abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 maart 2015 @ 16:06:45 #276
93664 waht
Mushir
pi_150420888
quote:
Anders bij deze gewoon even een link naar RussiaToday, hoeft het niet allemaal gekopieerd te worden:

rt.com
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 8 maart 2015 @ 16:07:08 #277
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_150420900
quote:
_O- _O-

Hoe verzinnen ze het toch.

quote:
PH: I don’t think it will because at the end of the day you are talking about a criminal investigation, you are talking about forensic evidence and the forensic evidence doesn’t lie. You can have as much hyperbole speculation, wild conspiracy theories which is what I would like to refer to, what was being put out in the initial aftermath of MH17, there was a lot of wild conspiracy theories that Russia shot it down or rebels shot it down with a Buk missile system which is clearly not true, because the evidence doesn’t support that. So these are conspiracy theories and they are coming from government, they are coming from the US ambassador’s office in Kiev.
Voor iedereen die nog twijfeld. Dit is 100% bewijs dat het dus sowieso een buk was _O-
pi_150420953
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:04 schreef reza1 het volgende:
Since Kiev sent its military to suppress the regions in April 2014 after people there refused to recognize the new coup-imposed authorities in the capital, at least 6,000 people have been killed in southeastern Ukraine according to UN Human Rights Office estimates.
Huh? De president die na de coup benoemd werd, Oleksandr Turchynov is vervangen door de gekozen Poroshenko. En 'people refused to recognize' is wel een hele brede lezing van de bezetting van de Krim en het blokkeren van de basissen van het Oekrainse leger (en het kapen van Oekrainse schepen), gevolgd door Strelkov die met 50 man op Oekrainse regeringsgebouwen begon te schieten in Oost Oekraine, omdat de demonstraties daar niet voldoende waren om de regering te laten wankelen.

En over de rest van het artikel, in Europa heb je meerdere meningen dat zouden ze in Moskou eens moeten proberen in plaats van vijanden van Putin op straat neer te laten knallen door Tsjetsjenen :')
pi_150421021
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:09 schreef Nintex het volgende:

[..]

Huh? De president die na de coup benoemd werd, Oleksandr Turchynov is vervangen door de gekozen Poroshenko. En 'people refused to recognize' is wel een hele brede lezing van de bezetting van de Krim en het blokkeren van de basissen van het Oekrainse leger (en het kapen van Oekrainse schepen), gevolgd door Strelkov die met 50 man op Oekrainse regeringsgebouwen begon te schieten in Oost Oekraine, omdat de demonstraties daar niet voldoende waren om de regering te laten wankelen.
"Gekozen", er zijn geen vrije verkiezingen geweest. Anti-coup mensen werden bedreigd, gecensureerd, veel mensen konden niet stemmen enzovoort.
  zondag 8 maart 2015 @ 16:12:11 #280
93664 waht
Mushir
pi_150421083
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:09 schreef Nintex het volgende:

[..]

Huh? De president die na de coup benoemd werd, Oleksandr Turchynov is vervangen door de gekozen Poroshenko. En 'people refused to recognize' is wel een hele brede lezing van de bezetting van de Krim en het blokkeren van de basissen van het Oekrainse leger (en het kapen van Oekrainse schepen), gevolgd door Strelkov die met 50 man op Oekrainse regeringsgebouwen begon te schieten in Oost Oekraine, omdat de demonstraties daar niet voldoende waren om de regering te laten wankelen.
Ze bedoelen natuurlijk dat het Kremlin weigerde de nieuwe regering te erkennen. Gebrek aan democratie was geen probleem met die vorige boef in Kiev.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_150421089
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:06 schreef waht het volgende:

[..]

Ach ja, erg sophisticated is het allemaal niet. Rusland maakt het wel erg makkelijk.
Ow, was het een rhetorische vraag? ;)
so long and thanks for all the fish
pi_150421125
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:12 schreef waht het volgende:

[..]

Ze bedoelen natuurlijk dat het Kremlin weigerde de nieuwe regering te erkennen. Gebrek aan democratie was geen probleem met die vorige boef in Kiev.
Ook volgens de EU was hij democratisch gekozen.
  zondag 8 maart 2015 @ 16:13:47 #283
93664 waht
Mushir
pi_150421143
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:12 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Ow, was het een rhetorische vraag? ;)
Nee hoor, vond het enkel een lange tekst.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_150421162
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:11 schreef reza1 het volgende:

[..]

"Gekozen", er zijn geen vrije verkiezingen geweest. Anti-coup mensen werden bedreigd, gecensureerd, veel mensen konden niet stemmen enzovoort.
Laten we het eens aan Putin vragen

quote:
But on 7 May 2014 Russian President Vladimir Putin stated the election would be a step "in the right direction" but that the vote would decide nothing unless the rights of "all citizens" were protected.[58] At the St. Petersburg International Economic Forum on 23 May 2014, Putin appeared to further move away from Russia's initial position by announcing that Russia would respect the outcome of the elections in Ukraine and was ready to work with whoever won the presidency.[59]
pi_150421173
quote:
6s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:13 schreef waht het volgende:

[..]

Nee hoor, vond het enkel een lange tekst.
Hint, meestal zijn journlistieke artikelen zo opgebouwd, dat de eerste zin de samenvatting is, anders dan sommige epistels hier.
so long and thanks for all the fish
pi_150421185
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:14 schreef Nintex het volgende:

[..]

Laten we het eens aan Putin vragen

[..]

Heb jij z'n nummer?
so long and thanks for all the fish
pi_150421201
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:14 schreef Nintex het volgende:

[..]

Laten we het eens aan Putin vragen

[..]

Nu is de mening van Poetin opeens wel relevant?
pi_150421452
Yanukovich is afgezet door zijn eigen parlement en vervolgens uit zijn eigen partij gezet van een coup is wat dat betreft geen sprake of vind je dat Wouter Bos ook een coup heeft gepleegd toen hij het kabinet liet vallen? :')

quote:
Yanukovych was disowned by the Party of Regions. In a statement issued by Oleksandr Yefremov, parliamentary faction leader, the party and its members "strongly condemn[ed] the criminal orders that led to human victims, an empty state treasury, huge debts, shame before the eyes of the Ukrainian people and the entire world."
  zondag 8 maart 2015 @ 16:23:22 #289
93664 waht
Mushir
pi_150421476
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:13 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ook volgens de EU was hij democratisch gekozen.
Binnen de internationaal erkende standaarden inderdaad. Maar tijdens de regering van Janoekovitsj heeft hij zijn politieke tegenstanders actief proberen uit te schakelen op niet-democratische wijze (zeg maar op de Russische manier). Gezien de tweedeling van het land in 2010 is het vervolgens helemaal niet vreemd dat de stemming sindsdien is omgeslagen in het voordeel van de politici die richting het westen kijken.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  † In Memoriam † zondag 8 maart 2015 @ 16:43:34 #290
230491 Zith
pls tip
pi_150422183
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:15 schreef reza1 het volgende:

[..]

Nu is de mening van Poetin opeens wel relevant?
Nu is de mening van Poetin oppeens wel irrelevant?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_150422199
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:43 schreef Zith het volgende:

[..]

Nu is de mening van Poetin oppeens wel irrelevant?
Waar zegt hij dat?
so long and thanks for all the fish
  † In Memoriam † zondag 8 maart 2015 @ 16:45:50 #292
230491 Zith
pls tip
pi_150422255
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:44 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Waar zegt hij dat?
Hey! Het viel me op dat je de reacties op deze posts negeerde!

NWS / Crisis Oekraïne - Rusland #191 hryvnia in duikvlucht

Je had zo veel vragen dus ik hoopte dat de antwoorden nuttig waren voor je!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † zondag 8 maart 2015 @ 16:48:20 #293
230491 Zith
pls tip
pi_150422346
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:15 schreef reza1 het volgende:

[..]

Nu is de mening van Poetin opeens wel relevant?
Waar zegt hij dat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_150422459
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:45 schreef Zith het volgende:

[..]

Hey! Het viel me op dat je de reacties op deze posts negeerde!

NWS / Crisis Oekraïne - Rusland #191 hryvnia in duikvlucht
Ja, soms moet je de trolls niet voeden is mij verzocht ;) Of misinterpreteerde ik nou je posticon, dat heb ik bij bepaalde mensen die daar veelvuldig gebruik van maken wel vaker.

Heeeel nuttig, waarvoor vele malen dank, al kan ik die twee honderd stuks wikipedia niet helemaal volgen, en ging je verder alleen maar op IS in, en heel subtiel niet op de Koerden ;) Verder het gebruikelijke juridische verhaal, al hoewel ik hierboven van iemand anders begrijp dat dat onderheving is aan dubbele internationale standaarden.

Botttomline kan je elk stuk materieel (en ook mensen) gewoon kopen en bestellen. Met Nederlandse belastingkorting overigens ;)
so long and thanks for all the fish
pi_150422501
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:48 schreef Zith het volgende:

[..]

Waar zegt hij dat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik er nou ook een posticoontje tegenaan gooien als ik nogmaals vraag waar ie dat zegt?
so long and thanks for all the fish
pi_150423036
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:02 schreef Zith het volgende:

[..]

Het gaat niet over russische boeren die vrijwillig rebel worden (al zijn die er ook), het gaat om getrainde russische soldaten. Additioneel, Nederlandse IS strijders zijn illegaal bezig, Russische rebellenstrijders zijn illegaal bezig. Er is geen hypocritie in dezen.
Zoals ik al aan refereerde vechten ook getrainde Nederlandse (ex)militairen mee aan Koerdische zijde. Het is een fucked up wereld, waarin allerlei mensen op persoonlijke titel mensen de lucht in gaan blazen.

quote:
De IS strijders met Amerikaans materieel hebben deze veroverd op de Irakezen. Het is niet aannemelijk dat de luhansk rebellen Pantsirs hebben veroverd op de Ukrainse soldaten.

Ik had het over Koerden :) Overigens kopen die hun materieel ook gewoon op de open markt hoor, genoeg wapenhandelaren die gaarne leveren aan wie maar betaalt.

quote:
Duitsland 1) geeft openlijk niet-dodelijk materiaal aan de Ukrainse soldaten.en 2) Oekraine als autonoom land mag prima kiezen van wie het wapens aanneemt en andere landen mogen prima materiaal verkopen of doneren aan autonome landen met de status van Oekraine. Het steunen van de rebellen met dodelijk of niet-dodelijk materiaal is een andere kwestie want dit is geen autonoom land.
Mijn punt was veeleer dat je weinig kan concluderen uit uiterlijkheden :)

En juridisch kan alles, dat is maar net welke draai je er vanuit welk perspectief aan wil geven. Eerlijk gezegd word ik wel een beetje mismoedig van juristen in spe die alles maar goedpraten.

quote:
Nu zie ik pro-russen dan vaak reageren dat het westen soms ook rebellen steunt tegen autonome landen, dat klopt, daar ben ik ook tegen, ik ben niet hypocriet. Tegen Westerse steun aan FSA en voor Russische steun aan russische warlords in Oekraine, dat is wel hypocriet

Ben je je nou aan het verdedigen op iets waar je niet van beschuldigd werd. Freud toch :D

quote:
Welke geheimzinnigheid? De enige reden waarom sommigen niet willen accepteren dat Rusland wapens levert is omdat ze niet kunnen rekenen, ze denken dat pantsirs uit de lucht kunnen vallen, edgy en tegendraads willen zijn, of in een psychose leven.
:D - daar mag ik niet op reageren ;)

quote:
Hier zijn zo'n 200 punten waarin Russische interference zichzelf laat zien. Van Russische rebellenleiders die toegeven dat ze soldaten en wapens krijgen tot satellietbeelden, gevangengenomen russische eenheden, wapens die alleen Rusland bezit, artilleriebeschietingen vanuit Rusland en treinwagons vol tanks die zich tussen een Russisch station en een Oekrainsch station bevind (en dus of naar Oekraine gaat, of naar Rusland gaat vanuit Oekraine).
Dat is waar, als het op internet staat, moet het wel waar zijn, Zeker als het wikipedia is, waar iedereen alles kan aanpassen, en internet waar van beiden zijden weelderig de propagandaoorlog wordt gevoerd - sterker nog, het leger heeft tegenwoordig speciale cyberwar eenheden.

Welke 200 punten bedoel je eigenlijk, ik zie eigenlijk alleen Ukrainse beweringen en shitloads aan ''het lijkt erop dat". Terwijl in de huidige tijd van surveillance van iedereen en alles het natuurlijk een peuleschil is om sluitend bewijs ipv beweringen op te leveren. Waarom gebeurt dat nooit denk je?

quote:
grgr
speciaal voor jou zith <3

edit, posticontje aangepast ;)
so long and thanks for all the fish
  zondag 8 maart 2015 @ 21:37:25 #297
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_150436655
quote:
Henry Kissinger in new Cold War warning

Russia and Nato must "take a serious look at the diplomatic options" with regard to the Ukraine crisis, or "a return to Cold War condition is very likely", Henry Kissinger has told the BBC's World this Weekend.

The former US Secretary of State also suggested that Nato needed to develop a more coherent strategy to defend and protect member nations in the future.
The view from nowhere.
pi_150445954
Het feest is voorbij jongens:

quote:
Putin openly admits military actions in Ukraine incl annex Crimea.
quote:
Rossiya 1 Channel to air a documentary in which Putin talks abt special ops to rescue Yanukovych and "return" Crimea

Dat referendum op de Krim, was zoals iedereen al wist, grote onzin. Putin, het leger en zijn FSB maatjes waren al op 22 februari aan het plannen om de Krim over te nemen. Nog voor er een nieuwe regering gevormd was in Kiev.

[ Bericht 12% gewijzigd door Nintex op 08-03-2015 23:47:44 ]
  maandag 9 maart 2015 @ 10:10:12 #299
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_150452101
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 10:31 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Kun je eens laten zien waar hij dat zegt?
Ga je nog op de andere posts reageren of blijft het weer bij oneliners over ontbijt en koffie?

[ Bericht 0% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 09-03-2015 10:22:26 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 9 maart 2015 @ 11:20:13 #300
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_150453844
Overigens voor mij onbekend nieuws:

quote:
Die opgelaaide Koude Oorlog trof Nederland indirect ook al na het drama met vlucht MH17. Omdat de Russen het onderzoek naar de neergeschoten Boeing keer op keer frustreerden door bevriende separatisten het werk van Nederlandse experts ter plekke onmogelijk te maken. Alle verloven van de Luchtmobiele Brigade, toen nog onder leiding van Nico Geerts, werden ingetrokken.

Optie was de crashsite door infanteristen, aangevuld met commando’s, te laten beveiligen. Maar het kabinet durfde een mogelijke confrontatie met separatisten en Russen op het laatste moment niet aan. Geerts bedankte zijn manschappen op Facebook voor betrokkenheid en wilskracht.
DEF / Defensie Nieuws Topic #27
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')