http://www.tvgids.nl/RTL_Verkiezingsdebat/programma/17961685/quote:RTL Verkiezingsdebat
Politiek programma Liveregistratie van het eerste verkiezingsdebat met de politieke leiders van de zes grootste partijen. De politieke leiders van de zes grootste partijen staan tegenover elkaar in de Rode Hoed in Amsterdam. De strijd tussen Mark Rutte, Diederik Samson, Emile Roemer, Geert Wilders, Alexander Pechtold en Sybrand Buma wordt geleid door Rick Nieman en Frits Wester.
Liveregistratie van het eerste verkiezingsdebat met de politieke leiders van de zes grootste partijen. De politieke leiders van de zes grootste partijen staan tegenover elkaar in de Rode Hoed in Amsterdam.
5 maart 20.30 uur RTL 4quote:DEN HAAG -
PVV-leider Geert Wilders doet donderdagavond niet mee aan het RTL-verkiezingsdebat, omdat hij griep heeft. Dat heeft zijn woordvoerder laten weten. De PVV stuurt geen vervanger naar het televisiedebat in de Rode Hoed in Amsterdam.
Foto: ANP
Tijdens de bijeenkomst, die rechtstreeks wordt uitgezonden op RTL4, zouden de politiek leiders van de zes grootste partijen in de Tweede Kamer tegenover elkaar in aanloop naar de Provinciale Statenverkiezingen op 18 maart. Dat zijn er nu dus vijf. Mark Rutte (VVD), Diederik Samsom (PvdA), Emile Roemer (SP), Alexander Pechtold (D66) en Sybrand Buma (CDA) gaan met elkaar in debat over landelijke onderwerpen, zoals werk en inkomen, veiligheid, integratie en de toekomst van dit kabinet.
http://www.telegraaf.nl/b(...)zegt_debat_af__.html
Ik denk hierdoor:quote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 23-02-2015 om 19:10:42Zo zo. Na @pieterkleinrtl nog zo'n RTL-baas die PVV verafschuwt: Erland Galjaard vd PvdA. Over haatzaaien gesproken: https://t.co/kavPvEm4Rs reageer retweet
WildersGod zo noemenquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:51 schreef remlof het volgende:
Ah gossie, heeft die huilie weer afgezegd?
Trollquote:
Uhm.. Nee. Omdat zijn lijsttrekker voor de 1ste Kamer in opspraak is en hij dat niet voor de RTL-camera's wil bespreken omdat daar meer van zijn kiezers zitten dan bij bijvoorbeeld de NOS. Als het debat vanavond bij de NOS was geweest was hij niet ziek geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk hierdoor:twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 23-02-2015 om 19:10:42Zo zo. Na @pieterkleinrtl nog zo'n RTL-baas die PVV verafschuwt: Erland Galjaard vd PvdA. Over haatzaaien gesproken: https://t.co/kavPvEm4Rs reageer retweet
En heeft zoveel vertrouwen in de rest van zijn mensen dat hij geen vervanger durft te sturen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hij is natuurlijk ook maar gewoon een mens die griep kan krijgen.
Nee hij is de messias.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hij is natuurlijk ook maar gewoon een mens die griep kan krijgen.
omdat het eerste woord RTL is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:23 schreef remlof het volgende:
Waarom staat dit topic in TV en niet in POL?
Ja dat je dan geen niveau hoeft te verwachten weet ik, maar het blijft toch een politiek debat.quote:
En het blijft ook een TV-programma.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat je dan geen niveau hoeft te verwachten weet ik, maar het blijft toch een politiek debat.
Het is een tv-programmaquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:23 schreef remlof het volgende:
Waarom staat dit topic in TV en niet in POL?
Al Paul hier in TV een topic erover wil doet hij dat toch lekker? We kunnen er vanavond ook één traditiegetrouw openen in POL.quote:
Natuurlijk, ik had van hem ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Al Paul hier in TV een topic erover wil doet hij dat toch lekker? We kunnen er vanavond ook één traditiegetrouw openen in POL.
Ik kijk naar geen van beide maar ik neem het debat wel op en dan kijk ik het morgen terug. Kan ik de reclame tenminste skippen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:46 schreef TUFKAL het volgende:
Niet naar de finale van WIDM kijken maar kiezen voor standaard politieke oneliners met om de 10 minuten reclame
ow ja opnemen. Dat deed ik in 2008quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk naar geen van beide maar ik neem het debat wel op en dan kijk ik het morgen terug. Kan ik de reclame tenminste skippen.
Zelfs dat heb ik er niet meer voor over.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:49 schreef remlof het volgende:
ik neem het debat wel op en dan kijk ik het morgen terug
Zo is't maar net.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:48 schreef Kanjer het volgende:
Ziek is ziek, wat doe je eraan?
Beterschap gewenst!
alle leden van de PVV zijn hilarisch in hun optreden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:43 schreef Nober het volgende:
Waarom komt die vrouw van de PVV niet die bij dat vorige debat was? Hilarische stem had ze.
Je hoort zelf in POL.quote:
Het is toch Rik die de mol isquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:47 schreef Karina het volgende:
Stormlooptopic.
Denk dat iedereen WIDM kijkt.
ik heb het ook nog nooit gekeken alleen paupers kijken daar naarquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee ik heb het niet gevolgdKijk dit ook niet, geen zin in, te saai
Ja ik zap zo ook wegquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:50 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat het best saai wordt zonder Geert-God
Misschien kunnen we een FOK! actie op poten zetten, dat we dhr. Wilders een fruitmandje sturen met een beterschapskaartje.quote:
pvda en vvd liegen erop los de rest kwabbelt door en niet eens met een harde toon zoals geert.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:49 schreef Karina het volgende:
Ik schakel net in, heel even kijken. Maar waarom gaat het over de arbeidsmarkt? Het zijn toch provinciale verkiezingen? Ik hoor niets over de provincie (of over waterschappen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |