Goede manier om het kaf van het koren te scheiden. "Ik heb hbo/wo gedaan, dus ik heb recht op 2500,- netto!" ..dan kom je er niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het nog redelijk hoog als je zo te werk gaat.
En dan vonden ze je niet assertief genoeg bij een andere toko...quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:55 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Ik ga vertellen dat ik er goed over heb nagedacht en dat ik op korte termijn mijn waarde voor het bedrijf wil bewijzen. Ik ga vragen of ik eventueel 32 uur kan werken en of we misschien na 6 maanden om tafel kunnen om te kijken of ik kan worden doorgeschoven.
Jep 2 medestudenten die ik gisteren sprak vertelden dat ik deze kans niet moest laten liggen. Eentje heeft een jaar(!) stage gelopen bij Samsung en kan nog steeds niets vinden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:50 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die weten dat de banen daar blijkbaar niet direct voor het oprapen liggen. Medestudenten zitten al een jaar thuis op de bank als ik TS moet geloven.
Gewoon als bedrijf laag inzetten, simpel.
Haha die stage werpt zijn vruchten af zoals je kan zien.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
En dan vonden ze je niet assertief genoeg bij een andere toko...
Maar oke je kan t proberen.
Best, maar niet zo graag dat ze voor jou niet een paar in hun achterzak hebben hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:41 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Maar ik kreeg echt het gevoel dat ze me heel graag wilden hebben. Ze waren zeer te spreken over mijn cv en wilden mij echt overtuigen om in de snoepgoedmarkt te werken.
Nogal een verschil tussen 1500 bruto en 2500 netto. Voor een traineeship bij een grote organisatie is 2000 bruto wel redelijk normaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:57 schreef karton2 het volgende:
[..]
Goede manier om het kaf van het koren te scheiden. "Ik heb hbo/wo gedaan, dus ik heb recht op 2500,- netto!" ..dan kom je er niet.
Zou om half 3 zelf even bellenquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:09 schreef Glucosamine het volgende:
Hmm 2 uur zou ze me bellen, nog steeds niets gehoord.
Laten zien dat je pro-actief bent en een hands on mentaliteit hebt. Daar houden bedrijven van.quote:
Ja, als ik een WO-afgestudeerde zou kunnen krijgen voor 1500 bruto per maand, dan zou ik ook wel aangeven dat ik zeer te spreken over je ben. Wat een kansloos salaris zetten ze er tegenover zeg. Voor een beetje traineeship zou je verwachten tussen de 2300 en 2600 te starten. Als er echt geen alternatief is voor je dan zou ik het overwegen. De arbeidsmarkt voor starters is treurig, dus je moet goed inschatten wat je alternatieven zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:41 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Maar ik kreeg echt het gevoel dat ze me heel graag wilden hebben. Ze waren zeer te spreken over mijn cv en wilden mij echt overtuigen om in de snoepgoedmarkt te werken.
2000 bruto? Vind ik erg weinig voor een afgestudeerd WO-er in de categorie 'jong talent'.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:02 schreef Bugno het volgende:
[..]
Nogal een verschil tussen 1500 bruto en 2500 netto. Voor een traineeship bij een grote organisatie is 2000 bruto wel redelijk normaal.
Ik volg het niet meer zo, was in mijn tijd zo, bijna 10 jaar terugquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:18 schreef Skv het volgende:
[..]
2000 bruto? Vind ik erg weinig voor een afgestudeerd WO-er in de categorie 'jong talent'.
Ligt er ook aan hoe serieus het 'traineeship' is. Veel organisaties noemen tegenwoordig alles waarbij een starter wordt aangenomen maar traineeship.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer zo, was in mijn tijd zo, bijna 10 jaar terug
Je vergeet go-getter.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:14 schreef karton2 het volgende:
[..]
Laten zien dat je pro-actief bent en een hands on mentaliteit hebt. Daar houden bedrijven van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:25 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Je vergeet go-getter.Iemand die de stip aan de horizon in het oog houdt, die volgens het adagium "work hard, play hard" met passie de lijnen uitzet, meerdere ballen tegelijk in de lucht kan houden en met helicopterview de details bewaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
Ze belt nu waarschijnlijk. Jammer, kans verkekenquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:29 schreef Glucosamine het volgende:
Pff mijn telefoon vond het nodig om uit zichzelf een update te installeren en 362 apps te optimaliseren.
Half 3 bellen zit er niet in
Ze hebben het topic inmiddels gelezen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:09 schreef Glucosamine het volgende:
Hmm 2 uur zou ze me bellen, nog steeds niets gehoord.
Haha daar ben ik ook bang voor ja, kan ik het topic verwijderen na mijn gesprek?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ze hebben het topic inmiddels gelezen.
Huistelefoon een optie?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:29 schreef Glucosamine het volgende:
Pff mijn telefoon vond het nodig om uit zichzelf een update te installeren en 362 apps te optimaliseren.
Half 3 bellen zit er niet in
Nee, je kan hooguit rapporteren zodat die bedrijfsnamen hier allemaal gecensureerd worden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:32 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Haha daar ben ik ook bang voor ja, kan ik het topic verwijderen na mijn gesprek?
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:28 schreef Bugno het volgende:
[..]
Iemand die de stip aan de horizon in het oog houdt, die volgens het adagium "work hard, play hard" met passie de lijnen uitzet, meerdere ballen tegelijk in de lucht kan houden en met helicopterview de details bewaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |