Dit subforum is bedoeld voor Fok!kers.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:56 schreef Glucosamine het volgende:
Beste Fokkerts,
Ik hoop over 2 weken af te studeren maar daar heb ik jullie hulp bij nodig. Zouden jullie deze vragenlijst van ongeveer 12 minuten kunnen invullen (uiteraard naar waarheid). Ik kan niet te veel over het onderzoek vertellen, want het gaat om een experiment. Ik kan wel vertellen dat ik jullie nutrition knowledge ga meten en de invloed van die knowledge(kennis omtrent gezondheid) op de purchase likelihood van sommige producten. Ik hoop over 2 dagen klaar te zijn met het vinden van respondenten (moet er nog 80), dan leg ik hier wel uit wat het exacte doel is.
https://qtrial2015az1.az1(...)D=SV_ebNEhD0t1KNsfo9
ps zie dat de meeste aardig wat kritiek leveren op de enquêtes, hoop dat dit uitdagend genoeg is voor jullie. Feedback is altijd welkom.
Echt he, mij gaat van die Engelse kraam de zin over om iets in te vullen (niet dat die aanwezig was, maar toch).quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:09 schreef hottentot het volgende:
Kennis van voeding & Bereidheid tot aanschaf/koop. Dat waren de Nederlandse bewoordingen die je zelf niet zo snel kon vinden.....
Het is me gelukt binnen 20 seconden. Gewoon minder lang nadenken idd. Graag gedaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:06 schreef Glucosamine het volgende:
De response time varieert enorm, tussen de 7 en 15 minuten. Ligt eraan hoeveel je moet nadenken bij elke vraag denk ik. Maar jammer, ik kan alle hulp goed gebruiken.
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:12 schreef Platina het volgende:
[..]
Echt he, mij gaat van die Engelse kraam de zin over om iets in te vullen (niet dat die aanwezig was, maar toch).
Neeheequote:Op woensdag 4 maart 2015 18:09 schreef hottentot het volgende:
Kennis van voeding & Bereidheid tot aanschaf/koop. Dat waren de Nederlandse bewoordingen die je zelf niet zo snel kon vinden.....
Spreek ik je posting hardop uit, vraagt mijn moeder inééns of ik haar roep, snap d'r niets van...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neehee
Engelse words gebruiken is hip, anders whore je er niet by!
succes met je enquete thoughquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:15 schreef Glucosamine het volgende:
Pff wat een gezelligheid. Iemand heeft zelfs mijn facebook-profiel gevonden haha bedankt voor de moeite! Ik had echt gehoopt hier wat goedwillende mensen aan te treffen, maar valt vies tegen. Succes in jullie verdere carrières though.
raar whore...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:16 schreef hottentot het volgende:
Spreek ik je posting hardop uit, vraagt mijn moeder inééns of ik haar roep, snap d'r niets van...
tja.. dat is FOK!quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:21 schreef Glucosamine het volgende:
Dank Quinoa en Roos! It's appreciated ^_^.
Nee, heeft niets met hip zijn of voelen te maken. Als jij een internationale opleiding volgt en dagelijks Engels spreekt, ga je automatisch Engelse woorden in je zinnen stoppen.
Wel heel dramatisch hoor al die reacties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |