Alleen onderlinge wedstrijden tussen Atletico, Barcelona en Real, de rest dient als kanonnenvoerquote:Op zondag 5 april 2015 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
"De Primera Division is de beste competitie van de wereld"
Valencia en Sevilla doen alleraardigst mee.quote:Op zondag 5 april 2015 13:50 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Alleen onderlinge wedstrijden tussen Atletico, Barcelona en Real, de rest dient als kanonnenvoer
Ja maar verschilt ook per seizoen. Die clubs verliezen goede spelers net zo snel weerquote:Op zondag 5 april 2015 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Valencia en Sevilla doen alleraardigst mee.
Zeker waar. Al vind ik Valencia bijna elk seizoen wel leuk meedraaien op zich. Mja, Bundesliga is net zo goed eentonig met Bayern aan top.quote:Op zondag 5 april 2015 13:52 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja maar verschilt ook per seizoen. Die clubs verliezen goede spelers net zo snel weer
Net als Juventus bij Italië inderdaad. Enige competitie die wat dat betreft echt spannend is is de Premier League. Helaas zijn die Europees weer minder.quote:Op zondag 5 april 2015 13:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeker waar. Al vind ik Valencia bijna elk seizoen wel leuk meedraaien op zich. Mja, Bundesliga is net zo goed eentonig met Bayern aan top.
Klopt als een bus. PL kan nog redelijk alle kanten op al zie ik Chelsea wel gewoon kampioen worden.quote:Op zondag 5 april 2015 13:54 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Net als Juventus bij Italië inderdaad. Enige competitie die wat dat betreft echt spannend is is de Premier League. Helaas zijn die Europees weer minder.
Chelsea staat met 2 wedstrijden minder gespeeld volgens mij 4 punten voor ofzo, dus dat is eigenlijk ook al gespeeldquote:Op zondag 5 april 2015 13:54 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Net als Juventus bij Italië inderdaad. Enige competitie die wat dat betreft echt spannend is is de Premier League. Helaas zijn die Europees weer minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |