? Je deed toch WO bedrijfskunde ofzo?quote:
Telefoon van een medestudent? Als het echt belangrijk is zou ik een telefoon van een medestudent lenen.quote:
Nee. Je kunt wel alle namen verwijderen door je posts te editten. (Tenzij iemand die quote, dan zul je die persoon moeten vragen om het ook te doen. Of een moderator)quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:32 schreef Glucosamine het volgende:
Haha daar ben ik ook bang voor ja, kan ik het topic verwijderen na mijn gesprek?
Ah. Ben benieuwd wat hij doet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:37 schreef Bugno het volgende:
[..]
Topic staat inmiddels op p3 van Google bij zoeken naar "traineeship perfetti van melle"
Klopt, ik ben een troll.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:14 schreef manifold het volgende:
Denk dat de aanbieding misschien toch niet zo concreet was als TS wilde doen geloven...
Huh? Je had toch al een aanbieding gekregen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:25 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Goed gesprek gehad, ik heb ja gezegd. Binnenkort op gesprek, er zijn nog 2 andere kandidaten.
Zouden etcetera en jij jullie post aub willen aanpassen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:42 schreef Bugno het volgende:
[..]
Best lullig, maar ook wel weer grappig
Ja precies, alles leek zo goed als rond xD. Ik had niet eens gesolliciteerd naar die functie. Maar goed, ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
Huh? Je had toch al een aanbieding gekregen?
Lees ff je eerste zin.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:00 schreef Glucosamine het volgende:
Ik ben bijna afgestudeerd en heb een aanbieding op zak van bedrijf P. Het betreft een 1-jarig traineeship bij een mooi merk core, als Marketing trainee.
Ik krijg reiskostenvergoeding, de kans op een baan is aanwezig en de werksfeer is goed naar mijn weten.
Alleen is het salaris karig, 1500 bruto per maand. Ik word om 2 uur gebeld, ik moet dan laten weten of ik akkoord ga of niet.
Pro's:
- Ontwikkeling
- Staat goed op mn cv
- FMCG sector
- Mooi bedrijf
Con's:
- Weinig geld
- Wil gaan samenwonen met mijn vriendin
- Weer een jaar als 'student' leven
Ja, ben nog niet op gesprek geweest oid. Maar ik nam aan dat ze serieus waren (denk ik nog steeds), dat was ook de strekking van het gesprek.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:39 schreef Bugno het volgende:
Ok, maar dan ben je dus niet in het stadium van al dan niet akkoord gaan.
Maar goed, veel succes verder.
Ik vind het belachelijk weinig. Dit is praktisch minimumloon. Als medewerker van een supermarkt verdien je dat ook, en heb je zo goed als geen reiskosten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:20 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Met een bachelor bedrijfseconomie en een master marketing op zak ook niet..? Ik verdiende meer als orderpicker.
Je hebt dus met een recruiter gesproken. Is niet bepaald hetzelfde als een aanbod in je zak hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:42 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Ja, ben nog niet op gesprek geweest oid. Maar ik nam aan dat ze serieus waren (denk ik nog steeds), dat was ook de strekking van het gesprek.
In de supermarkt werken 14-15 jarigen die verdienen dat niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:44 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk weinig. Dit is praktisch minimumloon. Als medewerker van een supermarkt verdien je dat ook, en heb je zo goed als geen reiskosten.
Sinds hij deze nick heeft niet meerquote:
Vier pagina's met postings om erachter te komen dat TS helemaal nog geen aanbieding heeft, maar alleen dat hij gebeld zou worden of hij op gesprek mag komen tezamen met andere kandidaten....quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:42 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Ja, ben nog niet op gesprek geweest oid. Maar ik nam aan dat ze serieus waren (denk ik nog steeds), dat was ook de strekking van het gesprek.
Bredaquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:04 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Dit of verder solliciteren. Dit is mijn eerste echte sollicitatie, had niet verwacht dat ik zo snel zou moeten beslissen. Wil het liefst bij U aan de slag. Mja studiegenoten zitten al 1 jaar zonder baan. Daarom twijfel ik heel erg.
Een kennis heeft hetzelfde traineeship gevolgd, ze is achteraf 3x benaderd door U.
Het is in Breda, dus de afstand is ook zeker een voordeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |