Hij scoort goalsquote:Op zondag 8 maart 2015 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, alleen in de filosofie van Barcelona zou Pedro beter passen. Ik zeg niet dat ik het eens met het bestuur zou zijn mochten ze Suarez verkopen. Ik ben het er wel mee oneens dat ze hem ooit gekocht hebben.
Doenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
Ik overweeg naar Atleti-Athletic te gaan, begin mei.
Ja, was het maar zo makkelijk. Ik ga namelijk nog naar Lille-Marseille op 16 mei, puur voor Bielsa. Echter wil m'n vader ook graag naar Atleti.quote:
Zo makkelijk is het toch ookquote:Op zondag 8 maart 2015 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, was het maar zo makkelijk. Ik ga namelijk nog naar Lille-Marseille op 16 mei, puur voor Bielsa. Echter wil m'n vader ook graag naar Atleti.
Ik ga deze zomer naar Buenos Aires, dus ik moet een beetje op de centjes letten. Dat is dus het issue.quote:
Je vader betaalt toch wel als ie zo graag wil? Anders maar prioriteiten stellen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer naar Buenos Aires, dus ik moet een beetje op de centjes letten. Dat is dus het issue.
Ik ga m'n vader niet alleen voor de kosten laten opdraaien, zo zit ik niet in elkaar.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Je vader betaalt toch wel als ie zo graag wil? Anders maar prioriteiten stellen.
Dan zal je toch keuzes moeten makenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga m'n vader niet alleen voor de kosten laten opdraaien, zo zit ik niet in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |