Ik wens hem veel succes met onderhandelen over z'n 32 uur...quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:08 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vier pagina's met postings om erachter te komen dat TS helemaal nog geen aanbieding heeft, maar alleen dat hij gebeld zou worden of hij op gesprek mag komen tezamen met andere kandidaten....
In de detailhandel werken natuurlijk voldoende volwassenen. Het is van de zotte dat je als werknemer met een master afgescheept wordt met 1500 euro. Zo'n achterstand haal je niet makkelijk meer in. Bij je volgende baan kom je solliciteren en horen ze dat je 1jaars traineeship bijna achter de rug is. Dan bieden ze je dus 1800 euro....quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
In de supermarkt werken 14-15 jarigen die verdienen dat niet.
Wat stond er in mijn post dat zo erg wasquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:27 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Zouden etcetera en jij jullie post aub willen aanpassen?
Tsja de huidige arbeidsmarkt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:33 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
In de detailhandel werken natuurlijk voldoende volwassenen. Het is van de zotte dat je als werknemer met een master afgescheept wordt met 1500 euro. Zo'n achterstand haal je niet makkelijk meer in. Bij je volgende baan kom je solliciteren en horen ze dat je 1jaars traineeship bijna achter de rug is. Dan bieden ze je dus 1800 euro....
Twaalf jaar geleden begon ik als mts'er met mijn eerste baan. Daar kreeg ik 1350 euro voor. Na een jaar ben ik naar de hts gegaan. Daarna kreeg ik 2270 euro bij mijn volgende baan. In de techniek krijg je met een master toch wel een startsalaris van 2700-3000 euro. De huidige startersfuncties lijken meer op slavenarbeid voor een stuk brood en wat water...
Die hele stagehype is natuurlijk helemaal onbeschoft. Ten eerste zijn er bij een stage drie partijen (jij, bedrijf, opleiding) en daar is dus geen sprake van. Ten tweede wordt er vaak niet op papier gezet wat jij gaat leren in die periode, dus met een beetje pech heel weinig. Ten derde is het gewoon slavenarbeid om volwassenen met afgeronde opleiding kosteloos in te zetten in je bedrijf.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik ken ook mensen die met een master op zak maar een onbetaalde stage zijn gaan doen. Dan is 1500 euro heel wat vrijgeviger.
Wat een onzin dat die posts verwijderd zijn. TS verzint de hele OP bij elkaar, noemt zelf alles bij naam en toenaam en dan wordt ie zenuwachtig en worden die posts weggehaald.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat stond er in mijn post dat zo erg wasIk zie dat die is weggehaald, maar ik geloof dat er 4 woorden in stonden en niet 1 daarvan was een bedrijfsnaam. In tegenstelling tot wat jij hier allemaal zonder nadenken hebt neergesmeten
Maar ik ben er ondertussen redelijk van overtuigd dat je een troll bent, want niemand kan zo stom zijn en zoveel details op internet kwakken
Ik vind het wel komisch dat iemand die dolgraag in de marketing wil werken niet stilstaat bij het bestaan van Google.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:51 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat een onzin dat die posts verwijderd zijn. TS verzint de hele OP bij elkaar, noemt zelf alles bij naam en toenaam en dan wordt ie zenuwachtig en worden die posts weggehaald.![]()
Gelukkig staan we nu al op p2 met TS zn verzonnen verhaaltje
Klopt, dat is gewoon misbruik maken van de arbeidsmarkt. Meestal houden ze er geen contract aan over.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:59 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Die hele stagehype is natuurlijk helemaal onbeschoft. Ten eerste zijn er bij een stage drie partijen (jij, bedrijf, opleiding) en daar is dus geen sprake van. Ten tweede wordt er vaak niet op papier gezet wat jij gaat leren in die periode, dus met een beetje pech heel weinig. Ten derde is het gewoon slavenarbeid om volwassenen met afgeronde opleiding kosteloos in te zetten in je bedrijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |