maart 2015 @ 18:37:31 #7
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_150322649
Phaidra's A. al 3 weken *O*!

Chanty, geen tips hier, maar wil je wel een hart onder de riem steken :* .

Kursor, die lijn ziet er prima uit toch? Draak heeft/had ook zo'n lijntje.

Piranha is ook al weer 7 weken :o . En we zijn het krampjestijdperk ingegaan :'(. Gelukkig is het bij hem (nog) niet zo erg als bij Draak (4 uur per dag krijsen en overstrekken was normaal) maar het is zo sneu om te zien. Gelukkig helpt de draagdoek vrij aardig.
pi_150323223
Ik vind die foto van W in de OP dan weer een beetje overdreven :{w
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:00:54 #9
52229 Chanty
pi_150323463
W moet nog even dooreten voor hij zo bolle wangen heeft :P
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:06:17 #10
52229 Chanty
pi_150323648
Kursors ook een sprietje zo te zien.
pi_150323748
Even niet bijgelezen. Na the workday from hell kwam ik op kdv bij een vrolijke maar stikbenauwde Melle... Ze hadden getwijfeld me te bellen maar het was al half vijf dus kon toch niet meer naar mijn eigen huisarts...

Dus hap gebeld, mochten meteen door, en huisarts daar heeft ons doorgestuurd naar t JKZ... Dus nu zitten we op de kinder SEH ;( om longontsteking en RS uit te sluiten geloof ik... Meh. Mijn baby...
Kwak
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:14:08 #12
52229 Chanty
pi_150323912
Oh bah kwak hopelijk is het niks geks ;( :*
pi_150324405
He getver kwak! Sterkte, hopelijk valt alles mee! :*
pi_150324467
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:09 schreef kwakz0r het volgende:
Even niet bijgelezen. Na the workday from hell kwam ik op kdv bij een vrolijke maar stikbenauwde Melle... Ze hadden getwijfeld me te bellen maar het was al half vijf dus kon toch niet meer naar mijn eigen huisarts...

Dus hap gebeld, mochten meteen door, en huisarts daar heeft ons doorgestuurd naar t JKZ... Dus nu zitten we op de kinder SEH ;( om longontsteking en RS uit te sluiten geloof ik... Meh. Mijn baby...
Oh bah ;( . Sterkte!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:29:28 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_150324478
Jeetje kwak, wat een schrik ;( Ik duim heel erg dat het niet ernstig is!
disclaimer
pi_150324565
OP lijkt Boaz wel :')

He gets Kwak wat klinkt dat naar. Ik zeg ioverigens altijd tegen de oppas: bij twijfel gewoon bellen!
pi_150324672
Hij schopt ieg zijn saturatiedingetje er steeds af dus dat meten schiet niet zo op :')

(Ik zoek de humor in de situatie...)
Kwak
pi_150324726
Oh wat naar kwak! Sterkte!
Tralalalaaa
pi_150324746
Sterkte Kwak hopelijk valt het mee!

Ik vind M. onwijs op babypapa lijken SQ :D

Wat leuk Razz, wat een blij gezichtje!

Moeilijk Chanty, ik heb geen tips maar als jouw jochie gewoon blij is en zich goed ontwikkelt zou ik me niet zo'n zorgen maken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!

Aangezien ik het gehad heb met die wijven :@ op het cb gaat ze altijd op donderdags met papa daarheen. Mijn man onthoudt toch maar selectief wat se zeggen en trekt zich minder dingen aan.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_150324803

Groetjes! (Het is druk... Er komt nog niet echt iemand op t alarmpje af. )
Kwak
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:38:42 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_150324869
Ach gossie wat een sip snuitje ;(
disclaimer
pi_150324946
Ik duim mee voor je M Kwak! :*

Curve van mijn M ziet er zoingevuld wel aardig uit ja, maar stijgt echt minimaal zo onderaan het groen/net in wit. Het is dat de curve verder doorloopt en je daardoor ziet dat ze een lijntje pakt. Zeker het eerste jaar was dat niet duidelijk.

Nou ja, laten we het er op houden dat ik moe ben :'). Ik bedoelde het goed. Wat eten betreft, J komt nog niet verder dan een broodkorst en wat fruit. Groente is om mee te kliederen.
pi_150325017
Oh Kwakkie, ik hoop dat het meevalt. Sterkte!

En Chanty ik heb geen tips, maar S was ook een moeilijke eter en zit nog steeds aan de onderkant van de curve. In januari moesten we extra komen om te wegen en meten omdat ze tussen september en december maar 500 gram was aangekomen.
Pas sinds 1 a 2 maanden eet (en sinds een week of 2 vreet :') ) ze goed. En daar hebben we niks anders voor gedaan, ging vanzelf.
Ik ben er echt van overtuigd dat je aan je kind merkt dat het niet goed gaat. Zolang L zich goed ontwikkelt, vrolijk en alert is en bv krijgt zal het wel goed gaan.
Misschien kun je eens een keer naar een ander cb om te wegen en meten en om te vragen hoe verder, omdat ik weet dat je niet zo'n fan bent van "ons" cb :P
Kusje voor jou, je doet het hartstikke goed! :*
pi_150325196
Kwak wat een schrik!
Saturatiedingetje om voetje blijft vaak beter zitten met stokje om!
En als hij loszit of schopt meet ie vals en gaat ook onnodig alarm af.
Kijk naar M en niet naar de getallen op de monitor, die interpreteren de medici wel.
Succes :*
pi_150325235
Ik vind M op papa lijken SQ! Vooral M rechtsboven en papa rechtsboven, zelfde blik!

En W O+

Kliederende A O+ Misschien ga ik morgen ook zoiets doen, oma is zaterdag jarig!

De mooie meisjes van Zoe O+ O+

F van Blue O+

De broer/zus zus/zus verhalen O+ Ik zou ook wel weer willen :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')